Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Alleen Heinz ketchup,
Eens, net zoals de sausen van Remia. Iets meer zoetstof.
TOCH zijn de B merken net Zo goed.
Dan heb je nog het gevecht om pepsi en coco cola
Coca, ik drink geen ander merk, overig is bocht.
Oh en vlees van de slager is ook 1000x beter dan van de supermarkt
Kijk hiervoor de uitzending van "keuringsdienst van waarde" terug. Vlees bij een keurslager kan wel lekkerder zijn, echter niet veel beter, wordt zelfs slechter gekeurd.
 
Heb je een skelter? 16 euro tank vol...dat is 16 liter. En 320 km. 1 op 20
Is rond de 24l LPG (autogas) En op de snelweg doe ik daar dus makkelijk meer dan 300km mee (als er geen files zijn natuurlijk!)
1l gas tankt ik nu rond de 0,72 EUR (is alweer duurder geworden)
 
Eens, net zoals de sausen van Remia. Iets meer zoetstof.
TOCH zijn de B merken net Zo goed.
Oh nee Remia vind ik juist weer vies😅
Kijk hiervoor de uitzending van "keuringsdienst van waarde" terug. Vlees bij een keurslager kan wel lekkerder zijn, echter niet veel beter, wordt zelfs slechter gekeurd.
Ja maar in supermarkt kip zit water. Ik hou niet van water kip. Alleen echte kwaliteit vlees koop je bij de Sligro😊

Maar stiekem koop ik vaak alles bij de supermarkt puur voor gemak. Ik doe boodschappen bij de Appie en de goede slager zit in het andere centrum
Aldi heeft ook Nutella.......


🤣🤣🤣
Idk wij hebben geen Aldi hier🤷‍♀️

Lidl heeft het wel zag ik laatst, maar dat vind ik zo'n ruk winkel. Ze hebben amper groente en fruit.
 
Oh nee Remia vind ik juist weer vies😅

Ja maar in supermarkt kip zit water. Ik hou niet van water kip. Alleen echte kwaliteit vlees koop je bij de Sligro😊

Maar stiekem koop ik vaak alles bij de supermarkt puur voor gemak. Ik doe boodschappen bij de Appie en de goede slager zit in het andere centrum

Idk wij hebben geen Aldi hier🤷‍♀️

Lidl heeft het wel zag ik laatst, maar dat vind ik zo'n ruk winkel. Ze hebben amper groente en fruit.
Toch hebben ze bij Lidll Regelmatig Romanesco en dat word bijna alleen verkocht bij de duurdere groenteboer.
Toplekker dat wel.
 
Hm klopt, maar veel dames spelen goed in op deze site kwa reclame maken. Ik ben gewoon ik😆

Nou woensdag heb ik dus een klant die voor mij gaat koken🥰

Hij moet wel het eerste hapje nemen voordat meneer mij wil vergiftigen. Je weet het maar nooit toch?😅
Wow heb je u dan toch laten overhalen om eten te ontvangen 😳. Heb je het nummer van het anti- gif centrum opgeslagen 🤣🤣🤣
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan