Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ze houden hun handen wel thuis denk ik?
Jawel, maar ik had ooit een keer tijdens een bedrijfsfeestje dat de barman daar met mij ging flirten🙈

Toen ging ik daarna keihard met mijn lieve collega met Andre hazes meebleren en vielen we bijna van de boot😂
Dat is toch echt niet meer van deze tijd zou je denken.

Ik zie het op ons kantoor niet gebeuren.
Je zou er toch direct op aangesproken worden.
Jawel hoor ik werk in de techniek😅

Je moet geen ruzie zoeken met de monteurs, want sommige zorgen ervoor dat je auto ergens op het dak staat.

Zelf een concurrent is failliet gegaan door onze boefjes
 
Nou nou ik heb gewoon nog collega's die mij schatje noemen😂😡
Wij hebben daar een integriteits protocol voor, hebben we moeten lezen en ondertekenen.

Er is een onderzoek aan vooraf gegaan, of de dames zich wel prettig voelden. Hier kwam ondermeer uit dat niet iedereen het gepast vond om als schatje of lieveling oid aangesproken te worden.

Nu moet ik wel zeggen, als je elkaar goed kent er best gedolt wordt.
 
Wij hebben daar een integriteits protocol voor, hebben we moeten lezen en ondertekenen.

Er is een onderzoek aan vooraf gegaan, of de dames zich wel prettig voelden. Hier kwam ondermeer uit dat niet iedereen het gepast vond om als schatje of lieveling oid aangesproken te worden.

Nu moet ik wel zeggen, als je elkaar goed kent er best gedolt wordt.
Ach ik mag niet zeiken want zelf noem ik een van mijn collega's kim jong-un😁
 
Ik had trouwens net een klant die mij benaderd heeft met zijn werk telefoon.

Nu weet ik waar hij werk en wat zijn naam is. Ik doe er niks mee, maar misschien zijn andere niet zo lief.

Alleen moet ik hem waarschuwen of niet? Dat komt misschien ook creepy over🤔
doen Lilyxx daarmee doe je niks verkeerd, iedereen kan zich vergissen ofwel maakt het hen niet uit, maar is het toch fijn dat je het deed.
 
dat is maar goed ook, want dan sta je tegenwoordig binnen 5 minuten buiten de deur hoor. Maak je daar maar geen illusies over.
Jij maakt het helemaal kerel.…

Dus een schouder klopje mag ook al niet dan ?

Ik heb het niet specifiek over sexuele handelingen he.
 
Jij maakt het helemaal kerel.…

Dus een schouder klopje mag ook al niet dan ?

Ik heb het niet specifiek over sexuele handelingen he.
Je had het niet over seksuele handelingen? Ik lees je bericht toch anders, "kerel":
Ja, er zal best soms wat afgeneukt worden op kantoor. Zo even tussen de lunch door.

Maar goed dat ik geen kantoor pikkie ben. Zou m'n handen niet thuis kunnen houden. 😛
 
Je had het niet over seksuele handelingen? Ik
Nee. Dat het best soms zal gebeuren, en ja ik heb losse handjes, genoeg dames die ik groet met 'n knuffel o.i.d.

Niks fout aan, sterker ze vinden het leuk.
Nee, waarom zou ik aan een vrouwelijke of manlijke collega willen zitten of aanraken. Tis ongewenst.
Mannen blijf ik af, op 'n vuist geven na dan.

Ongewenst, dat vindt jij, ik denk daar anders over.
 
Nee. Dat het best soms zal gebeuren, en ja ik heb losse handjes, genoeg dames die ik groet met 'n knuffel o.i.d.

Niks fout aan, sterker ze vinden het leuk.
Of jij denkt dat ze het leuk vinden...?

Voor de duidelijkheid: ik hou ook van een schouderklopje, aanraking of knuffel. Maar tegenwoordig is het helaas bijna niet meer mogelijk. Alleen bij vrouwen die ik echt goed ken "durf" ik het nog wel.
 
Nee. Dat het best soms zal gebeuren, en ja ik heb losse handjes, genoeg dames die ik groet met 'n knuffel o.i.d.

Niks fout aan, sterker ze vinden het leuk.

Mannen blijf ik af, op 'n vuist geven na dan.

Ongewenst, dat vindt jij, ik denk daar anders over.
Dus jij knuffelt dus iedere vrouwelijke collega, egal of ze er net een weekje werkt, zonder dat ze jou kent en of je er bijbedoelingen bij hebt.
 
Dus jij knuffelt dus iedere vrouwelijke collega, egal of ze er net een weekje werkt, zonder dat ze jou kent en of je er bijbedoelingen bij hebt.
Ligt wel wat aan de situatie, en moment supreme. Kan soms vrij spontaan gebeuren, praatje klik, etc.

Vergeet niet het andersom ook zeker wel kan gebeuren hoor.

Natuurlijk niet bij een wildvreemde dame die je tegen komt in het drukke amsterdam. Uiteraard in de kroeg weer heel wat anders.
 
Ligt wel wat aan de situatie, en moment supreme.
Ja dan komen we wel bij de crux. Als je geen kantooromgeving gewend bent kan je niet inschatten hoe de situatie daar zal zijn, maar daar wordt minder geknuffeld dan in die kroeg van je.
 
Ik hoor genoeg van mensen die wel op kantoor, of waar veel dames werken.

…..Je moest eens weten, wat er zoal speelt.
Zal best, tussen specifieke mensen, achter de schermen.

Maar iemand zomaar openlijk een knuffel geven of bij de schouder pakken, dat is in een kroeg iets normaler dan in een kantoor.
 
Zelf in de kroeg of gelijk op welke plaats begin je niet zomaar een vrouw te knuffelen zonder het te vragen.

Heel veel vrouwen vinden het absoluut niet prettig om zomaar aangeraakt te worden maar durven er ook niets van zeggen.

Nog erger, het hoort erbij zeggen ze dan, we vinden het niet leuk maar we willen de sfeer niet verpesten door er iets op te zeggen.

Dus denk eens goed na voordat je iemand begint te knuffelen of aan te raken en vraag eens of ze er wel ok mee zijn.
 
Dat is evengoed nog oppassen geblazen voor hem, want als de werkgever de belgegevens opvraagt heeft hij wat uit te leggen.
Hoezo, waarom mag hij niet bellen of appen. Ik zou zo een werkgever al niet willen, als dat nog niet mag. Afschuwelijk.

Bedrijven hebben meest een geheel bedrijfs abb. Dat voor meestal 1 vaste prijs, en dan ook nog onbeperkt bellen, onbeperkte data,

Heel aantrekkelijk, hoe meer bedrijfs telefoons, des te goedkoper de abb. Incl de smartphones.
 
Zo'n werktelefoon is vaak niet jouw eigendom he
En misschien zelfs niet van hem, maar vd provider. Zal mij boeien, gewoon gebruiken, en meest hebben ze dat ook afgesproken. Bij een all in groeps / bedrijfs abb is vaak meer mogelijk dan je denkt.
 
Als je niet abnormaal veel belt, val je niet zo snel op, maar toch lijkt het me verstandiger om privézaken ook privé te houden.
Idem voor het gebruik van een laptop of PC van de zaak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan