Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet bekennen dat ik ook niet elke dag in broekzak kijk.


Lijkt ook minder duur dan opeens .



🤣🤣
@Lilyxx

Heb je nog iemand korting gegeven??
Ik denk bijna iedereen in tijd. De meeste zijn veel te lang binnen geweest😂

Uiteindelijk weigerde ik ook een donkere man bij het raam. Was ff klaar met hun, en toen zei hij ik heb geen grote hoor🙈🤣
 
Als je een dvp bent moet je wel wat harder zijn en niet zo bang voor alles. Soms vraag ik mij oprecht af of de mensen op deze site wel wandelaars zijn en/of echte dvp's

Als je voor alles bang bent kan je beter in je graf gaan liggen. Is mijn mening, maar op ongevraagd advies van dat soort mensen zit ik inderdaad niet te wachten. Misschien moeten die maar een huiltopic aanmaken, en daar samen gaan janken😊
IK zelf ben ook wel wat te voorzichtig. Maar vooral tijdens de sex. 😅 Een vrouw heeft het soms ook liever hard dan braaf. Daar werken we aan. 😁

Ik merk wel dat veel mensen ook gewoon al bang zijn om te bellen naar een dvp. Ik vraag mij dan af wat gaan die doen waaneer ze bij de dvp zijn?

Als ze al niet durven praten langs De telefoon, waarom zouden ze het in persoon wel durven?

Jullie bijten toch niet (hard) 😁
 
IK zelf ben ook wel wat te voorzichtig. Maar vooral tijdens de sex. 😅 Een vrouw heeft het soms ook liever hard dan braaf. Daar werken we aan. 😁

Ik merk wel dat veel mensen ook gewoon al bang zijn om te bellen naar een dvp. Ik vraag mij dan af wat gaan die doen waaneer ze bij de dvp zijn?

Als ze al niet durven praten langs De telefoon, waarom zouden ze het in persoon wel durven?

Jullie bijten toch niet (hard) 😁
Bijten niet?? Jawel hoor! In m'n tepels.... Grrrrrrr!
 
Ik denk bijna iedereen in tijd. De meeste zijn veel te lang binnen geweest😂

Uiteindelijk weigerde ik ook een donkere man bij het raam. Was ff klaar met hun, en toen zei hij ik heb geen grote hoor🙈🤣
Je bent zo veel tijd kwijt met aan en uitkleden.
Dat red je gewoon niet.
Als de animo zo dusdanig groot alleen half uurtjes voor 100 doen dat red je wel binnen die tijd met kleden.
Cataleya en Tina 2 dames in SKW , beiden Schippersstraat 9 zetten de timer van 20 minuten aan als je uitgekleed bent en je moet gaan aankleden als die gaat. Dat is wel redelijk uniek goede service voor 50€
 
En als je dat bedrag eens vermenigvuldigd met 180 (1440/8)?
Whut?🤔

Nee denk gister 500,- ofzo….
Je bent zo veel tijd kwijt met aan en uitkleden.
Dat red je gewoon niet.
Als de animo zo dusdanig groot alleen half uurtjes voor 100 doen dat red je wel binnen die tijd met kleden.
Cataleya en Tina 2 dames in SKW , beiden Schippersstraat 9 zetten de timer van 20 minuten aan als je uitgekleed bent en je moet gaan aankleden als die gaat. Dat is wel redelijk uniek goede service voor 50€
Ja hopen dat het snel weer zomer wordt, maar ik moet ook strenger zijn kwa tijd. Sommige hebben dik 30 min echt geneukt denk ik.

Ik blijf wel gewoon 15 min doen voor 40,-, maar klaarkomen is echt wegwezen ookal is het 5 min🤷‍♀️
 
Effe simpel uitgerekend, iemand met een full time loondienst contract (36 uren contract), zou dus een jaarinkomen hebben van €500 x 180 =
€90.000 (en als die €500 netto is, dat wordt het jaarinkomen een kleine €160-180.000 bruto).

Zo weinig is dat dus niet.
 
Effe simpel uitgerekend, iemand met een full time loondienst contract (36 uren contract), zou dus een jaarinkomen hebben van €500 x 180 =
€90.000 (en als die €500 netto is, dat wordt het jaarinkomen een kleine €160-180.000 bruto).

Zo weinig is dat dus niet.
Nee en 2 miljoen is meer dan 1 miljoen. Wat wil je hier mee zeggen man?
 
Effe simpel uitgerekend, iemand met een full time loondienst contract (36 uren contract), zou dus een jaarinkomen hebben van €500 x 180 =
€90.000 (en als die €500 netto is, dat wordt het jaarinkomen een kleine €160-180.000 bruto).

Zo weinig is dat dus niet.

U vergeet de zondag toeslag mee te rekenen .

Er zitten ook geen 180 zondagen in n jaar .

Verder geld bij veel ook een ander belasting tarief over uren van niet reguliere dagen .

Dus .........
 
Nog niet mee gemaakt. 😅 wel dat ze er aan likt dat doet mij niet echt iets. Maar ze mag er gerust in bijten. 😁

Raar maar waar zelf aan haar tepels likken,zuigen en bijten vind ik wel leuk 😁😁
Zeg dat dan gewoon!
Als zij m'n tepels begin te likken... word ik enorm opgewonden... en laat dat ook duidelijk horen! En... dan zeg je gewoon: 'Ja! Bijt erin!" Heeft er nog nooit eentje geweigerd! Lekker toch!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan