Hoe een Erotische Massage vragen bij een salon.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Michaeljansen

Newbie
2
26/10/23
2
Hi,

Ik ga regelmatig naar een massage. Toch elke keer hoop ik stiekem dat ze verder gaan. Alleen wil ik opzich dit ook wel eens aangeven en heb ook wel eens bij een salon in de buurt gewoon gebeld of ze erotische massages gaven. Maar krijg elke keer een nee. Dus ik ben een newby hoop hier de pro tips te krijgen of als sommige mensen gewoon salons weten rondom alkmaar laat het me weten.
 
Tot nu toe heb ik 90% van de tijd succes, ten eerste adviseer ik om je geheel uit te kleden. Als de onderbroek aan moet blijven weet je al direct dat er niks kan. Vervolgens gaan voor de full body massage beide kanten, vaak als er een optie is voor een massage van een halfuur is er ook meer mogelijk. Het zijn ook vaak de aziatische massage salons die een hp geven. Hopelijk helpt dit je al een stuk verder. In mijn ervaring is het niet zo super moeilijk maar meer dan een happy ending is mij nog niet gelukt.
 
Ik kom veel in massage salons ga meestal voor een B2B massage van 1 uur. in 9 van de tien bezoeken wordt er tijdens het masseren wel gevraagd of je ook een andere dienst verlening wil ondergaan. Dit kan zijn van een blowjob tot het complete pakket.
 
B2B is dan ook al een erotische massage. Als dat op het menu staat hoef je je echt niet af te vragen of er meer kan. Dat is een inkoppertje.



De "tip" om volledig naakt te gaan zou opzich een goede kunnen zijn. Niet lang geleden ging ik eens lastminute naar een massage, Thaise salon op Treatwell. Nette open zaak en ik was niet uit op iets erotisch. Maaaar.... Ik was die dag comando. Geen boxer aan 🙊



Dus ik kon niet anders dan naakt plaats nemen op het bed. Maar dat werd me niet in dank afgenomen...
Ook nadat ik aangaf echt geen erotische handelingen te willen kon ze me niet masseren. En dat snap ik ook wel.


Omgekeerd heb ik een keer een massage gehad in een wat donkerdere zaak waar een heerlijk douche vooraf ging. En dus naakt op tafel gaan liggen. Deze dame heeft me heerlijk gemasseerd maar niets aangeboden. Een half jaar later adverteert deze salon op MP en kan je via whatsapp direct extras bespreken. Maar ondanks mijn naakte billen kreeg ik het niet aangeboden.

Er is dus geen magisch toverwoord. Geen secret handshake. Telefonisch zullen ze het overigens nooit aanbieden.

Zelf hanteer ik het volgende: hoe meer de zaak van het zicht is onttrokken (bestickering op ramen, gordijnen etc) hoe groter de kans op extras. In Italië was overigens elke Aziatische salon gewoon een bordeel.

Overigens: maak een keer een uitstapje naar Den Haag en ga bij MTT langs. Wel in de ochtend even reserveren. BY FAR de beste erotische massage die ik heb gehad.
 
Hi,

Ik ga regelmatig naar een massage. Toch elke keer hoop ik stiekem dat ze verder gaan. Alleen wil ik opzich dit ook wel eens aangeven en heb ook wel eens bij een salon in de buurt gewoon gebeld of ze erotische massages gaven. Maar krijg elke keer een nee. Dus ik ben een newby hoop hier de pro tips te krijgen of als sommige mensen gewoon salons weten rondom alkmaar laat het me weten.

Ook een salon die het (wel eens) doet gaat dat je niet aan de deur of aan de telefoon vertellen.De masseuses die het willen doen geven eigenlijk altijd wel de hint dat een happy end kan.Als je op je buik ligt en dijen/billen worden heel zachtjes gemasseerd is de kans erg groot dat ze daarna vragen of je omdraait, en dan vragen of ze 'overal' of 'daar ook' zullen masseren. Kan geen kwaad natuurlijk om bij zo'n stukje zachte massage iets te mompelen als "mwww, erg lekker" en niet verstijfd en doodstil te blijven.
Je zou kunnen vragen of ze ook een stukje zachte massage wil doen , als ze wel erg druk bezig is met knopen weg te werken.

Is je dat na een tweede keer nog niet gevraagd, gaat die dame het niet doen.
Heeft niks te maken met geheime code die je moet uitspreken of stevige hint die je moet geven, ze hebben echt meer ervaring dan jij , en hoeven heus niet over een drempel geholpen te worden dat Michael ook wel wat wil en dat het OK is om dat bij hem aan te bieden - als ze het willen aanbieden word je dat wel duidelijk.

Ook als je onderbroek nog aan hebt , dan doet ze die even uit, als het happy end aangeboden en geaccepteerd is.

De masseuse kan ook oprecht bezorgd zijn betrapt te worden door de bazin. Het happy end is inkomsten voor haar (de massage als geheel wordt verdeeld) , en de bazin loopt wel het risico dat de salon dicht moet terwijl de huur doortikt . Sommige eigenaren nemen dat risico bewust en doen het zelf ook, en anderen zitten er fors bovenop dat hun personeel niet hen risico laat lopen voor eigen gewin.
Knipogen naar de baas en complimenteren dat juffrouw Li je zo lekker 'overal´ heeft laten ontspannen doe je je masseuse niet altijd een plezier mee.

De masseuses die gewoon professioneel hun vak willen uitoefenen hebben een behoorlijke hekel aan de opdringerige types die met hun pik gaan lopen zwaaien, of die handjes laten bungelen naast de tafel om ´toevallig' hun benen te aaien. Niet doen.

Je kans is m.i. kleiner bij (reguliere massage) salons die zich erg high-end presenteren (ketens) en ook wat kleiner als ze heel nadrukkelijk op (alternatieve)genezing (acupunctuur, moxa etc) richten .

Dus gewoon diverse salons proberen . Of direct naar een salon gaan die erotische massage doet.
 
voor diegene die succes hadden en uiteindelijk toch dat ietsje meer ontvingen, wat hoegenaamd niet op hun website stond, mocgt je daar adresjes van hebben, graag, mag je me prive doorsturen aub
 
Er zijn ook professionele masseuses die hun horizon verruimen en aan bredere dienstverlening doen, en die ook weten dat er veel geld mee te verdienen valt.

En wordt je gemasseerd door een knappe dame die niet verder wilt gaan, dat is dan misschien wel je aller geilste droom die je dan kan hebben als je weer thuis bent en daar dan de boel laten ontploffen.
 
beste mede wandelaars.
Maak zelf ook regelmatig gebruik van een massage salon.
Even dit in het kort.
Heel lang geleden voor corona tijd. Een ervaren masseuse ontmoet, in een goede massage salon, met de nodige vergunningen.
Had van haar al meerdere malen een zeer goede massage gehad.
ook deze maal had ze er erg veel zin in, tot dat ik mij mocht omdraaien en ze aan de voor zijde begon, ik vroeg haar of zij ook met haar kont kon masseren,
nauw en of, met haar rug naar mijn gezicht toe, kon ik van haar mooie achter kant genieten, waar hij alleen maar stijver van werd. [mag ik de voor kant ook zien vroeg ik haar] ze draaide zich om en ik keek zo tegen die mooie poes van haar aan, waar ze flink mee over mijn stijve heen en weer schoof,
ik likte met mijn tong over mijn lippen en ja dit had grote gevolgen ......

Echt als je de juiste masseuse treft kan er soms veel meer als alleen maar freiven.
 
beste mede wandelaars.
Maak zelf ook regelmatig gebruik van een massage salon.
Even dit in het kort.
Heel lang geleden voor corona tijd. Een ervaren masseuse ontmoet, in een goede massage salon, met de nodige vergunningen.

Als in : salon met vergunning voor erotische massage ?

Had van haar al meerdere malen een zeer goede massage gehad.
ook deze maal had ze er erg veel zin in, tot dat ik mij mocht omdraaien en ze aan de voor zijde begon, ik vroeg haar of zij ook met haar kont kon masseren,
nauw en of, met haar rug naar mijn gezicht toe, kon ik van haar mooie achter kant genieten, waar hij alleen maar stijver van werd. [mag ik de voor kant ook zien vroeg ik haar] ze draaide zich om en ik keek zo tegen die mooie poes van haar aan, waar ze flink mee over mijn stijve heen en weer schoof,
ik likte met mijn tong over mijn lippen en ja dit had grote gevolgen ......

Echt als je de juiste masseuse treft kan er soms veel meer als alleen maar freiven.

Wat je omschrijft heet 'body to body massage' (afkorting b2b ) en 'pussysliding'.
(met deze termen zoek je makkelijker of snap je een recensie )

Ze gebruikt gewoonlijk ook bovenlichaam/borsten voor massage , dwz, daarmee over je rug en billen glijden/wrijven. Daarna ook hetzelfde aan de voorkant.

Body to body krijg je eigenlijk altijd in een Thaise erotische massage , en vaak ook pussysliding. (dat laatste niet bij iedere dame ).
Ook bij erotische thuis massage ontvangst mag je dat eigenlijk wel verwachten .

Het _is_ lekker , en als wie dit graag heeft , ga gewoon naar een erotische salon waar het standaard is, dan hoef je niet te dromen en te hopen dat je 'gewone' masseuse een keer snel snel zachtjes zachtjes het een beetje doet.

Ga je naar een salon voor erotische massage (met bijbehorend tarief), en krijg je "alleen maar" een normale lichaamsmassage met 5 minuten aftrekken aan het eind ben je gewoon bekocht.
 
Ik ga vaak gewoon naakt liggen, je merkt vaak aan de manier van het handoekje verplaatsen, of ze je al aan het teasen zijn. Vaak tikken ze 'per ongeluk' je jongenheer ook al aan terwijl je op je buik ligt. Eenmaal omgedraaid laat ik vaak de masseuse de vraag stellen of ik meer wil.
 
Vaak merk je het al aan subtiele aanrakingen. Ga idd naakt, zachte massage van billen of hand die even rust net te dicht bij. Dat soort zaken.

Maar zeker niet aan de telefoon of balie vragen.
Het ondergaan en je merkt het vanzelf. Misschien niet de eerste keer maar als je vaker gaat wellicht.
 
Weet je wat altijd zo lullig is... iemand stelt een vraag op 26 oktober. Daar komen reacties op, geen bedankje vd de topicstarter uiteraard!
En vervolgens is 27 oktober de laatste keer dat hij online was...

Daar doen jullie nou moeite voor! Zou mij voortaan 2x bedenken om nog tips te geven 😒
Sorry Joke, ik hou mijn mail wel in de gaten maar dit forum zeker niet dagelijks. Ik heb de tips gelezen. Mocht ik weer genoeg gespaard hebben ga ik het eens proberen. Zal wel spannend zijn voor mij maar misschien went dat wel. Dus bij deze bedankt voor de tips.
 
Ik heb vele massagesalons bezocht in de afgelopen jaren.
Het vervelende/spannende is als je toe bent aan een hoogtepunt of je die daadwerkelijk gaat krijgen bij een "nieuw" adresje.

Tips die ik toepas zijn;
*Ga voor een massage van minimaal een uur
*Ga na het uitkleden gewoon meteen naakt op je buik op tafel liggen.
Als dat niet gewenst is geven ze wel aan dat je je ondergoed aan moet houden.
*Meestal wordt er begonnen met de rug/schouders etc en na een tijdje volgen de billen en benen.
Als ze dan de binnenkant van je benen gaan masseren dan doe ik subtiel mijn benen wat verder uit elkaar zodat ze je ballen etc beter kunnen zien (zorg dat alles netjes geschoren en schoon is uiteraard).
Als er dan flink ver met de massage stroken/bewegingen wordt doorgehaald tot je lies dan worden je pik en ballen vanzelf al wat aangeraakt.
Dan zou je een beetje met je heup/billen omhoog kunnen bewegen zodat ze er nog weer beter bij kunnen.
Dat is voor hun uiteraard een teken dat je het lekker vindt en worden je ballen soms al wat geteasd.
Als het al tot zover komt dan is het 9 van de 10 keer wel raak en volgt het gesprekje wat de extra kosten voor bepaalde handelingen zullen zijn ;)

Sex is bij sommige dames niet meteen bij 1e keer mogelijk maar als ze je wat beter kennen en wat vertrouwen naderhand wel....
Zeker als je gul met geld bent....

Als er ten alle tijden wordt vermeden dat er in de buurt van jouw geslachtsdelen wordt gemasseerd/aangeraakt of laat staan dat ze je pik kunnen zien, dan is mijn ervaring dat het gewoon niks gaat worden.
 
Heb eigenlijk enkel massagesalons bezocht waar er de mogelijkheid is voor intiem, mits extra kost. In mijn eerste salon wist ik niet eens dat dit de mogelijkheid was, totdat een dame me zelf voorstelde om 'wat meer te doen'. De extra kosten liet ze vallen voor die ene keer, maar moest wel beloven om de volgende keren de VIP massage te nemen. Nadat dit salon toe moest, heb ik een ander salon gevonden waar dezelfde voorwaarden waren.
 
Tot nu toe heb ik 90% van de tijd succes, ten eerste adviseer ik om je geheel uit te kleden. Als de onderbroek aan moet blijven weet je al direct dat er niks kan. Vervolgens gaan voor de full body massage beide kanten, vaak als er een optie is voor een massage van een halfuur is er ook meer mogelijk. Het zijn ook vaak de aziatische massage salons die een hp geven. Hopelijk helpt dit je al een stuk verder. In mijn ervaring is het niet zo super moeilijk maar meer dan een happy ending is mij nog niet gelukt.
Pijpen en neuken, dat gebeurt weleens.

In elk geval goed kijken waar je binnen gaat. Als er staat "no erotic", dan is het meestal kansloos. Als een salon er heel netjes en professioneel uitziet, dan ook.

Hoe smoezeliger, hoe beter. Eenmaal op de massagetafel hinten ze er dan vaak wel op. Aan de aanrakingen merk je wel of er meer kan dan alleen massage.

En anders gewoon vragen. Die vraag krijgen ze wel vaker.
 
Misschien een rare vraag maar waarom niet gewoon naar een erotische massage salon gaan. Dan krijg je waarschijnlijk ook een geilere massage als voorspel met hetzelfde eindresultaat.
Die zijn er bij mij in de buurt niet.... maar wel salons die dat stiekem doen...
De dichtbij zijnde erotische salon is 40min rijden met de auto!
 
Misschien een rare vraag maar waarom niet gewoon naar een erotische massage salon gaan. Dan krijg je waarschijnlijk ook een geilere massage als voorspel met hetzelfde eindresultaat.
Ik vind persoonlijk het spelelement leuker als ik het niet weet. Juist het 'gaat het wel of niet gebeuren?' vind ik zelf heel leuk.
 
Misschien een rare vraag maar waarom niet gewoon naar een erotische massage salon gaan. Dan krijg je waarschijnlijk ook een geilere massage als voorspel met hetzelfde eindresultaat.
Wellicht de prijs? Een erotische massage kost in de regel al snel
80 euro voor een half uurtje terwijl een gewone massage voor dat geld als snel een uur duurt incl happy ending.
 
Wellicht de prijs? Een erotische massage kost in de regel al snel
80 euro voor een half uurtje terwijl een gewone massage voor dat geld als snel een uur duurt incl happy ending.

Normale prijs in de Thaise erotische salons in de Randstad is 80 euro per uur.

En dan is een masseuse helemaal naakt, en is gewoonlijk enige mate van aanraken inclusief. (en betaalde upgrades - pijpen/intiem - redelijk vaak mogelijk.)
 
Pijpen en neuken, dat gebeurt weleens.

In elk geval goed kijken waar je binnen gaat. Als er staat "no erotic", dan is het meestal kansloos. Als een salon er heel netjes en professioneel uitziet, dan ook.

Hoe smoezeliger, hoe beter. Eenmaal op de massagetafel hinten ze er dan vaak wel op. Aan de aanrakingen merk je wel of er meer kan dan alleen massage.

En anders gewoon vragen. Die vraag krijgen ze wel vaker.
Ik heb ooit eens een dame geneukt rechtstaat en recht voor mijn neus hing aan de binnenkant van de deur een papiertje geen Erotic :ROFLMAO: Dus velen hangen dat daar voor als de man het moest vragen en de dame heeft totaal geen interesse in die man (of voor de controle die kan komen ) 😉
 
Heeft iemand ervaring met deze Anky uit Elsloo.
Er staat nadrukkelijk in de advertentie dat ze geen erotiek aanbied. Dit soort salons hebben geen vergunning voor erotische handelingen en kunnen in de problemen komen door het hier te delen of te vragen. Lees tevens de regels eens door.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan