Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke hierbij mij update over het leven!😄

Gister was ik weer bij mijn topklantje. Afspraken worden wel steeds korter, want die man wil gewoon 1 ronde. Ik was denk ik 20 min max binnen, en twee uur reistijd. Er waren ook weer werkzaamheden op de weg dus ik was een half uurtje later🙈

Ehm iets minder leuks. Ik ben tegen de auto van mijn buurtjes aangereden, dus ik moet vanavond ff langs gaan en zo'n formuliertje invullen. Alleen ik weet niet hoe dat werkt, dus mams mag mee. Plus ik schaam mij een beetje, en had misschien een briefje moeten achterlaten alleen het was al laat dus oeps.🙁

Ander punt onze overall manager die opeens ontslagen is gaat mijn projectleider bellen om 12:00 uur met waarschijnlijk wat nieuwe sappige roddels, en het is bijna weekend🥳😋
 
Oke hierbij mij update over het leven!😄



Ehm iets minder leuks. Ik ben tegen de auto van mijn buurtjes aangereden, dus ik moet vanavond ff langs gaan en zo'n formuliertje invullen. Alleen ik weet niet hoe dat werkt, dus mams mag mee.
Maar dat is geen raketwetenschap.
Het meeste spreekt voor zich, invullen van je NAW gegevens, alsmede je rijbewijsnummer en het kenteken plus merk van je auto.

aanrijdingsformulier.jpg
 
Oke hierbij mij update over het leven!😄

Ehm iets minder leuks. Ik ben tegen de auto van mijn buurtjes aangereden, dus ik moet vanavond ff langs gaan en zo'n formuliertje invullen. Alleen ik weet niet hoe dat werkt, dus mams mag mee. Plus ik schaam mij een beetje, en had misschien een briefje moeten achterlaten alleen het was al laat dus oeps.🙁
Je eerste aanrijding... Hoe ontroerend!
 
Nou, eerder beroerd....


Ik mag zeggen dat het hier opvallend stil is gebleven sinds gisteravond...
Allemaal druk of verbannen?
 
Als je de schade "in den minne" kunt regelen hoef je niet eens een schadeformulier in te vullen.
Daarvoor moet je een afweging maken tussen de herstelkosten en wat je eventueel meer aan verzekeringspremie moet gaan afdragen in de komende periode.
Soms is de eerste optie "goedkoper".
 
Als die buurjongen het kan voor een schappelijk bedrag, ben je misschien spekkoper.
Ik had ooit een schade waarbij de tegenpartij naar een herstelbedrijf was geweest om de omvang vast te stellen en mijn stinkende geluk was dat alleen de kentekenplaat een tik had gehad, volgens de eigenaar.
 
Ja valt altijd tegen. Tot 600/700 zou ik direct zo betalen.
Anders via de verzekering. Formulier kan ook digitaal tegenwoordig.
Netjes dat je het meld, gedoe weer en voor niets gewerkt.
Hoort erbij, zo is mijn leven ook. Als je niets onderneemt gebeurt er ook vrij weinig.
 
Ja valt altijd tegen. Tot 600/700 zou ik direct zo betalen.
Anders via de verzekering. Formulier kan ook digitaal tegenwoordig.
Netjes dat je het meld, gedoe weer en voor niets gewerkt.
Hoort erbij, zo is mijn leven ook. Als je niets onderneemt gebeurt er ook vrij weinig.
Nou ja ik moet het nog melden. Waarschijnlijk dacht mijn buurman vanochtend godver, alleen ik had zo geen zin om nog om 22:00 in de avond aan te bellen. Plus het was donker dus ja zag ook niet zo veel.

Ach kan gebeuren. Als ze het cash willen prima, maar via de verzekering ook prima. Ik heb toch 0 schadevrije jaren, omdat ik lease reed.
 
Ja weet ik veel. Het is gelukkig wel alleen de lak voor zover ik het zien heb, maar goed ik weet dat het best prijzig kan zijn
Maak wat foto's als het mogelijk is en bel wat bedrijven of kijk of hier iemand iets voor je kan betekenen:
 
Maak wat foto's als het mogelijk is en bel wat bedrijven of kijk of hier iemand iets voor je kan betekenen.

Ja daar zit je ook echt op te wachten op schade aan een auto van de buren.
Aan eigen auto zou ik nog voor kunnen stellen, maar dat moet je ook maar willen.
Ik zou zelf bij alle leuke date's waar bij het werk te sprake komt en het is wat zinnigs het nummer opslaan. Maar misschien is het toch beter om dat gescheiden te houden.
 
Ja daar zit je ook echt op te wachten op schade aan een auto van de buren.
Aan eigen auto zou ik nog voor kunnen stellen, maar dat moet je ook maar willen.
Ik zou zelf bij alle leuke date's waar bij het werk te sprake komt en het is wat zinnigs het nummer opslaan. Maar misschien is het toch beter om dat gescheiden te houden.
Nee echt niet. Wij hebben een prima vakgarage in de buurt. Als ze het zo willen oplossen. Brengen ze hun auto daar, en betaald ik de rekening.

Denk dat ik die van mij ook bij hun breng, want de merkdealer is wel iets te duur.

Ik heb ooit wel een schilder als klant gehad die mij een kaartje gaf, maar goed ik woon nieuwbouw, dus alles ziet er prima uit en schilderen kan ik gelukkig nog zelf.
 
Zuiverste is, laat hem kiezen en wil hij naar de hersteller, betaal gewoon de rekening of via de verzekering.
Je wil zeker geen discussie met je buren hebben, en al zeker niet over je vriendjes die je bezoeken ;););)
 
Nee echt niet. Wij hebben een prima vakgarage in de buurt. Als ze het zo willen oplossen. Brengen ze hun auto daar, en betaald ik de rekening.

Denk dat ik die van mij ook bij hun breng, want de merkdealer is wel iets te duur.

Ik heb ooit wel een schilder als klant gehad die mij een kaartje gaf, maar goed ik woon nieuwbouw, dus alles ziet er prima uit en schilderen kan ik gelukkig nog zelf.
Ja de dealer rekent hoofdprijzen, maakt het minder leuk om de auto te rijden.
Gewoon een bekende zoeken of iemand met een brug en zelf doen. (kennis ofzo)

Ik zou het wel inderdaad even gaan zeggen dat jij het was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan