Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijft een heftig verhaal, je had het al deels met ons gedeeld in het oude topic. Maar toch maakt het mij verdrietig. Zo zie je maar weer, dat achter jou mooie façade, een heftige geschiedenis herbergt.

je bent sterke vrouw die hard werkt om een goede toekomst op te bouwen.

The history you live in, makes you stronger.

🥰 Veel liefde gewenst.
 
Maar nu gaat het best prima! Echt normaal zou ik nooit worden, maar ik functioneer nu redelijk in de maatschappij. Dat was rond mijn 18e nog een heel ding, want ik was lang niet buiten geweest zonder begeleiding
Echt normaal worden we allemaal nooit, vooral omdat iedereen een ander beeld heeft bij normaal. Ik ben wel blij voor je dat het nu best prima gaat:giggle: en hoop ook dat het zo blijft.
 
Dat je je verhaal in het kort hier zo durft te delen heb ik respect voor ik zou het zo niet durven denk ik. Uiteindelijk hebben we allemaal ons rugzakje bij de een zwaarder dan bij de ander ik heb zelf ook het nodige moeten verwerken maar dat valt in het niet bij jou verhaal ik hoop voor jou dat je de juiste persoon tegenkomt die je erin kan steunen🫂
 
Trouwens ff een dingetje ik krijg allemaal nieuwe leden met 0 berichten die mij opeens gaan volgen? Weet niet of jullie dat ook hebben?

Kan je dat uitzetten? Met dat er vandaag een verhaal in het nieuws is gekomen vind ik het een beetje verdacht. Misschien overdenk ik nu dingen, maar wel raar toch of wordt ik nu echt gek🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: Ami
Trouwens ff een dingetje ik krijg allemaal nieuwe leden met 0 berichten die mij opeens gaan volgen? Weet niet of jullie dat ook hebben?

Kan je dat uitzetten? Met dat er vandaag een verhaal in het nieuws is gekomen vind ik het een beetje verdacht. Misschien overdenk ik nu dingen, maar wel raar toch of wordt ik nu echt gek🤣
Backup account, voor als ze gebanned worden :p

Maar nee, ik heb niet zelfde. Ik ben nooit populair :( haha
 
Dat is dus echt wel een dingetje, het recht om vergeten te worden.
Trouwens ff een dingetje ik krijg allemaal nieuwe leden met 0 berichten die mij opeens gaan volgen? Weet niet of jullie dat ook hebben?

Kan je dat uitzetten? Met dat er vandaag een verhaal in het nieuws is gekomen vind ik het een beetje verdacht. Misschien overdenk ik nu dingen, maar wel raar toch of wordt ik nu echt gek🤣
Volgens mij is er niemand die mij volgt :cry:
:cool:
Ik volg ook niemand.
 
Trouwens ff een dingetje ik krijg allemaal nieuwe leden met 0 berichten die mij opeens gaan volgen? Weet niet of jullie dat ook hebben?

Kan je dat uitzetten? Met dat er vandaag een verhaal in het nieuws is gekomen vind ik het een beetje verdacht. Misschien overdenk ik nu dingen, maar wel raar toch of wordt ik nu echt gek🤣
ik heb 0 volgers dus denk dat het vooral is omdat jij zo interessant bent.
 
Ik heb de oplossing als het einde nadert zal ik een skype account aanmaken en kunnen we cammen😊

Maar ff serieus wie heeft er nog skype? Ik kan niet eens mijn Insta toevoegen🙁
IMG_2003.png

Ps. Ben nog steeds aan het zoeken hoe ik volgers uit kan zetten.
 
Trouwens ff een dingetje ik krijg allemaal nieuwe leden met 0 berichten die mij opeens gaan volgen? Weet niet of jullie dat ook hebben?

Kan je dat uitzetten? Met dat er vandaag een verhaal in het nieuws is gekomen vind ik het een beetje verdacht. Misschien overdenk ik nu dingen, maar wel raar toch of wordt ik nu echt gek🤣
Geen zorgen om maken, er zijn velen die alleen een account hebben om mee te lezen.

Weet niet of je dat kunt uitzetten, vraag aan Mod.
 
Wat is dat?🤔

Maar ik dacht dat deze site niet zo oud was alleen waarom skype?! Bestaat dat eigenlijk nog😂

Ik vond vroeger hyves trouwens wel geweldig!! Snap niet waarom ze gestopt zijn. Dan ging ik thuis chatten met mijn basisschool vriendjes😊
MSN messenger? Was DE instant messenger van vroeger.

Is skype tegenwoordig niet Microsoft Teams? Of is dat weer anders?

Waarom Hyves is gestopt? Iedereen ging naar Facebook.
 
MSN messenger? Was DE instant messenger van vroeger.

Is skype tegenwoordig niet Microsoft Teams? Of is dat weer anders?

Waarom Hyves is gestopt? Iedereen ging naar Facebook.
Ja maar Hyves was leuker!! Daar kon je spelletjes op spelen😊

Maar ik vind dit oprecht wel een verbeterpuntje. Lijkt mij wel geinig trouwens om een keer met jullie te cammen dus teams ik wel een optie.

Kan ik irritante mensen mute😜
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan