Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is opzet in het spel..
Ja hier heb je denk ik wel gelijk in. Zit niks anders op ik moet toch ondanks dat ik het niet wil om aanbetalingen gaan vragen denk ik🤷‍♀️

Denk dat mijn afspraak van 22:00 ook weer een faker is
Ongeloofelijke sukkel joh,...pfffff gewoon ff
blokblok lily,...ja toch?
Ik heb hem al voor de andere meiden op de fakerslijst gezet. Ik ben daar nu heel simpel in. Iedereen die de eerste afspraak afzegt komt erop😊
 
sukkel joh,...pfffff ge
Mogelijk maar……

Er kan plots wat gebeurt zijn, of wat tussen gekomen zijn.

Fake wel of niet, kan ik niet direct een conclusie uit trekken.

Dit gebeurt echt niet alleen bij lily, andere dvp net zo.

Zelf ben ik iemand van afspraak is afspraak. Ook wel 'ns teleur gesteld door de dame, en voor jan snot 150 km gereden.
 
Precies...dat bedoel ik met opzet...komt gewoon via hier


Hoe meer aandacht dat ze er hier aan geeft hoe langer het duurd dat faken
 
  • Leuk
Waarderingen: Roba
Even in alle ernst, het aantal meelezers hier is vele malen groter dan alleen de groep actieve meepraters hè?

Er is best wel kans dat sommige mensen er gewoon op kicken dat je hier hun appjes deelt.
Ja dus volgende week pas ik mijn advertentie aan en mag iedereen weer 50,- aanbetaling betalen door dit soort mannen 😊👏
Ja, het is heel vervelend, maar of het fake is weet je niet.

We zien het wel, maar zolang hij niet het tegendeel bewijst is het voor mij een faker
IMG_2084.jpeg
Precies...dat bedoel ik met opzet...komt gewoon via hier


Hoe meer aandacht dat ze er hier aan geeft hoe langer het duurd dat faken
Is wel gelijk een goede weergave van de mannen die op deze site zitten. Zoals ik altijd zeg er zitten ongelofelijke sukkels tussen, en zelf maar klagen over de prijzen. Waarom denken jullie dat die zo hoog zijn?
 
Binnen 12 minuten iets anders? Das raar 🤷‍♂️
Raar maar niet onmogelijk. Zoals Paulus terecht zegt.

Echter zoals Cumcum terecht insinueert, nu Lily hier een halve DvP celebrity aan het worden is is er ook het risico dat ze dit juist aantrekt.

Gevalletje thee kan koffie kan alles kan.
 
Raar maar niet onmogelijk. Zoals Paulus terecht zegt.

Echter zoals Cumcum terecht insinueert, nu Lily hier een halve DvP celebrity aan het worden is is er ook het risico dat ze dit juist aantrekt.

Gevalletje thee kan koffie kan alles kan.
Ach ik heb al een andere afspraak. Nou maar hopen dat deze wel komt🤣

Maar ik kon nu ook bij een klant zijn die wel betrouwbaar is, dus enige compensatie ookal is het maar 10 euro vind ik in zo'n geval wel op zijn plek.
 
Heel begrijpelijk. Waarom had je het er zo snel al weer afgehaald? Negatieve neveneffecten?
1. Het haalt mijn boekhouding door de war.

2. Ik vind het oprecht niet fijn om te vragen

3. Sommige mannen weigeren alsnog

4. Het is extra werk en minder mannen gaan je benaderen

5. Ik krijg steeds meer vaste klanten dus die zijn wel betrouwbaar
 
Klopt een aanbetaling kan een drempel opwerpen.

Maar ook trammelant indien afgezegd wordt en dat ze beginnen te dreigen en hun geld terug willen.

Weet niet of dit een optie is. Aanbetaling op de dag van ontvangst, zeg maar voor 10 uur. Betaalt hij niet, dan geen afspraak en kun je altijd een last minute aannemen
 
Ons niet, alleen jou. Of ben je z'n obsessie voor jou al weer vergeten 😂
Hij heeft mij sinds ik gestopt ben in Den Haag niet meer benaderd, dus wie weet heeft hij een nieuwe obsessie😜
Klopt een aanbetaling kan een drempel opwerpen.

Maar ook trammelant indien afgezegd wordt en dat ze beginnen te dreigen en hun geld terug willen.

Weet niet of dit een optie is. Aanbetaling op de dag van ontvangst, zeg maar voor 10 uur. Betaalt hij niet, dan geen afspraak en kun je altijd een last minute aannemen
Ja of alleen last-minuut afspraakjes aannemen, maar veel klanten van mij komen van ver😬
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan