Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk trouwens dat mannen die bij mij thuis komen mij wel een stuk minder zielig vinden😂

Kreeg van mijn ex wel is commentaar. Waarom doe je het werk alles bij jou thuis is duur
Ik denk dat mannen niet echt een oordeel zullen hebben over het feit of je wel of niet zielig bent omdat je dit werk doet. Voor de lezers die hier al wat langer bivakkeren dat ze jouw achtergrond misschien in gedachten houden en juist dan trots zijn dat je bereikt hebt wat je hebt.
Uiteindelijk is sexwerk een normaal beroep wat misschien niet door iedereen geaccepteerd wordt en als zielig of vies wordt gezien.
Als klant zou ik juist blij zijn als ik bij iemand thuis kom die het voor mekaar heeft en een nette ontvangst locatie heeft. Dan wil je daar ook een marktconform tarief voor betalen.
 
Goeiemorgen Lilyxxx, ik vind dat hele schappelijke prijzen
Als ik vragen mag, wat vindt jij dan minder schappelijke prijzen…..?

Ik snap lilly's standpunt wel om voor de langere te gaan thuis. Maar 3 uurtjes gaan is bijna een modaal week salaris.

Natuurlijk elk voor zich, die het geld kunnen missen, en het er voor over hebben.
 
Ik denk dat mannen niet echt een oordeel zullen hebben over het feit of je wel of niet zielig bent omdat je dit werk doet. Voor de lezers die hier al wat langer bivakkeren dat ze jouw achtergrond misschien in gedachten houden en juist dan trots zijn dat je bereikt hebt wat je hebt.
Uiteindelijk is sexwerk een normaal beroep wat misschien niet door iedereen geaccepteerd wordt en als zielig of vies wordt gezien.
Als klant zou ik juist blij zijn als ik bij iemand thuis kom die het voor mekaar heeft en een nette ontvangst locatie heeft. Dan wil je daar ook een marktconform tarief voor betalen.
Mijn huis is heel netjes op de gesloopte vloer door mijn konijnen na, maar mannen letten vast op andere dingen😜
Als ik jonger was, zou ik die koffie en croissant wel bij de benzinepomp halen. De tijd die daarmee vrij komt heel anders besteden. ;)
Anders stop ik ze alvast in de oven voor onderweg🤣

Maar ik heb geen to-go koffiebekers. Kan ze wel halen bij de sligro.
 
Als ik vragen mag, wat vindt jij dan minder schappelijke prijzen…..?

Ik snap lilly's standpunt wel om voor de langere te gaan thuis. Maar 3 uurtjes gaan is bijna een modaal week salaris.

Natuurlijk elk voor zich, die het geld kunnen missen, en het er voor over hebben.
Je mag al voor 2 uurtjes langs komen, dus dat scheelt weer € 100.
Persoonlijk vindt ik 1 uurtje bij thuisontvangst wel voldoende, maar dat ligt ook aan hoe de date verloopt. Als je eerst ff rustig drankje doet en dan langzaam aan richting de kamer gaat na max half uurtje dan prima. Als een dame er meteen bovenop springt dan is een uur wel voldoende voor mij.
 
Mijn huis is heel netjes op de gesloopte vloer door mijn konijnen na, maar mannen letten vast op andere dingen😜
Dat klopt, maar ik ben echt wel eens omgedraaid en weggelopen toen ik eenmaal binnen stond en de staat van onderhoud van de locatie zag. Maar niet meer afgewacht hoe het er boven uitzag.
 
Er zijn hotels die zo'n reputatie hebben.
Lily, ben je eigenlijk al in het Haagse?

Toevoeging:
De bovenste regel was nog als reactie op die opmerking van Gelderlander3007...
 
Wil een beetje de boven modaal klanten aantrekken. Die hebben namelijk minder tijd om mij te stalken.

Oh en de getrouwde huisvaders die een dagje met een ehm collega weg gaan😜
Denk alleen dat als je vooraf een tikkie moet betalen er toch meer vrijgezelle mannen komen dan getrouwde.
Zo'n bankoverschrijving kan natuurlijk opvallen bij huisgenootjes...
 
pas op he als jullie zo gaan praten gooi ik hem nog ff omhoog😉

Wil een beetje de boven modaal klanten aantrekken. Die hebben namelijk minder tijd om mij te stalken.

Oh en de getrouwde huisvaders die een dagje met een ehm collega weg gaan😜
Of... klanten die ver genoeg weg wonen...
 
Prima prijzen en een begrijpelijke keuze. Voor de heren die dat er niet voor over hebben. Pech! Als je een jonge Nederlandse meid, met looks, seks-inzet en humor wil bezoeken dan mag het wat kosten. De mannen die dat er niet voorover hebben moet ophouden met zeiken over jouw prijzen en lekker verder kijken naar een buitenlandse vrouw waar ze via een vertaalapp mee kunnen communiceren. Ook bij het raam zou ik de prijzen verhogen. Je kent mijn mening daarover. Ik vind 40 euro voor een vluggertje in de raambuurt bij jou veel te laag. Ook hier ben je eenzelfde uitzondering en daarvoor moet betaald worden. Vraag maar eens een wat hoger prijs bij een paar kerels. Wedden dat ze dat betalen. Suc6 vandaag!
 
Kan van te voren. Doordeweeks is 4 uur wel de max denk ik.

Misschien mogen bekende op de vrijdag wel blijven pitten. Met verse croissantjes en koffie in de ochtend😊
Ja! Dat mis ik hier soms wel... Want in Azië bleven die vrouwen altijd de hele nacht!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan