Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat ons maar een poepie ruiken hoor (niet letterlijk please). Als je het maar naar je zin hebt. En Lily natuurlijk.

Kattig :p
Bang dat ze de piemels komt stelen? :p
Misschien heeft diegene zelf wel een piemel, maar als jullie dat zou graag willen oke prima🤣

Nee ff voor de duidelijkheid ik heb voorgeschiedenis met diegene die @Kiki haar account beheerd.😕
 
Kom anders zelf een keer kijken. (inderdaad ik heb ook partner met een pik gek he)
Alsjeblief ga niet onzin lopen praten op mijn topic. Heb al vaak genoeg gevraagd of jou partner een keer kan ophouden met al dat gedram. Ik zal nooit maar dan ook nooit met jullie samenwerken.

Kiki is echt een schat van een meid hoor, maar die gozer ik krijg er de kriebels van. Mijn mening😊
 
Alsjeblief ga niet onzin lopen praten op mijn topic. Heb al vaak genoeg gevraagd of jou partner een keer kan ophouden met al dat gedram. Ik zal nooit maar dan ook nooit met jullie samenwerken.

Kiki is echt een schat van een meid hoor, maar die gozer ik krijg er de kriebels van. Mijn mening😊
Nodig ons dan aub ook niet meer uit voor je verjaardag;).
Ik/wij wensen je veel plezier hier iedereen moet er zijn eigen conclusie maar uit trekken tenslotte zijn de meeste hier volwassen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan