Favoriet seizoen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

favoriet seizoen

  • winter

    Stemmen: 7 19,4%
  • lente

    Stemmen: 17 47,2%
  • zomer

    Stemmen: 14 38,9%
  • herfst

    Stemmen: 5 13,9%

  • Totaal aantal stemmers
    36

edding3000

Wandelaar
63
27/01/22
51
6
Vaak lees ik ergens over een bepaalde tijd waarin wandelaars meer actief zijn dan anders. Ik ben benieuwd waarom de wandelaar een voorkeur heeft voor een seizoen.

Ikzelf: winter/herfst. Omdat het dan wat kouder is/wordt en ik dan meer zin heb om lekker warm dichtbij iemand anders te zijn.
 
Als het warm weer is broeit het wel wat meer, maar als het te warm weer is dan wordt het niet meer.
Bij mij is dvp bezoek vooral afhankelijk van de mogelijkheid tot (thuisfront en werk), maar er zijn gelukkig altijd wel motelijkheden tot, en nagenoeg altijd naar tevredenheid.

Tall
 
Begin van mijn wandel avonturen was winter mijn favoriete tijd om te wandelen, heerlijk vroeg donker, dus waren de dames goed zichtbaar achter de ramen.
En als je dan een mooie dame uitgekozen had mocht je even naar binnen uit de kou, als er dan na een paar minuten een mond om je koude lul zit, heerlijk 😌

De laatste jaren gaat mijn voorkeur voornamelijk naar gangbangs, dan maakt de buiten temperatuur niet zoveel uit, dus heb ik voor lente gekozen, lekker zonnig, niet te warm, nog een beetje fris.

Minste seizoenen zijn herfst en zomer, te nat en te warm 😉
 
Ik heb een bloedhekel aan de winter, rond deze tijd ben ik de kou dan ook spuugzat maar het heeft geen invloed op mijn wandelgedrag alhoewel ik in de zomer energieker ben en de sfeer beter vind waardoor de sex ook beter is
 
zomer...
lekker lang licht ,motor regelmatig uit de schuur, de dames dikwijls in jurkjes op straat
spullen drogen beter ,harden sneller uit wat lekker opschiet..
heerlijk zwemmen..
ik hoef zelf geen 4 lagen kleding aan..
35 graden mag ook wel een enkele keer..met een onweersbui achterop
die herfst/winter kan me elk jaar meer gestolen worden..kou is slecht voor je gewrichten
en sinds 'Oekraine' je energierekening..
 
Hou niet van de kou, al paar x verkleumd bij dame aangekomen, neem ik toch enigszins mee de date in. Bloedhitte net zo'n hekel aan, vaak problemen met finishen als het loeiheet is.
Gekozen voor de lente, vooral de maanden mei, juni vind ik heerlijk. September ook vaak fijne maand.
 
Herfst en winter heeft natuurlijk veel in zich om het gezellig te maken maar voor bezoek aan een dame heb ik toch ook liever een aangename temperatuur, niet te warm, niet te koud en liefst lang licht.
 
Zomer ! Geen twijfel mogelijk.

Heerlijk om de warmte van de zon op jouw blote huid te voelen 😉.
Hoe hoger de temperatuur hoe geiler ik word 😝.

Tijdens de koude dagen is het bij mij allemaal minder 🤭.
 
Merk bij mezelf altijd wel dat ik meer zin krijg in de Lente, gevolgd door de herfst.
Zeker zo in de loop van het voorjaar als de eerste warmere avonden zich aandienen ben ik niet te houden. De herfst valt onder mijn biologische bronstseizoen.
 
Winter = heerlijk om vanuit de koude buitenlucht het warme privehuis binnen te gaan en elkaar heet te maken op de kamer.

Lente = toch de lentekriebels in de buik en dan kriebelt het ook in mijn ballen

Zomer = heerlijke zwoele geile sex, liefst buiten met de zon op je huid

Herfst = als de slagregen tegen de ramen gutst, verwarming aan en dan lekker sexen.

Of te wel: vier jaargetijden, altijd geil. ;)
 
Mijn slogan is: "Verandering van spijs doet eten." Ofwel: er bestaat niet echt zoiets als hét beste seizoen, het is de afwisseling die het interessant maakt. Hoewel ik toch vooral een voorkeur voor zowel de lente als de herfst heb. De temperaturen zijn meestal gematigd, niet heel koud, niet heel warm. Als het langdurig zonnig weer is, krijg je geen extreme hitte in deze seizoenen. In volle zomer regent het nog wel eens, net zoals in élk seizoen. Maar als het níet regent, als het meerdere dagen na elkaar zeer zonnig is, krijg je in juli en augustus gemakkelijk met erg hoge temperaturen te maken. 🫤 Dat nadeel hebben de lente en de herfst niet. Verder zijn het voorjaar en het najaar de tijden van verandering, het zijn de seizoenen met de meeste kleuren.

De seizoenen afschaffen, is wel het laatste wat ik zou willen doen. Maar ik ben toch blij als het na de winter écht lente wordt (wat dit jaar dus pas eind mei gebeurd is :oops:).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan