Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik bener geen voorstander van!! maar tegenwoordig zitten mensen onschuldig nog 1
3keer voor jan lul begrijp me niet verkeerd!?'ik zelf ben 11^ optegen! Ellende =zelf oplossen punt of je verlies pakken geen andere keuzen mogelijk.
 
ik bener geen voorstander van!! maar tegenwoordig zitten mensen onschuldig nog 1
3keer voor jan lul begrijp me niet verkeerd!?'ik zelf ben 11^ optegen! Ellende =zelf oplossen punt of je verlies pakken geen andere keuzen mogelijk.

begrijp me niet verkeerd!?
Ik begrijp je niet verkeerd, maar ik begrijp eerlijk gezegd helemaal niet wat je schrijft en wilt zeggen!?
Ik wens je in ieder geval veel plezier verder op de vrijdagmiddagborrel. (y)
 
ja ik kan het niet geloven en. ik was laatst mijn rijbewijs kwijtgeraakt tijdens een tenniswedstrijd in de kantine.. ik wilde een nieuwe aanvragen bleek het dat ik aangifte moest doen <tegen mij principes in> ik rij nu al enige tijd zonder :ninja::rolleyes:🤐🤐🤐
👮‍♂️,... a ha,.. we hebben hier een heterdaadje,...

Nu nog ff de Admin om je gegevens vragen.
 
Nope het is niet Ronny🤣

Naam begint met de J, maar hij wil wel beeldbellen vooraf dus misschien niet fake🤔
meteen doen!! dam is je spaarpot deze maand goed vol alvast gewoon doen schat je doet 't goed (die keren Dat ik je zie) ik woon natuurlijk in Friesland erg jammer zeker omdat de diesel prijzen zo gestegen zijn :( aanbetaling zou ik zeer zeker doen tegenwoordig kun je beter zonder condoom doen dan zonder aanbetaling dan heb je minder schade :unsure: o_O:rolleyes:
 
Ja de dealer rekent hoofdprijzen, maakt het minder leuk om de auto te rijden.
Gewoon een bekende zoeken of iemand met een brug en zelf doen. (kennis ofzo)

Ik zou het wel inderdaad even gaan zeggen dat jij het was.
Voor schade heb je bij een dealer niks te zoeken, maar rechtstreeks naar een schade bedrijf.

Bij een kennis zelf doen, zou ik met de wagen van lily niet doen.

Dat zijn meestal geen profs. En vaak niet 100 % herstel. Ideaal met oudere auto.

Spuitwerk bij beun de haas, ook geen top herstel. Heb dat ooit laten doen, maar druipers,in de lak, en stof.

Gewoon prof laten herstellen lily.
 
Voor schade heb je bij een dealer niks te zoeken, maar rechtstreeks naar een schade bedrijf.

Bij een kennis zelf doen, zou ik met de wagen van lily niet doen.

Dat zijn meestal geen profs. En vaak niet 100 % herstel. Ideaal met oudere auto.

Spuitwerk bij beun de haas, ook geen top herstel. Heb dat ooit laten doen, maar druipers,in de lak, en stof.

Gewoon prof laten herstellen lily.
Dit bedrijf zit er al sinds ik klein ben, dus die doet het prima😊
 
Trouwens logisch dat je eerst aangifte moet doen van verlies!
Anders... kan je zo maar rijbewijzen verzamelen bij je gemeente... effe snel nog een bijhalen...
Natuurlijk, om nog maar te zwijgen over het gezeur wat kan volgen als iemand anders met zijn rijbewijs aan de haal gaat.
 
Ja hallo, in de helft van je berichten hier zit je te roepen dat Lily naar België moet komen, dan moet je geen filmposters van vermoorde konijnen gaan posten hè?
En dat in een familiefilm?
Die horen toch goed af te lopen?
Anders lopen die kinderen die dat zien een trauma op.
 
Bij heel dure auto's die all risk verzekerd zijn rijden ze liefst 's avonds tegen de vangrail of tegen de pilaar van een viaduct. ( overstekende hond weet je wel)
Levert meer op dan verkoop van de desbetreffende auto .
Is natuurlijk criminaliteit
 
klopt meteen.. ik zelf zou het NOOIT doen maar gewoon <<<aangifte >>> doen van oplichting dat doet tegenwoordig iedereen je staat er versteld van(n):cry::sick:
Ik sta eerder versteld van het gegeven dat er -zelden- iets met die aangiftes gebeurt en de overheid tijd teveel heeft om bekeuringen van een lager bedrag tot in de rechtbank uit te vechten.
 
Alleen ze willen het via de verzekering doen, maar het is een super oude auto. Ben benieuwd of ze nog wat krijgen
De verzekering zal de kosten wel vergoeden.

Let wel, indien je eigen risico, je een gedeelte zelf moet betalen. Kan ook zijn, dat je wat langer in deze schaal van schadevrije jaren blijft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan