Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou zijn email bewaren en dito emailadres. Aan de hand hiervan is zijn ip-adres te achterhalen. En kun je de politie inschakelen als je daadwerkelijk een dreigement thuis ontvangt
Volgens mij heeft hij mij ook met zijn privemail bericht. Staat een voor en achter naam in😆

Trouwens de plasseks man belt weer voor mij. Oh hoe vaak moet ik nee zeggen🤣
 
Oef het is hier ijskoud. De gastvrouw vroeg ook waarom ik steeds minder werk (volgende week 4 uur). Nou dit dus ik wil nu gewoon naar bed onder een dekentje liggen🥶

Als ik geen verplichtingen had dan was ik al naar huis, maar mijn zin om te werken is gewoon weg☹️

Net een een klant die daarover zat te klagen. Ja sorry je bent niet de enigste die het niet eens is met de besparingen🤷‍♀️
 
Oef het is hier ijskoud. De gastvrouw vroeg ook waarom ik steeds minder werk (volgende week 4 uur). Nou dit dus ik wil nu gewoon naar bed onder een dekentje liggen🥶

Als ik geen verplichtingen had dan was ik al naar huis, maar mijn zin om te werken is gewoon weg☹️

Net een een klant die daarover zat te klagen. Ja sorry je bent niet de enigste die het niet eens is met de besparingen🤷‍♀️
Begrijpelijk, in een privéhuis waar je hoofdzakelijk naakt bent moet het behaaglijk zijn. Dat verdient het huis in een mum weer terug.
 
Oef het is hier ijskoud. De gastvrouw vroeg ook waarom ik steeds minder werk (volgende week 4 uur). Nou dit dus ik wil nu gewoon naar bed onder een dekentje liggen🥶

Als ik geen verplichtingen had dan was ik al naar huis, maar mijn zin om te werken is gewoon weg☹️

Net een een klant die daarover zat te klagen. Ja sorry je bent niet de enigste die het niet eens is met de besparingen🤷‍♀️
Haha! Nieuw idee voor prijssupplement: Verwarmde kamer!
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe het met jullie (tover)stok gesteld is, maar die van mij trekt zich terug bij lage temperaturen. :eek:

Slechte keuze van de eigenaar.
 
Oef het is hier ijskoud. De gastvrouw vroeg ook waarom ik steeds minder werk (volgende week 4 uur). Nou dit dus ik wil nu gewoon naar bed onder een dekentje liggen🥶

Als ik geen verplichtingen had dan was ik al naar huis, maar mijn zin om te werken is gewoon weg☹️

Net een een klant die daarover zat te klagen. Ja sorry je bent niet de enigste die het niet eens is met de besparingen🤷‍♀️
Thuis kun je nog samen onder een dekbed kruipen, maar in een privehuis moet het gewoon lekker warm zijn als je (half) naakt rondloopt.
Straalkacheltje meenemen de volgende keer en lekker laten blazen.
 
Thuis kun je nog samen onder een dekbed kruipen, maar in een privehuis moet het gewoon lekker warm zijn als je (half) naakt rondloopt.
Straalkacheltje meenemen de volgende keer en lekker laten blazen.
Als ze slim waren zouden ze zoiets kunnen installeren... Natuurlijk geen straalkacheltje... maar verwarmde spiegels! Leuke spiegels rondom het bed... die dus lage temp. straling geven... Erg sexy en aangenaam!

En... hoef je dus niet alle kamers op 25°C te stoken! (niet onbelangrijk in oudere panden)
 
Ja waarschijnlijk al dagen niet geneukt en dan staan sommige op springen.

Ik had trouwens net een man die niet eens doorhad dat hij klaar was gekomen, maar er zat sperma in het condoom. 100% zeker dat hij nu gaat google hoe dat kan🤣
Prostaat massage van Lily? Neem aan dat die niet onopgemerkt gaan 😂
 
Als ze slim waren zouden ze zoiets kunnen installeren... Natuurlijk geen straalkacheltje... maar verwarmde spiegels! Leuke spiegels rondom het bed... die dus lage temp. straling geven... Erg sexy en aangenaam!

En... hoef je dus niet alle kamers op 25°C te stoken! (niet onbelangrijk in oudere panden)

Van dat geld wat ze elk uur opstijken kunnen ze gerust die paar koude dagen in NL de verwarming aanzetten.


Lijkt meer op hals nie vol krijgen.
 
Oeioeioei! Ik ben er vandaag echt klaar mee, en heb de gastvrouw gezegd dat zei hem het geld moet teruggeven. De afspraak van zo heeft pech.

Ik wacht op mijn gesprekje betreft dit incident en ben weg

Uitgebreid verhaal komt zo😊
 
Oke niks meer gehoord over wat die jongen aangaf, maar volgens mij heb ik het best netjes opgelosten.

Ik heb hem de 50,- extra teruggegeven en het huis heeft van het uurtje 3/4 gemaakt. Eigenlijk was ik, maar een half uurtje op de kamer alleen de meneer deed een kwartier over het aankleden. Nee dit is geen grapje.

Ik kwam 10:00 binnen en de eerste afspraak stond om 11:00 uur. Het was al ijskoud en ik had geen zin om mij om te kleden, maar er was iemand zonder afspraak dus ik moest wel. Dus ik met klappertandjes naar de kamer, en hopen dat het om 11:00 uur wel wat warmer is😊🥶

Nou dat was niet zo ik denk dat het pas rond 14:30 aangenaam werd, dus de rest van te tijd heb ik binnen met mijn winterjas aan een een deken gezeten.

Sommige kamer waren prima en andere ijskoud. De gastvrouw heeft uiteindelijk het cv-systeem bijgevuld en dat werkte wel, maar toen werd het weer bloed heet.

Op alle kamers hebben wij een split-unit die kan verwarmen en koelen. Eerst kouden wij dames deze bedienen, maar dat kan nu alleen de gastvrouw. Waarschijnlijk om te besparen, maar ten nadelen van sws mijn service🤷‍♀️

Ik heb gewoon een kamer nodig die goed kwa temperatuur is anders wordt ik chaggie en wil ik naar huis. Mag ik ook wel verwachten naar mijn mening.

Anyway volgende week proberen we het 4 uurtjes opnieuw, maar als het weer zo is dan werk ik niet meer in de koude periode.

Ik wilde eigenlijk al vrij snel naar huis alleen mijn hele dag stond vol met afspraken, dus de gastvrouw ging een beetje aanmoedigen zodat ik bleef. Dat ging dus fout, en volgende keer ga ik lekker naar huis. Nu heb ik toch twee mannen afgewezen door de kou🤣☹️
Wat is er nep aan u ? 🤪
Mijn lippen alleen, maar @Marco moet jij iets bekennen? Je naam wordt denk ik een beetje misbruikt 🤣🙈
 

Bijlagen

  • 632B7C8A-FC15-49FA-9EB6-B5FA92A8D44A.jpeg
    632B7C8A-FC15-49FA-9EB6-B5FA92A8D44A.jpeg
    154,1 KB · Weergaven: 138
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan