Recensie Esther & Friends, Arnhem 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Verhaal is toch geschreven door Dutchy74? Hij heeft dat gedaan op de date de hij heeft gehad met Fleur en Esther.
Klopt helemaal. Heb het verhaal gepost nadat Esther en Fleur het hadden gelezen en okay gaven voor plaatsing.
Mijn eerste ruwe versie (ook door hen gelezen) was vanuit mijzelf geschreven, maar deze invalshoek maakte het schrijven nog veel interessanter. Wie weet krijg ik halverwege april weer inspiratie tijdens mijn volgende feestje met Esther en one of her friends....
 
Klopt helemaal. Heb het verhaal gepost nadat Esther en Fleur het hadden gelezen en okay gaven voor plaatsing.
Mijn eerste ruwe versie (ook door hen gelezen) was vanuit mijzelf geschreven, maar deze invalshoek maakte het schrijven nog veel interessanter. Wie weet krijg ik halverwege april weer inspiratie tijdens mijn volgende feestje met Esther en one of her friends....
Dit leest ook lekker weg en herken wel de acties van de beide dames. Elke afspraak is een echt feestje. Kon helaas in april geen afspraak maken. Iets met meetings en toen waren de voor mij intressante tijden al weg. Nieuwe ronde kansen in mei. Maar goed voor inspiratie kan ik je ook wel iets geven uit de ongeveer 20 dates die ik via Esther en haar vriendinnen heb gehad en ja er is ook een momenten geweest dat de slappe lach volledig inkickte doordat er met goede afloop iets "lulligs" gebeurde tijdens de date.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
325
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wauw wat weer een ongelofelijk heerlijk en geil FEESTje gehad met Esther en één van haar toppers 🥳🥲.
Deze keer een trio met Esther (Sanne) en Tessa (Ella).
Esther haar organisatie was zoals altijd vlekkeloos; het laken naderhand niet helemaal 😂

Ook weer een verslag gemaakt van onze belevenissen: https://www.opwindend.net/Sexverhaal-66760_18-April.html
Quote van Esther na het lezen: 'Wat super knap weer zoals je ons feestje beschreven hebt. Van voorbereiding die dag tot aan het (gaan) schrijven. Echt geniaal weer. Herken ons er zeker in 🥳😊👍'

Veel plezier met lezen (but beware verhoogde kans op: ✊✊✊💦💦💦) ;)
 
Esther is wel heel zakelijk ingesteld. Maar ja zolang mannen willen betalen voor randzaken die op zich niets met de date te maken hebben is het een slimme zet van haar.
Door omstandigheden is het mij helaas een jaarlang niet gelukt een afspraak te maken. Kreeg laatst een bericht dat als ik op de mailinglijst wil blijven staan hiervoor vanaf nu een bedrag moet gaan betalen..
Dat ga ik dus zeker niet doen. Ik weet dat ik hierdoor wel wat ga missen, maar betalen om op de mailinglijst te blijven staan gaat mij echt te ver.
 
Esther is wel heel zakelijk ingesteld. Maar ja zolang mannen willen betalen voor randzaken die op zich niets met de date te maken hebben is het een slimme zet van haar.
Door omstandigheden is het mij helaas een jaarlang niet gelukt een afspraak te maken. Kreeg laatst een bericht dat als ik op de mailinglijst wil blijven staan hiervoor vanaf nu een bedrag moet gaan betalen..
Dat ga ik dus zeker niet doen. Ik weet dat ik hierdoor wel wat ga missen, maar betalen om op de mailinglijst te blijven staan gaat mij echt te ver.
Ik wist niet dat je moet betalen om op de mailinglijst te blijven, bijzonder... De dates met Esther en haar vriendinnen waren naar mijn beleving prima qua service en inzet, maar om te gaan betalen voor zulke randzaken is voor mij ook een brug te ver! Of je wat gaat missen dat hangt er vanaf, op gegeven moment heb je ook alle single, trio of kwartet combinaties wel gehad met Esther en haar vriendinnen en als er geen nieuwe dames bijkomen dan wordt het voor mij minder interessant om regelmatig te blijven bezoeken. Als het uitkomt prima en zo niet, ook prima.
 
Ik wist niet dat je moet betalen om op de mailinglijst te blijven, bijzonder... De dates met Esther en haar vriendinnen waren naar mijn beleving prima qua service en inzet, maar om te gaan betalen voor zulke randzaken is voor mij ook een brug te ver! Of je wat gaat missen dat hangt er vanaf, op gegeven moment heb je ook alle single, trio of kwartet combinaties wel gehad met Esther en haar vriendinnen en als er geen nieuwe dames bijkomen dan wordt het voor mij minder interessant om regelmatig te blijven bezoeken. Als het uitkomt prima en zo niet, ook prima.
Ik wil wel in plaats van jou op die lijst komen te staan! Hopelijk leest Esther mee
 
Esther is wel heel zakelijk ingesteld. Maar ja zolang mannen willen betalen voor randzaken die op zich niets met de date te maken hebben is het een slimme zet van haar.
Door omstandigheden is het mij helaas een jaarlang niet gelukt een afspraak te maken. Kreeg laatst een bericht dat als ik op de mailinglijst wil blijven staan hiervoor vanaf nu een bedrag moet gaan betalen..
Dat ga ik dus zeker niet doen. Ik weet dat ik hierdoor wel wat ga missen, maar betalen om op de mailinglijst te blijven staan gaat mij echt te ver.
Je betaalt een bedrag en dat wordt verrekend met je eerstvolgende date.
Dus het is een soort investering vooraf.
 
Esther is wel heel zakelijk ingesteld. Maar ja zolang mannen willen betalen voor randzaken die op zich niets met de date te maken hebben is het een slimme zet van haar.
Door omstandigheden is het mij helaas een jaarlang niet gelukt een afspraak te maken. Kreeg laatst een bericht dat als ik op de mailinglijst wil blijven staan hiervoor vanaf nu een bedrag moet gaan betalen..
Dat ga ik dus zeker niet doen. Ik weet dat ik hierdoor wel wat ga missen, maar betalen om op de mailinglijst te blijven staan gaat mij echt te ver.
Even navraag gedaan:

als je bijna 1,5 jaar (!) niet meer bent geweest krijg je uiteindelijk (om aan te tonen dat je nog serieus bent en het zin heeft op de lijst te blijven) een voorstel om op de maillijst te blijven na het betalen van een prepaid tegoed. Dus zeker niet betalen voor de maillijst, maar als voorschot om volledig te verrekenen met een feestje als je daarna weer komt.

Mocht je dat niet willen dan mailt ze je nog als er incidenteel plek is...

Ze heeft maar beperkt plek om te mailen en zo blijft haar lijst up-to-date en komt er plek vrij voor iemand die wel gaat wil komen. Niets meer dan logisch na ruim een jaar niet te zijn geweest, toch? :)
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
325
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik stond al een paar maanden op de mailinglijst en deze maand eindelijk gelukt om een "feestje" te hebben. Esther organiseert de boel zeer professioneel en dat vond ik wel prettig. Alles duidelijk, strak geregeld. Het kan voor sommigen misschien wat afstandelijk overkomen maar ze doet dat om juist meer tijd te kunnen besteden aan de ontmoetingen zelf, en niet alle onnodige appjes en zo eromheen. Werkt prima.

En dan de ontmoeting zelf: Wat een feest! Ik was met Esther en Cindy. Allebei heerlijk slank en strak, goed verzorgd met mooie kleine cup (mijn favoriete lichaamsbouw), en toch allebei een heel verschillende persoonlijkheid. Ze hebben echt plezier, ook met elkaar, teasen elkaar voortdurend. Ik treed deze keer niet teveel in details, maar het was een rollercoaster van een uur, met kronkelende lichamen en tongen overal om me heen, 2 kletsnatte poesjes die er geen genoeg van konden krijgen, ook niet van elkaar. En wat is er lekkerder dan samen met een bloedmooie meid het openstaande, natte kutje van haar kreunende vriendin te likken terwijl je elkaar tegelijkertijd aan het tongzoenen bent....? Kortom, hemel op aarde dit!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
325
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week ook weer op date geweest bij Eshter en haar vriendinnnen.

Voor mij het ook een beetje even weer het cirkeltje rondmaken. Een date met Cindy was er nog niet van gekomen. Maar stond wel hoog op het verlanglijstje

Zoals altijd had ik weer goede verwachtingen en was de afspraak tot in de puntjes geregeld. Zelf was ik 10 minuutjes te vroeg en had Eshter mijn eta geappt. Toen ik parkeerde had ik al een appje dat ze er klaar voor waren. Zelf ben ik veel vaker op locatie geweest dus gaf ze mij alleen het huisnummer door. Bij anderen doet ze het in een heel uitgebreid bericht.

Eshter deed op hele lieve manier open en Cindy stond vlak achter haar. Ik had vooraf foto's gezien maar vind Cindy echt een knappe meid. Je kan wel horen dat ze een accent uit het westen des lands heeft. Na de kleine plichtplegingen kon de date beginnen. Ik had een klein moment alleen met Cindy maar wat zoent die meid lekker. Ze heeft bruin haar, cup b en is een slanke vrouw. Samen met Eshter is alweer een heel goed duo. Ik bespaar de details maar ik heb een heel kostelijk uur gehad, als je netjes binnen de regels blijft dan valt er heel veel te vragen aan eigenlijk alle meiden die onder de vlag van Eshter vallen. Je moet dan denken aan zoenen, pijpen, beffen, sex standjes.
Het is ook ubergeil als je de vrouwen met elkaar bezig ziet terwijl je doggy de 1 neemt of zoent terwijl de ander je pijpt. Dat is het mooie aan de de vrouwen ook echt bi zijn en het niet gespeeld is en dat vliegt het uurtje zo voorbij.

Voor mij is de herhaling zeker groot en wat mij betreft iedereen aan te raden die het budget er voor over heeft.
 
@Loveabels mooie review, Cindy vond ik inderdaad ook spectaculair mooi en lekker. Zo te lezen heb jij ervaring met meerdere vriendinnen van Esther. Esther is zowieso een geil toppertje; Hoe verhoudt Cindy zich in jouw ogen met de andere slanke vriendinnen Elsa, Fleur en Tessa?
 
@Loveabels mooie review, Cindy vond ik inderdaad ook spectaculair mooi en lekker. Zo te lezen heb jij ervaring met meerdere vriendinnen van Esther. Esther is zowieso een geil toppertje; Hoe verhoudt Cindy zich in jouw ogen met de andere slanke vriendinnen Elsa, Fleur en Tessa?
Ik heb drie feestjes met Fleur en Esther beleefd en twee met Tessa en Esther
Alle vijf gedenkwaardige en supergeile ontmoetingen. Geloof mij Esther is selectief met het uitzoeken van haar friends, dus kwaliteit en geiligheid zijn echt wel gegarandeerd, want zij wil zelf ook echt wel genieten van haar feestjes.

Verhaal door mij geschreven vanuit perspectief Esther als verslag van ons feestje op 17 januari: https://www.opwindend.net/Sexverhaal-65569_17-Januari.html
(Fleur is Ilse in dit verhaal)

Verhaal door mij geschreven vanuit mijn perspectief als verslag van ons feestje op 18 januari: https://www.opwindend.net/Sexverhaal-66760_18-April.html
(Sanne is Esther en Ella is Tessa)
 
Laatst bewerkt:
@Loveabels mooie review, Cindy vond ik inderdaad ook spectaculair mooi en lekker. Zo te lezen heb jij ervaring met meerdere vriendinnen van Esther. Esther is zowieso een geil toppertje; Hoe verhoudt Cindy zich in jouw ogen met de andere slanke vriendinnen Elsa, Fleur en Tessa?
Dank voor je compliment! Ik deel het graag ook omdat heel veel dates heb gehad met Esther en haar vriendinnen. Ook meiden die inmiddels niet meer werken of eenmalig werkzaam zijn geweest.

Laat ik vooropstellen dat van alle vriendinnen die Eshter heeft geselecteerd mij er nog nooit 1 is tegengevallen.

Als ik ze door jou genoemde vriendinnen even moet omschrijven.

Elsa, anderhalf jaar geleden een date mee gehad destijds met Sarah. Hele geile meid die net als alle anderen BI is. Kwa lichaam te vergelijken met Cindy alleen het koppie is anders. Er zou eind vorig jaar nog een date met haar zijn maar vanwege verdrietige persoonlijke omstandigheden bij Elsa kwam toen Annabel als vervanger in het kwartet. Net als Cindy ook een lieve maar hele geile vrouw.

Fleur, een ware pijpkoningin heeft mij 2x klaar gepijpt terwijl ik een condoom droeg. Fleur heeft wel grotere borsten dan Cindy maar is wel iets ingetogender dan Cindy.

Tessa, ook een hele geile meid die het hardere werk niet schuwt en je aanmoedigd om lekker beestachtig door te gaan. Cindy hield hier ook van. Lijkt is kwa looks de blonde versie van Cindy.

Mijn persoonlijke favorieten zijn ook als ik moet kiezen. Sarah, Annabel, Cindy en Fleur. Maar eigenlijk zijn alle vriendinnen van Eshter heerlijke vriendinnen en Eshter zelf ook om niet te vergeten.
 
Ik heb één keer een feestje mogen meemaken, toen pijpten de dames nog zonder condoom. Doordat ze tegenwoordig hun afspraken op de zondag en de dinsdag organiseren kan ik simpelweg niet meer en krijg helaas geen uitnodiging meer. Erg jammer want het is echt een feestje daar. Al vind ik de flat in Arnhem niet passend voor een feestje, dat zou wat luxer mogen, het doet wel afbreuk aan de beleving.
 
Terug
Bovenaan Onderaan