Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha ja dat kan ook😜

Mij kunnen ze niet ontslaan, of ze moeten een nieuwe ik vinden
K hoop het bazen kunnen raar zijn.

Vorig jaar was ik op een camping in frankrijk. Er waren 2 nieuwe werknemers. De ene werd ontslagen. Om dat hij na zijn eerste week vergeten was de vuilbakken te verzetten.

De 2 kwam altijd te laat, de collega´s moesten altijd haar bs oplossen. Ze sprak enkel frans etc. Maar zij mocht blijven wat ze had schulden bij de baas.
Vakantie moet je lekker in de winter doen.
In Nederland zijn de zomers tegenwoordig prachtig en is er bovendien van alles te doen.
Dat is. Het id hier 25-30 graden in de zomer. Loop je hier of in spanje langs de kust is het het zelfde.
 
K hoop het bazen kunnen raar zijn.

Vorig jaar was ik op een camping in frankrijk. Er waren 2 nieuwe werknemers. De ene werd ontslagen. Om dat hij na zijn eerste week vergeten was de vuilbakken te verzetten.

De 2 kwam altijd te laat, de collega´s moesten altijd haar bs oplossen. Ze sprak enkel frans etc. Maar zij mocht blijven wat ze had schulden bij de baas.
Obligate grap; hij werd door haar in natura betaald?
 
Zijn er veel hoor die dachten dat ze niet ontslagen zouden worden omdat ze "onmisbaar" zouden zijn, en zich een bult schrokken toen het gebeurde.

Hoop voor jou dat dit niet het geval zal zijn.
 
Laatst bewerkt:
Die dames krijgen natuurlijk ook niet alles, en persoonlijk vind ik het gewoon heel fijn om mijn eigen klanten uit te zoeken.

De laatste week heb ik alleen maar prettige dates gehad hierdoor😇
Lily, je bent goed bezig zo, echt waar. 👍🏻
Alles valt een beetje in de juiste plooi, ben blij voor je.
 
Oja daar hebben ze ook alweer ruzie. Was als grapje bedoeld met dat lekkere geklaag.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan