Echte studentes omg. Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bastiaan013

Wandelaar
90
04/11/21
36
6
Er zit hier een universiteit en veel hogescholen dus er zouden toch lekkere g**** studenten s****** moeten zijn die wel een paar centjes bij willen verdienen ik kan ze niet vinden wie kan me helpen bij deze zoektocht.
 
Daar zitten er zat inderdaad, maar er zullen er maar weinig bij zijn die Bastiaan tegen betaling terwille willen zijn. Ik wandel al ruim 35 jaar maar echte universiteitsstudentes die als DvP wat bij willen verdienen zijn in mijn ervaring toch echt een grote uitzondering. Dames die als studente adverteren zijn dat maar zelden echt.
 

Dit is een buitenlandse studente die in Tilburg studeert. Leuke slanke jongedame die vloeiend Engels spreekt.
Werkt zelfstandig dus niet voor een bureau of tussenpersoon.

Heb zelf twee keer met haar afgesproken en ze heeft me niet teleurgesteld.

L82.
 
En vaak daten deze dames tijdelijk eventjes omdat er geld moet binnenkomen voor een vakantie, dure tas, festival, weekendje et cetera. Daarna verdwijnen ze weer van de radar.

Paar jaar geleden met een Gymnasium studente van 18 afgesproken die was daar ook heel open en eerlijk over. Zelf adverteren kan maar je moet net mazzel hebben dat je goede reacties krijgt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
38.120
Berichten
742.422
Leden
34.175
Nieuwste lid
HermanusJohannes
Terug
Bovenaan Onderaan