Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jawel maar hij spreekt toch alleen engels😅
Ok... maar...

Ik dacht juist dat jij liever geen Engels sprak?

En je advertenties staan er toch ook alleen in het Nederlands? Die kan ie dan misschien hebben gelezen met de vertaalhulp van de browser, maar als dat het geval is kan ie ook deze site lezen. 🧐
 
Nee ik denk de aankomende weken niet. Heb een beetje last van mijn rug dus ik doe rustig aan
Ja rugproblemen zijn☹️.

Heb ook soms last van mijn rug en vorige week wat te actief geweest en nu heb ik terug serieus wat last.

Woensdag een date van 3 uur gepland dus ik hoop dat het tegen dan beter gaat, het zou jammer zijn dat ik maar half kan presteren 😅
 
japanese GIF
 
In zulke gevallen zou je naar de opgegeven locatie moeten rijden, terwijl je met iemand contact houdt die aan de "vaste wal" zit.
Omgeving beschrijven, kentekens doorgeven, zodat er bij vervelende ontwikkelingen eventueel hulp gestuurd kan worden.
als ik naar een nieuwe dame ga laat ik thuis altijd een papiertje met het adres. Als ik niet thuis kom weten ze waar ze moeten zoeken.

ik heb als klant iets gelijk tegen gekomen als lily. Afgesproken met de dame om de volgende dag om 17 u te daten. Een uur later stuurt ze: Kan je morgen bellen om te checken dat de date door gaat, ik ben niet zeker dat het zal lukken.

Ik dacht nog ok. Dus ik vraag moet ik smorgens of op de middag bellen? Wat krijg ik terug tussen 16 u en 16u30. Ik moest om 16 u 30 vertrekken. Dus ik vraag kan ik niet vroeger bellen bv om 15 u ofz ik wil met zekerheid vertreken. Dan was het opeens het zou beter zijn als je om 16 u30 belt.

Dan begon ik ook te denken wat ga ik nu doen? Naar haar gaan terwijl ze constant de afspraak aanpast. Eerst is het goed om langs te komen om 17 u. Een uur later moet ik bellen tussen 16 u en 16 u 30. Nu om 16 u 30. Wat als ik morgen vertokken ben en en bel en het plots niet meer kan. Plus ik heb geen adres. Dan reis ik 30 min door in de hoop dat de date door gaat. Dat was mij te onzeker en ik heb afgezegt voor morgen.
 
Ik was eens op locatie waar 2 dames ontvingen, het waren vriendinnen. Ik had er met 1 afgesproken, na de 1ste sessie en wat kletsen, kwam haar vriendin op de kamer een kopje thee brengen.

Lig je daar naakt op bed, komt er een wildvreemde dame aanzetten.

En wat denk je,.. Ik doe netjes het laken over mijn onderlichaam, ze begonnen wel samen te grinniken. Dit was natuurlijk overbodig geweest.

Nu moet ik zeggen dat die andere dame echt knap was.
Een trio had er ooit ingezeten.
Ik heb hetzelfde meegemaakt. Was bezig met een dame toen de deur openging.
Kon het eerst niet goed zien, maar het bleek een andere dame die vanuit hetzelfde huis werkte.
Ze kwam nog even gezellig dichtbij staan, zodat ik haar ook goed kon bekijken.
Dat ze me naakt zien, maakt me weinig uit. Aan het strand loop ik er ook zo bij.
 
Klopt en voor mijn leeftijd hoort het ook niet echt☹️

Maar goed als het aanhoud ga ik de fysio bellen. Moet zeggen dat het tot nu toe wel gaat gelukkig (meestal eind van de dag krijg ik last)
We hebben een ARBO-wet.
Als ik jou was, zou ik de baas aanklagen.

Oh, wacht...
 
Klopt en voor mijn leeftijd hoort het ook niet echt☹️

Maar goed als het aanhoud ga ik de fysio bellen. Moet zeggen dat het tot nu toe wel gaat gelukkig (meestal eind van de dag krijg ik last)
Een warm bad of douche helpen een beetje als het om verspannig gaat. Als je vaak last heb kan ik een fysio aanraden. Mss eens bespreken met de huisarts met een voorschrift krijg je een stuk van kosten terug. Toch in belgië.
 
Hoe doe je dat met dames die pas als je in de straat bent het nummer geven?
Ik vraag of krijg het adres via sms, is voor de dames ook wat makkelijker omdat ze soms moeite hebben met de uitspraak van de straatnaam.
Daarna nog een keer het huisnummer.
Zou er ooit wat gebeuren, dan is het altijd traceerbaar.
Voor de politie en andere diensten is het geen kunst om je gegevens te achterhalen.
 
Ik vraag of krijg het adres via sms, is voor de dames ook wat makkelijker omdat ze soms moeite hebben met de uitspraak van de straatnaam.
Daarna nog een keer het huisnummer.
Zou er ooit wat gebeuren, dan is het altijd traceerbaar.
Voor de politie en andere diensten is het geen kunst om je gegevens te achterhalen.
Al Je gegevens,....alles ,...1 Klik
 
Klopt en voor mijn leeftijd hoort het ook niet echt☹️

Maar goed als het aanhoud ga ik de fysio bellen. Moet zeggen dat het tot nu toe wel gaat gelukkig (meestal eind van de dag krijg ik last)
Jij zit overdag natuurlijk veel en in je vrije tijd ben je met deze baan ook nog flink in touw waarbij je je letterlijk in allerlei bochten wringt.
Tip: probeer de lunchpauze van je kantoorbaan te gebruiken voor een wandeling van 15-30 minuten. Dat doet wonderen! Dan beweeg je eigenlijk ongemerkt toch even goed, en kost het niet eens extra tijd. Ik doe het ook en het is heerlijk!
 
Jij zit overdag natuurlijk veel en in je vrije tijd ben je met deze baan ook nog flink in touw waarbij je je letterlijk in allerlei bochten wringt.
Tip: probeer de lunchpauze van je kantoorbaan te gebruiken voor een wandeling van 15-30 minuten. Dat doet wonderen! Dan beweeg je eigenlijk ongemerkt toch even goed, en kost het niet eens extra tijd. Ik doe het ook en het is heerlijk!
Ter aanvulling; om die pauze optimaal te benutten eet je vanuit de la, om in kantoortermen te blijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan