Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe heb je het opgelost? Lastige situatie lijkt mij. Nog later aan haar gevraagd wat er met hem aan de hand was?
Had de deur nog niet open gedaan, dus hij stond buiten. Hij kwam later nog vragen waarom ik hem weigerde.

Hing een beetje een gekke sfeer naar mijn mening vandaag
 
Moest toch heel veel drinken inslaan voor morgen en dinsdag
Toch niet teveel of in elk geval geen te sterke alcohol,mag ik hopen . Zou kunnen dat het anders een slappe bedoening wordt voor jouw 😺. Kan niet de bedoeling zijn dat jij al het werk moet doen om voldoening te halen uit je eigen gb.
 
Toch niet teveel of in elk geval geen te sterke alcohol,mag ik hopen . Zou kunnen dat het anders een slappe bedoening wordt voor jouw 😺. Kan niet de bedoeling zijn dat jij al het werk moet doen om voldoening te halen uit je eigen gb.
Nee gewoon fris. De flessen wijn zijn voor mij en mijn vriendin. Ik heb ooit een keer een dronken gast gehad, en die zijn moeilijk weg te werken dus geen drank😊
 
Welke verbinding,...
Het is niet het zelfde gelijk hier in België met de lijn hoor 🤪
Zo te horen is het het zelfde. 😅
De Lijn... en bussen op zondag? Pfoe!!!
Wat een rit dat met je auto 15 min duurt. Duurt met de lijn een uur.

Ik heb onlangs de lijn gepakt onderweg naar een privé-huis. Ik mag blij zijn dat ik veilig daar gegraakt ben. En onderweg naar huis dat ik maar 1 halte te ver uit de bus gegraakt ben. 😅😂
 
Laatst bewerkt:
Zo te horen is het het zelfde. 😅
Denk dat de dichtstbijzijnde bushalte op 2,5km is af zo.

Voor naar het dorp gaan, kan ik beter met de fiets gaan.

Als ik met de bus naar het werk wil, wat in feite zou kunnen, ben ik anderhalf uur onderweg en moet ik ook nog overstappen. Terwijl de autorit mijn een half uur kost.

Maar zo was het 40 jaar geleden al en zal wel zo blijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan