Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gaat mij niet om de zeik,,maar om het zeiken...man man waar gaat dit over..als iedereen nou ff meld hoelaat ie wakker was en waarom,dan hebben we dat ook weer gehad...en vergeet morgen de zomertijd niet...tjonge tjonge
En jij bent de held in de onbeschofte reactie's en posting, deftig woord gebruik is je ook nooit aangeleerd vermoed ik?
 
Deftig woord? Hahaha. Nee dat is mij nooit geleerd op school. In Nederland tenminste..



Ik ben gisteren wezen poepen en heb er een foto van getrokken
 
Laatst bewerkt:
Nou weet niet of je weleens een plas fles hebt gezien in het ziekenhuis.? Maximale inhoud 1 liter😅
Jawel hoor, heb er 10 dagen in mogen pissen, mocht me bed njet uit. Maar 1 liter in in keer is me nooit gelukt.

Grappig detail, in deze 10 dagen heb ik ondanks dat ik wel normaal at geen ontlasting gehad.

Vraag me nog steeds af hoe dat kan
 
Dat is in feite onmogelijk, de blaas van een man is 1,5 liter en zal maximaal met 0,8 liter gevuld zijn.

Kortom een fabeltje, dat je pm 06.01 uur wakker werd
in Cumcum's verdediging, hij zei niet dat die liter zeik ook echt in zijn blaas zat
 
Ik heb dus net een ex-profsporter op bezoek gehad.

Man is verdorie 30 en nu al met pensioen. Gaat lekker weg naar zijn huisje in het buitenland morgen. Oef stiekem ben ik wel een beetje jaloers, maar super leuke man😊

Oef en weer gaat het voorbereiden voor anaal mis en heb ik bloed☹️
 
Laatst bewerkt:
Stijgt naar je hoofd heb ik gehoord
Nee zonder gekheid, dit is echt zo. Ik mocht mijn bed niet, vanwege ik had. Deed alles in bed, plassen in een fles dan, eten, omkleden, wassen. Ik had infuus, met vocht oid, kan zijn dat het hierdoor kwam.
Ik mocht ook niet eerder naar huis, nadat na 10 dagen de symptomen weg waren, nadat ik ontlasting had gehad en of het ook pijn deed.
 
Nee zonder gekheid, dit is echt zo. Ik mocht mijn bed niet, vanwege ik had. Deed alles in bed, plassen in een fles dan, eten, omkleden, wassen. Ik had infuus, met vocht oid, kan zijn dat het hierdoor kwam.
Ik mocht ook niet eerder naar huis, nadat na 10 dagen de symptomen weg waren, nadat ik ontlasting had gehad en of het ook pijn deed.
Misschien heeft Lily binnenkort een dokter als klant,kan zij het even aan hem vragen voor je.
 
  • Haha
Waarderingen: B200
Ik ken een ambulancebroeder , in zijn werk helpt ie mensen .En in zijn vrije tijd een irritante voetbalsupporter die iedereen en alles uitscheldt.
Meerdere gezichten hebben .
 
Nou ja hij had het gewoon gezegd, en er lag uiteindelijk ook bloed op het matras dus toen ging hij gelijk vragen van wie dat was

Uiteindelijk bleek het van mij te zijn😂🙈
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan