Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat lijkt me wel leuk!
Ja ze had erover om op sex Jobs te zetten, maar daar zit vast niet de doelgroep.
Beter op de huishoudbeurs
Moet dat dan?🫤

Ik hoop dat ik een bed gelijk bij het raam heb dan laat ik het gordijn gewoon open. Weet de volgende precies hoelang hij nog moet wachten😂
In Antwerpen heb je wel heel mooie kamers @Lilyxx
 
Het is je vergeven hoor, tenslotte kan het volgende week ook weer anders zijn. Ik wacht gewoon geduldig af 😜

Nee degene met de grootste pik moet betalen natuurlijk!
Haha nou ja bij mij weet je het nooit😊

Maar ik wil wel een soort van vastigheid dus als het goed gaat blijf ik daar, en wie weet wissel ik af, maar bij de ramen wil ik eigenlijk niet echt afspraakjes plannen
 
maar bij de ramen wil ik eigenlijk niet echt afspraakjes plannen
En zo hoort het ook, voor afspraakje ga je maar naar een huis of privé. Het is DVP juist het leukst om te flirten en mannen binnen te halen. Ik vind het een leuk spel tussen 2 personen. En dat wachten en pech hebben dat je net te laat bent. Het echte wandel bestaan.
 
Nee maar volgens mij kijk ik soms echt vet schreef naar die mannen daar🤣

Alleen ik hou er niet van als iemand loopt te staren. Ik ben toch geen aapje🙈
Kijk, ramen zijn een etalage. Als je daar werkt wordt je bekeken en beoordeeld. Zie het als die mooie jurk in jou favo winkeltje.

Als ik staar en wacht dan wil ik zekerheid, is het die dame die ik zoek. Soms ben je benieuwd naar billen of volledige postuur. Het is voor ons mannen anders. Je kijkt niet naar blonde haren en je goede figuur.
 
Kijk, ramen zijn een etalage. Als je daar werkt wordt je bekeken en beoordeeld. Zie het als die mooie jurk in jou favo winkeltje.

Als ik staar en wacht dan wil ik zekerheid, is het die dame die ik zoek. Soms ben je benieuwd naar billen of volledige postuur. Het is voor ons mannen anders. Je kijkt niet naar blonde haren en je goede figuur.
Ja maar je hebt dat in 10 seconde toch wel gezien?

Waar letten jullie dan allemaal op?👀
 
Waar letten jullie dan allemaal op?👀
Kijk als een raamdame op haar telefoon zit, wil ze niet gestoord worden of heeft ze geen interesse om te ontvangen. Voor mij is dat een afknapper.

In 10 seconden zie ik wel of je knap bent, maar daarmee ga ik nog niet met je op kamer. Ik wil graag weten of je interesse hebt, vandaar het oogcontact. Persoonlijk twijfel ik altijd en derhalve wil je zekerheid. Daarom wacht ik net zolang totdat de dame gaat staan en mij haar lichaam toont. Ik als wandelaar wil veroverd worden.
 
Kijk als een raamdame op haar telefoon zit, wil ze niet gestoord worden of heeft ze geen interesse om te ontvangen. Voor mij is dat een afknapper.

In 10 seconden zie ik wel of je knap bent, maar daarmee ga ik nog niet met je op kamer. Ik wil graag weten of je interesse hebt, vandaar het oogcontact. Persoonlijk twijfel ik altijd en derhalve wil je zekerheid. Daarom wacht ik net zolang totdat de dame gaat staan en mij haar lichaam toont. Ik als wandelaar wil veroverd worden.
Oh nee daar ben ik veel te verlegen voor. Ik kan iemand 3 seconde max aankijken en dan is het klaar🤣

Een rondje draaien kan ik wel, maar doe ik nooit
 
Iemand langer dan 3 seconden aankijken is ook raar toch?
Stare What GIF
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan