Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kreeg in het begin meteen waarschuwing en ban van die twee. Plaatste ik per ongeluk wat verkeerd in een recensietopic ofzo. Meteen een week ban. Gezeik. Dus wat dat betreft mis ik ze eerlijk gezegd niet.
 
Dat is toch geen ban, maar je berichten zullen dan wel eerst goedgekeurd moeten worden.
Weet je hoeveel berichten ze elke keer moeten verplaatsen omdat er gasten zijn die gewoon niet de moeite nemen om het in de juiste topic te plaatsen. Het staat er inderdaad groot boven vermeld 🤣
 
Ja ja. Ik heb in begin een paar keer zoiets gehad. Ik blijf wel in zulke topics als deze. Heb ik dat gedoe tenminste niet.😄
 
En dan ??

Zolang hij er niet naar gevraagd heeft is er toch niks aan de hand ?

Iets niet vertellen is nog altijd heel wat anders dan ergens over liegen .

Als hij om die reden zou afhaken kan ie beter meteen vertrekken toch ??
Je kunt beter open kaart spelen dan het verzwijgen. Zoals gezegd, het kan altijd aan het licht komen en dan sta je meteen op achterstand.
 
Uw partner kiest er dan mss voor maar wat met kinderen?
Kind kiest er niet voor maar kan heel snel de nadelen ondervinden van de jobkeuze van mama...
Welke nadelen bedoel je dan? Pestgedrag? Je weet toch dat kinderen uit zichzelf amper pesten, het is vaak van thuis uit opgestoken. Dus een gesprek met de ouders, moest dit voorvallen is dan op zijn plaats.

Verder zijn er veel jobkeuzes waar erover gepest kan worden. Wij zullen er op dat moment zoals iedere ouder mee omgaan. Helpen waar kan.

Of wil je dat een hele bevolkingsgroep nooit kinderen krijgt? Beetje extreem rechtse gedachtengang als je uzelf superieur voelt en laat uitschijnen dat sekswerkers beter niet aan kinderen beginnen.

We gaan maar zwijgen over kinderen van junkies etc he ☺️
 
Zie je nu @Lilyxx nog iemand die je graag eens naar België ziet komen 🤪. Potentiële Belgische klanten zou wel wat kunnen worden voor jou
Haha nee er zijn al zat leuke meiden zoals @Lisa Lefèvre in België.😊

Oeioei ik hoor dat mijn managers boos is op mij om iets waar ik niks aan kan dan. Als hij gaat uitvallen pak ik mijn spullen en ben ik weg. Hopelijk leest hij dit en doet die sukkel geen domme dingen
 
Of wil je dat een hele bevolkingsgroep nooit kinderen krijgt? Beetje extreem rechtse gedachtengang als je uzelf superieur voelt en laat uitschijnen dat sekswerkers beter niet aan kinderen beginnen.

We gaan maar zwijgen over kinderen van junkies etc he ☺️
Mensen die graag een kind willen adopteren moeten aan de nodige eisen voldoen, maar iemand met het IQ van een deurklink kan zonder al te veel moeite een kind op de wereld zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan