Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah succes, laatste keer dat ik door de straatjes daar liep was er genoeg beschikbaar, of ik was gewoon laat
Wanneer was dat? Meestal ben je toch in Alkmaar?

Maar goed ze hebben sws wel iets… alleen of dat de fijnste kamer is weet ik niet. Moet ook eerst weer papierwerk regelen met hun
 
over Sperma inleveren gesproken. Heb weleens bij een SM dame de vloer ondergekliederd met een grote lading. Speciaal voor de volgende klant. Volgende slaaf die dan de vloer moest schoonlikken..... Dus zat liefhebbers voor klodders van een ander. Je moet er maar zin in hebben 🍸
Ik wil ook zo een persoonlijke dweil
 
Ik wil ook zo een persoonlijke dweil
het was mijn broer, ik zal hem doorsturen
Nou dan heb ik veel mannen gehad die het opsparen. Ik doe cim en soms heb ik mijn hele mond dan zo vol😂
verplicht slikken dan, zeker als je in de auto zit, anders bekleding onder de vlekken;) maar goed ik ga even wat nuttigs doen met mijn leven, boodschappen halen, iets met fruit zodat mijn lading lekker smaakt als ik volgende week bij Lily langsga. Ga ik een week bananen eten en opsparen, is het net of je een milkshake in je mond krijgt
 
het was mijn broer, ik zal hem doorsturen

verplicht slikken dan, zeker als je in de auto zit, anders bekleding onder de vlekken;) maar goed ik ga even wat nuttigs doen met mijn leven, boodschappen halen, iets met fruit zodat mijn lading lekker smaakt als ik volgende week bij Lily langsga. Ga ik een week bananen eten en opsparen, is het net of je een milkshake in je mond krijgt
Nee geen bananen het is ananas😂

Ik wil geen bananenmilkschake🙈
 
Ja, maar ik geloof wel de voorlopende drie dagen ofzo. Het duurt even voor je lijf het opneemt en verwerkt.
Het is niet 10min voor de afspraak even een ananas drankje naar binnen gooien.
Ik ga nu morgen beginnen met mijn ananas-dieet
Voordat je Lily bezoekt kun je het wel even testen hoe het smaakt toch, je gunt haar toch gewoon een lekker smaakje 😜
Tuurlijk, Alleen ik heb niet zulke hoge verwachtingen die andere wel hebben denk ik
 
nu krijg ik zin om gelijk naar Lily te gaan maar heb nog geen ananas op, en geen idee hoe ik haar kan bereiken. Tel nr is offline, club staat ze niet meer op, tjonge jonge... Maar ik was op weg naar de supermarkt. veel te gezellig hier ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.989
Berichten
739.267
Leden
34.036
Nieuwste lid
Hugniria
Terug
Bovenaan Onderaan