Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat bedoel je met 'tenminste die voor een werkgever werken'?

Je kan toch best als 'freelance' opdrachten aannemen! En... je hebt nog de keuze tussen werken als zelfstandige of freelance-werknemer...
Heb ik meer dan 30 jaar gedaan!
Als je zelfstandig bent moet je wel wat hogere kwaliteit kunnen leveren en goede reclame voor jezelf maken.
 
Als je zelfstandig bent moet je wel wat hogere kwaliteit kunnen leveren en goede reclame voor jezelf maken.
Klopt! En... alle begin is moeilijk!

Maar... de laatste 10 jaar... kwamen de opdrachten naar mij toe hoor... Met eerst en vooral natuurlijk m'n eigen contacten... Maar ook de impact van sites zoals LinkedIn moet je echt niet onderschatten!

Dus... ik was altijd wel aan de slag!
 
Ok blokeer mij maar😜

Heb twee banen dus als ik bezig ben met mijn bijverdienste zorg ik ervoor dat ik niet bereikbaar ben voor mijn loondienst collega's. Zo wat zijn als ik dan opneem🤣

Waarom moet ik jou blokkeren??

Je beld toch nooit ook al heb je mijn 06.

Heb verder ook maar 1 nummer en dat werkt over heel de wereld.
 
Wat bedoel je met 'tenminste die voor een werkgever werken'?

Je kan toch best als 'freelance' opdrachten aannemen! En... je hebt nog de keuze tussen werken als zelfstandige of freelance-werknemer...
Heb ik meer dan 30 jaar gedaan!
ik bedoel degene die in loondienst werken.
 
Keek net ff op de banlist. Traveler pakte zijn ban gelukkig wel sportief op.😬
 
Ik wil trouwens ff een momentje gunnen aan @jumpstreet, want volgens mij is hij best oke van wat ik hier zie. (Nooit met hem gesproken)

Alleen wat sukkeltjes lopen hem af te branden, en dat is niet lief. Bij deze lily verbied dat jullie😡

Maar goed mijn mening over de situatie is dat het echt de online omgeving is. De mannen die mijn privégegevens misbruiken zijn denk ik niet mijn klanten.

Ik doe dit werk al 2 jaar, en heel veel klanten kennen mij echte naam. Sommige weten zelf waar ik werk, maar daar hebben ze nooit misbruik van gemaakt. (Voor zover ik weet)

Wie het zijn weet ik niet, maar het zijn gewoon triesten figuren. Wat ze er mee willen weet ik ook niet trouwens.
 
Dat is al een tijdje zo, als je goed bent in je werk, dan heb je de banen voor het uitzoeken. Tenminste voor degene die voor een werkgever werken.
Ligt er natuurlijk wel aan wat ze betalen.

Ik weet uit ervaring, dat ze graag buitenlanders aannemen, hebben ze vaak goedkoper.
Anders had hij mij al veel vaker van de site gegooid
Niet helemaal mee eens. Dames worden voorgetrokken.
 
Ik wil trouwens ff een momentje gunnen aan @jumpstreet, want volgens mij is hij best oke van wat ik hier zie. (Nooit met hem gesproken)

Alleen wat sukkeltjes lopen hem af te branden, en dat is niet lief. Bij deze lily verbied dat jullie😡

Maar goed mijn mening over de situatie is dat het echt de online omgeving is. De mannen die mijn privégegevens misbruiken zijn denk ik niet mijn klanten.

Ik doe dit werk al 2 jaar, en heel veel klanten kennen mij echte naam. Sommige weten zelf waar ik werk, maar daar hebben ze nooit misbruik van gemaakt. (Voor zover ik weet)

Wie het zijn weet ik niet, maar het zijn gewoon triesten figuren. Wat ze er mee willen weet ik ook niet trouwens.
Die sukkeltjes hebben last van afgunst, maar het mooie vind ik nog dat hun laten zien hoe ze echt zijn.
Ik trek me niets van hun aan, want ik doe mijn onderzoek en soms is het goed iets openbaar te zetten om meer info te krijgen.
Immers is het wel iets wat hier onder andere op het forum gebeurt.

Wij hebben inderdaad (nog) geen contact gehad, maar mocht er wat zijn dan weet je me te vinden uiteraard.

Gelukkig maar dat er nog geen misbruik is gemaakt van mannen die veel van je weten, juich ik alleen maar toe.
Is wel zo fijn te weten dat hun discreet met jou (gegevens) omgaan.

Wat die mannen betreft die er wel misbruik van willen maken geen idee wat ze ermee willen.
Dat is iets waar ik ook naar zoek en ik denk dat de meeste antwoorden wel gegeven worden.
 
Wat die mannen betreft die er wel misbruik van willen maken geen idee wat ze ermee willen.
Dat is iets waar ik ook naar zoek en ik denk dat de meeste antwoorden wel gegeven worden.
Als er mannen zijn die misbruik maken van die info, dan is het juist wel duidelijk wat ze er mee willen, namelijk misbruik maken en de mate waarin en de wijze waarop is ook gelijk duidelijk. Je onderzoek kan dan gelijk worden gesloten.

Nogmaals, je haalt de "antwoorden"
op jouw vraag bij de verkeerde mensen op. Een opmerkelijk lezer heeft goed gezien dat antwoorden tussen aanhalingstekens staat. Dat is een bewuste keuze van Harry.

Lilyxx heeft gelijk: Jumpstreet is aardig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan