Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij heb je al teveel gezegd.
Ze zijn zich al aan het opstellen in rijen van 3
Het eerste verzoekje is al binnen, maar zoals ik al aangaf ik wil ooit een soort van gangbang in het bos hebben. Dat lijkt mij heel geil, maar nu te koud.

Plus ik moet mijn vriendin ff vragen of zei dan geld wil innen zodat ik daar niet aan hoef te denken
 
car sliding GIF
 
Het eerste verzoekje is al binnen, maar zoals ik al aangaf ik wil ooit een soort van gangbang in het bos hebben. Dat lijkt mij heel geil, maar nu te koud.

Plus ik moet mijn vriendin ff vragen of zei dan geld wil innen zodat ik daar niet aan hoef te denken
Dat klinkt dat ik vaker moet afspreken om een bekende/vaste te worden. haha.

Bos moet wel een grote parkeerplaats hebben :p
 
…en je vriendin: "Doorlopen als je al geweest bent, niet blijven hangen. Er zijn hier nog veel mannen die op hun beurt wachten".

Ondertussen wordt de kluis waar ze het geld bewaard steeds voller en voller, net als de poes van Lilyxx.
 
…en je vriendin: "Doorlopen als je al geweest bent, niet blijven hangen. Er zijn hier nog veel mannen die op hun beurt wachten".

Ondertussen wordt de kluis waar ze het geld bewaard steeds voller en voller, net als de poes van Lilyxx.
Eerlijk ik denk dat het best kan tegenvallen. Veel zullen er vanuit gaan dat het fake is denk ik.
 
Dom, dom, dom! Als ze hier langer meelezen, moeten ze hebben begrepen dat je een dame bent die doet wat ze zegt. Daar gaan ze spijt van krijgen.

De vraag is alleen: hebben ze de ballen om in de rij te staan…
Ja maar daar hebben we de prijsvechter voor €50,- incl.🙈

Zullen veel mannen dan wel om gaan?🤔🙏
Meer voor diegene die wel komen (pun intended) 🤷‍♂️ :ROFLMAO:

Is onbeleefd te praten met je mond vol.
Haha nou ja dan wil ik er minimaal wel 15
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan