Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik merk dat de dvp moe is. Maak ik er een rustige date van. Als je de laatste klan bent en er waren 5 klanten voor je, of je zag haar met de voroge klant van de trap komen weet je dat ze niet de volle 100% kan geven ook al wil ze wel. Dat is normaal.
Precies dat ik wilde laatst met een dame afspreken gaf aan dat ze eigenlijk vol zat maar mocht eventueel nog wel komen buiten haar uren heb ik niet gedaan gewoon de volgende gepland
 
Sjongejonge hoe sneu ben je dan als man zijnde eigenlijk ik kan daar echt niet bij.
mee eens hoor, maar ik hoorde laatst van mijn BDSM dame dat ze mannen heeft die zich echt 3 dagen helemaal mentaal voorbereiden en vrij nemen van werk etc voor een sessie. Ik keek ook zo van :eek::oops::rolleyes: echt? dan kan ik me voorstellen dat last minute afzeggen voor zulke mannen moeilijker is. Maar ik ben ook van mening dat beetje vrijheid de dames gegund is. Ik kreeg ook regelmatig afzeggingen van deze dame. Vaak toevallig nét als het mooi weer was, dus dan appte ik terug: "veel plezier op het strand".. kon ze wel om lachen
 
mee eens hoor, maar ik hoorde laatst van mijn BDSM dame dat ze mannen heeft die zich echt 3 dagen helemaal mentaal voorbereiden en vrij nemen van werk etc voor een sessie. Ik keek ook zo van :eek::oops::rolleyes: echt? dan kan ik me voorstellen dat last minute afzeggen voor zulke mannen moeilijker is.
Ja daar kan ik wel inkomen. Maar ik zelf ben wel is te makkelijk ik kan mezelf volledig wegcijferen voor een ander is ook niet altijd goed ben ik de laatste jaren achtergekomen
 
Dit was al minder dan die daarvoor. Hij had een kasteel en helicopter. Alleen die lul noemen mij steeds een meisje van de straat als ik ruzie zocht.
Wil hier toch nog op terugkomen.

Als een man jou, wie dan ook, zo noemt "een meisje van de straat" dat is voor mij het meest schofferende wat een man kan zeggen. Dat is net van, ja meisje zonder mij ben je niks en zal je ook niks worden, kortom zonder mijn geld, had je geen kleren en eten.

Dit soort mensen zijn elitaire klootzakken.

Zo te lezen heb je aardig wat heftige zaken meegemaakt en dit vormt je voor de rest van je leven, het zakt wel weg, maar zal zo af en toe bovenkomen. Heb zelf ook een rugzakje, gepest en gekleineerd (staat in het niets bij jou) maar ik vergelijk het met een laatje die af en toe open gaat als je wordt getriggerd.
 
Wil hier toch nog op terugkomen.

Als een man jou, wie dan ook, zo noemt "een meisje van de straat" dat is voor mij het meest schofferende wat een man kan zeggen. Dat is net van, ja meisje zonder mij ben je niks en zal je ook niks worden, kortom zonder mijn geld, had je geen kleren en eten.

Dit soort mensen zijn elitaire klootzakken.

Zo te lezen heb je aardig wat heftige zaken meegemaakt en dit vormt je voor de rest van je leven, het zakt wel weg, maar zal zo af en toe bovenkomen. Heb zelf ook een rugzakje, gepest en gekleineerd (staat in het niets bij jou) maar ik vergelijk het met een laatje die af en toe open gaat als je wordt getriggerd.
Ik denk dat iedereen wel een rugzakje heeft, hoe dan ook niemand heeft het recht om een wie dan ook respectloos te behandelen.
 
Als ik merk dat de dvp moe is. Maak ik er een rustige date van. Als je de laatste klan bent en er waren 5 klanten voor je, of je zag haar met de voroge klant van de trap komen weet je dat ze niet de volle 100% kan geven ook al wil ze wel. Dat is normaal.
Daarom dat ik liever dvps bezoek die beperkt daten of een amateurdame die beperkt date.

Dan ben je zeker dat je de volle aandacht krijgt.
 
Fijn dat er mannen zijn die het de dvp ook gunt om een dag vrij te zijn.
Ik ervaar regelmatig negativiteit als er een klant wil afspreken terwijl dat ik dan om één of andere reden niet beschikbaar ben..

En hoe uit zich die negativiteit dan??


Benieuwd wat ik me daar bij moet voorstellen.
@Lilyxx Sorry dat ik mij meng in dit gesprek ☺️


Wij hebben ook allemaal 1x sorry gezegd.

Daarna ben je welkom.


🙃🙂
 
En hoe uit zich die negativiteit dan??


Benieuwd wat ik me daar bij moet voorstellen.
Sommige mannen vinden dat je wel tijd vrij moet maken voor ze.
Als dvp ben je volgens sommige mannen 24/7 beschikbaar zonder eigen leven.

Sommige vinden dat ze, nadat je 1 keer diensten hebt verleend, dan vaste klant zijn en wel korting verdienen.

Krijgen ze hun zin niet?
Scheldpartijen, bedreigingen, nepafspraken maken , noem maar op..
 
Ik denk eerder wanhopig.
Sommige mannen zien een dvp niet als een mens maar als een "product"
Ze zien je als een hoer, dus ze vinden dat ze het recht hebben om je ook zo te behandelen..
ik denk toch wel dat dat iets verandert. DVP worden steeds schaarser. de mannen zullen zich wel beter moeten gedragen anders gaan ze geen date meer krijgen.
 
Sommige mannen vinden dat je wel tijd vrij moet maken voor ze.
Als dvp ben je volgens sommige mannen 24/7 beschikbaar zonder eigen leven.

Sommige vinden dat ze, nadat je 1 keer diensten hebt verleend, dan vaste klant zijn en wel korting verdienen.

Krijgen ze hun zin niet?
Scheldpartijen, bedreigingen, nepafspraken maken , noem maar op..
mensen met korte lontjes, schijnt in de Covid periode ontstaan zijn.Die zie je ook in het verkeer bijvoorbeeld
 
Sommige mannen vinden dat je wel tijd vrij moet maken voor ze.
Als dvp ben je volgens sommige mannen 24/7 beschikbaar zonder eigen leven.

Sommige vinden dat ze, nadat je 1 keer diensten hebt verleend, dan vaste klant zijn en wel korting verdienen.

Krijgen ze hun zin niet?
Scheldpartijen, bedreigingen, nepafspraken maken , noem maar op..

Meteen blokkeren dan toch zeker ??
 
ik denk toch wel dat dat iets verandert. DVP worden steeds schaarser. de mannen zullen zich wel beter moeten gedragen anders gaan ze geen date meer krijgen.
Dat zie je nu al aan de vele frustraties op dit foruml!
Zijn er heel wat die blijkbaar nu al nog moeilijk 'aan de bak' komen...
En... dat is dan natuurlijk altijd de schuld van 'iemand anders'...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan