Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ver als 422 waren jullie/we nog niet gekomen de vorige keren dacht ik. Alles bijelkaar al 1000?
 
De laatste 2 weken ook 3 afzeggingen van dames gehad.
Kan gebeuren maar niet leuk natuurlijk.

Met het geld dat ik dan heb uitgespaard ga ik volgende week dan maar op dinerdate met overnachting. Heeft die dame dan geluk dat ze een goede avond qua opbrengsten heeft (of het ongeluk om te overnachten met mij, dat kan ook 😅)

Dus de ene zijn ongeluk is de andere zijn geluk…
 
Ik denk andersom!

Als je al tientallen jaren gestopt bent als DvP zit je hier nog op pagina 30.457 te vertellen over je nieuwe auto of het verzorgingshuis waar je dan ingeschreven staat.
Nee echt niet. Ik denk dat ik op mijn verjaardag afscheid van jullie neem😋

Nu is het kut weer dus ik heb nog niks anders te doen😑
 
De laatste 2 weken ook 3 afzeggingen van dames gehad.
Kan gebeuren maar niet leuk natuurlijk.

Met het geld dat ik dan heb uitgespaard ga ik volgende week dan maar op dinerdate met overnachting. Heeft die dame dan geluk dat ze een goede avond qua opbrengsten heeft (of het ongeluk om te overnachten met mij, dat kan ook 😅)

Dus de ene zijn ongeluk is de andere zijn geluk…
Oh dat is niet fijn, maar goed jij zet zo makkelijk iets negatiefs om in wat positiefs. Ik kan dat nog niet😅🙁

Waren het dames die je al kent? Of die nieuwe?
 
Ik denk andersom!

Als je al tientallen jaren gestopt bent als DvP zit je hier nog op pagina 30.457 te vertellen over je nieuwe auto of het verzorgingshuis waar je dan ingeschreven staat.
Ja of ze werkt nog wel en probeert je het verzorgingshuis in te sneaken voor een date, tegen die tijd kunnen we misschien ook pijpen zonder gebit als optie nemen🥵
 
Oh dat is niet fijn, maar goed jij zet zo makkelijk iets negatiefs om in wat positiefs. Ik kan dat nog niet😅🙁

Waren het dames die je al kent? Of die nieuwe?
1 nieuwe en 1 dame die ik ken.

Met die nieuwe al 2 maal afzegging op dag zelf. Het is geen dvp maar een amateurdame die wel wou afspreken. Ik geef ze nog 1 kans want zo dom ben ik wel nog🤣

Maar idd, ik schud negativiteit snel van mij af en concentreer me op positiviteit.
Het leven is prettiger als je je focust op de positieve dingen heb ik gemerkt 🙂

Dus van een negatieve situatie maak ik een positieve situatie en schrap ik zo iets van mijn bucketlist
 
Joe ga lekker weer je rondje lopen in Den Haag, en die meiden daar lastig vallen😊
1 nieuwe en 1 dame die ik ken.

Met die nieuwe al 2 maal afzegging op dag zelf. Het is geen dvp maar een amateurdame die wel wou afspreken. Ik geef ze nog 1 kans want zo dom ben ik wel nog🤣

Maar idd, ik schud negativiteit snel van mij af en concentreer me op positiviteit.
Het leven is prettiger als je je focust op de positieve dingen heb ik gemerkt 🙂

Dus van een negatieve situatie maak ik een positieve situatie en schrap ik zo iets van mijn bucketlist
Hmm kan ook angst zijn. Als je nog niet echt doormiddels van internet heb afgesproken is het best eng, maar heeft ze een reden gegeven?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan