Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is dat?🤔

Maar ik dacht dat deze site niet zo oud was alleen waarom skype?! Bestaat dat eigenlijk nog😂

Ik vond vroeger hyves trouwens wel geweldig!! Snap niet waarom ze gestopt zijn. Dan ging ik thuis chatten met mijn basisschool vriendjes😊
En nu zit je te slowchatten met een bende halfbejaarde wandelaars :unsure:

Morgen mijn eerste wandeluitstap van 't jaar ingepland, eindelijk uit de lappenmand na een sportblessure (ik vond het nogal moeilijk om een dvp te bezoeken met een schouder brace).

Morgen dus terug mijn favoriete sport beoefenen, liggende of staande wip, of misschien wel beiden.

Donderdag en zaterdag nadien onze schade verder inhalen.
Twee van de drie bezoekjes zijn nieuwe dames, laten we hopen dat het wat meevalt.
 
En nu zit je te slowchatten met een bende halfbejaarde wandelaars :unsure:

Morgen mijn eerste wandeluitstap van 't jaar ingepland, eindelijk uit de lappenmand na een sportblessure (ik vond het nogal moeilijk om een dvp te bezoeken met een schouder brace).

Morgen dus terug mijn favoriete sport beoefenen, liggende of staande wip, of misschien wel beiden.

Donderdag en zaterdag nadien onze schade verder inhalen.
Twee van de drie bezoekjes zijn nieuwe dames, laten we hopen dat het wat meevalt.
Heb je niet de reviews bekeken dan?🤔
 
Heb je niet de reviews bekeken dan?🤔
Van eentje zijn er twee reviews, maar die waren een beetje fishy (iemand die twee reviews postte over dezelfde dame met een dubbelaccount), maar ik ga toch de gok wagen.

Als die afspraak meevalt, ga ik nog een tweede gokje wagen :cool: Anders val ik terug op zekerheid.
 
Van eentje zijn er twee reviews, maar die waren een beetje fishy (iemand die twee reviews postte over dezelfde dame met een dubbelaccount), maar ik ga toch de gok wagen.

Als die afspraak meevalt, ga ik nog een tweede gokje wagen :cool: Anders val ik terug op zekerheid.
Tja dat is lastig! Ik beveel mijn klanten nu ook om niks te schrijven🤣

Heb er geen zin in. Ik ben toch klikgevoelig dus reviews hebben geen nut
 
Tja dat is lastig! Ik beveel mijn klanten nu ook om niks te schrijven🤣

Heb er geen zin in. Ik ben toch klikgevoelig dus reviews hebben geen nut
De dame ik morgen bezoek beschikt volgens de foto's alvast over een goddelijk lichaam. Wat mij betreft zowat het mooiste lijf dat ik in een advertentie ben tegen gekomen. Dus ik neem wel wat risico :unsure:

Worst case valt dat dik tegen, maar ach, dat is ook geen ramp. Worst case ben ik 150€ kwijt, best case vrij ik morgen met een godin.

Contact via WA was in ieder geval al erg aangenaam.

High risks High rewards.
 
De dame ik morgen bezoek beschikt volgens de foto's alvast over een goddelijk lichaam. Wat mij betreft zowat het mooiste lijf dat ik in een advertentie ben tegen gekomen. Dus ik neem wel wat risico :unsure:

Worst case valt dat dik tegen, maar ach, dat is ook geen ramp. Worst case ben ik 150€ kwijt, best case vrij ik morgen met een godin.

Contact via WA was in ieder geval al erg aangenaam.

High risks High rewards.
Nou als het contact goed is dan is het risico denk ik wat minder.
 
De dame ik morgen bezoek beschikt volgens de foto's alvast over een goddelijk lichaam. Wat mij betreft zowat het mooiste lijf dat ik in een advertentie ben tegen gekomen. Dus ik neem wel wat risico :unsure:

Worst case valt dat dik tegen, maar ach, dat is ook geen ramp. Worst case ben ik 150€ kwijt, best case vrij ik morgen met een godin.

Contact via WA was in ieder geval al erg aangenaam.

High risks High rewards.
Zit je nou stiekem Lily op te hemelen, of heb je bij een andere dame geboekt? 😜
 
De dame ik morgen bezoek beschikt volgens de foto's alvast over een goddelijk lichaam. Wat mij betreft zowat het mooiste lijf dat ik in een advertentie ben tegen gekomen. Dus ik neem wel wat risico :unsure:

Worst case valt dat dik tegen, maar ach, dat is ook geen ramp. Worst case ben ik 150€ kwijt, best case vrij ik morgen met een godin.

Contact via WA was in ieder geval al erg aangenaam.

High risks High rewards.
Iemand moet de eerste zijn, succes!
Zit je nou stiekem Lily op te hemelen, of heb je bij een andere dame geboekt? 😜
alsof we dat stiekem doen hier :ROFLMAO:
 
@Lilyxx heeft hier vroeger laten verstaan dat ze liever geen klanten hier shopt. Dus respecteer ik die wens.

Nu moet ik in april wel niet zo ver van xx zijn, misschien trek ik dan mijn stoute schoenen wel eens aan. Zo blijft er toch wat suspens:cool:
Dat je hier niet openbaar gaat werven snap ik wel, maar dat wil niet zeggen dat je als forumlid geen date kunt plannen met haar. Als ik zou boeken dan is dan niet onder het mom van dat ik aan dit topic deelneem.
 
@Lilyxx heeft hier vroeger laten verstaan dat ze liever geen klanten hier shopt. Dus respecteer ik die wens.

Nu moet ik in april wel niet zo ver van xx zijn, misschien trek ik dan mijn stoute schoenen wel eens aan. Zo blijft er toch wat suspens:cool:
Klopt geld niet meer hoor, maar ik ben gewoon eerlijk. Ik ben heel klik gevoelig dus je kan een top afspraak hebben of het kan heel erg tegenvallen.

Goede service garandeer ik niet, dus eigen risico
 
Zo ........


Net ff een ongepland app gesprek met n "vriendin" gehad , voelde zich niet helemaal lekker .......

Griep heerst weer .


Maar zie dat het forum nog bestaat.

Elke keer denk je nu , zal wel n error geven met inloggen.
Ik had net dit dus vraag me af hoelang dit nog goed gaat.
Zo ........


Net ff een ongepland app gesprek met n "vriendin" gehad , voelde zich niet helemaal lekker .......

Griep heerst weer .


Maar zie dat het forum nog bestaat.

Elke keer denk je nu , zal wel n error geven met inloggen.
Nou ik had net wel dit. Schrok wel een beetje.😱
 

Bijlagen

  • IMG_2005.png
    IMG_2005.png
    125,5 KB · Weergaven: 44
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan