Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Advertentie gevonden en geappt. Helaas nog geen reactie 😅

Zo te lezen al weer te laat voor deze week. Vorige week ook al voor niks door de Doublet gelopen (met kipnuggets zelfs!) maar geen open gordijntje.

Voelt een beetje als verboden vrucht haha. Zo dichtbij, en toch zo ver weg 🤣
 
Advertentie gevonden en geappt. Helaas nog geen reactie 😅

Zo te lezen al weer te laat voor deze week. Vorige week ook al voor niks door de Doublet gelopen (met kipnuggets zelfs!) maar geen open gordijntje.

Voelt een beetje als verboden vrucht haha. Zo dichtbij, en toch zo ver weg 🤣
We dachten dat je dood was😂😱

En ik miste mijn nuggets. Heb oprecht nog gekeken of er iemand met een tasje liep😣
 
Haha nee, springlevend!

Serieus een half uur met kipnuggets rondgelopen vorige week. Toen de stijd maar opgegeven en de (inmiddels lauwe) kipnuggets zelf maar opgegeten.

Dacht probeer nu afspraak thuisontvangst te plannen. Voor mij ook stuk dichterbij dan den haag.

Je bent al volgepland deze week? Volgende week nog wel plek?
 
Haha nee, springlevend!

Serieus een half uur met kipnuggets rondgelopen vorige week. Toen de stijd maar opgegeven en de (inmiddels lauwe) kipnuggets zelf maar opgegeten.

Dacht probeer nu afspraak thuisontvangst te plannen. Voor mij ook stuk dichterbij dan den haag.

Je bent al volgepland deze week? Volgende week nog wel plek?
Pfoe ehm volgende week heb ik twee dagen gb, en als twee dates staan als het goed is…

Dan zondag weer Den Haag, want daar heb ik ook vaste klanten🙈

Het gaat een beetje snel allemaal
 
Pfoe ehm volgende week heb ik twee dagen gb, en als twee dates staan als het goed is…

Dan zondag weer Den Haag, want daar heb ik ook vaste klanten🙈

Het gaat een beetje snel allemaal
Valt niet mee om onze 2e date te plannen haha.

Mocht volgende week lukken dan hoor ik het graag (hopen dat je mn appje leest). En zoniet: de aanhouder wint!
 
Nou je zou denken dat een starttarief van 450,- wel veel man zou afschrikken, maar nee nog steeds even druk😅

Nu wel minder nieuwe mensen
Nu bij het raam van 40 naar 50. Hoef je ook minder (4 ipv 5) mannen te doen om het zelfde bedrag te bereiken. Wedden dat het werkt voor een mooie fles champagne? (weet dat je daar niet van houdt ;))
 
Lijkt me een makkelijke keuze toch, ramen laten vallen als er zoveel belang is. 2 uur met 1 klant is een stuk beter dan 10 vluggertjes achter de ramen.
Lily heeft graag veel sex, 10 vluggertje is dan waarschijnlijk meer sex dan 2 uur 1 klant. Plus als iemand haar niet aanstaat, is hij zo weer de deur uit.
 
Lily heeft graag veel sex, 10 vluggertje is dan waarschijnlijk meer sex dan 2 uur 1 klant. Plus als iemand haar niet aanstaat, is hij zo weer de deur uit.
Lily heeft in eerste instantie liever veel geld. En de seks is een leuke bijkomstigheid, met hoeveel mensen dat ook is. Het is wel business en geen liefdewerk oud papier.
 
Nu bij het raam van 40 naar 50. Hoef je ook minder (4 ipv 5) mannen te doen om het zelfde bedrag te bereiken. Wedden dat het werkt voor een mooie fles champagne? (weet dat je daar niet van houdt ;))
Nee iedereen daar vraagt 40 dan kan ik niet opeens 50 gaan vragen
Bedankt voor je snelle antwoord Lily, echter wist ik dat al. Maar als ze daadwerkelijk vermoeid is kan ze beter 1x 1 klant doen ipv van 10.
Denk dat ik ff moet wennen aan de pillen.

Ze hadden het over zweetnachten en rare dromen. Daar heb ik gelukkig geen last van, maar ik slaap toch minder diep
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan