Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus dan is het jou foto niet met de stich 🤪🤪🤪
Ik weet niet waar je het over hebt hoor. Volgens mij zie je spoken😂
Dat moet je niet zeggen, laat ze maar lekker zoeken 🤣
Is toch leuk.😊

Ik heb vroeger ook wel is paaseitjes lopen zoeken in het bos, maar mijn oma had ze de dag ervoor verstopt, dus ze waren allemaal al weg en opgegeten door de dieren☹
 
Geen idee, maar ik denk niet dat ze helemaal naar mij toe komen
Wat ik dan weer nieuwsgierig naar ben is. Weten ze alleen je werknaam of weten ze ook persoonlijke dingen van je zoals je echte naam en adres ed.

ik kan me voorstellen dat je deze 2 gescheiden wil houden in hoeverre dit mogelijk is.
 
Wat ik dan weer nieuwsgierig naar ben is. Weten ze alleen je werknaam of weten ze ook persoonlijke dingen van je zoals je echte naam en adres ed.

ik kan me voorstellen dat je deze 2 gescheiden wil houden in hoeverre dit mogelijk is.
Het is de politie dus die weten alles. Ik werd gewoon met mijn echte naam aangesproken, maar dat vind ik bij hun geen probleem.
 
Geen idee, maar ik denk niet dat ze helemaal naar mij toe komen
Maar dat hadden ze ook niet hoeven te doen, in plaats daarvan zou je naar het voor jou dichtstbijzijnde bureau kunnen komen.
Tenminste, als je de redenatie van Roxas volgt.
Alleen zou je dan niet met de mensen spreken die jou hadden gevraagd, maar met iemand die op dat bureau werkt.
 
Maar dat hadden ze ook niet hoeven te doen, in plaats daarvan zou je naar het voor jou dichtstbijzijnde bureau kunnen komen.
Tenminste, als je de redenatie van Roxas volgt.
Alleen zou je dan niet met de mensen spreken die jou hadden gevraagd, maar met iemand die op dat bureau werkt.
Maat, het is een afdeling specifiek voor den haag. Ze werkt in den haag, moet ze dus naar den haag.
Het is de politie dus die weten alles. Ik werd gewoon met mijn echte naam aangesproken, maar dat vind ik bij hun geen probleem.
Dan zullen wij dat maar niet doen. Weet je gelijk dat we geen politie zijn.
Niet dat ik je echte naam ken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan