Recensie Jasmine (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 34/1 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je hebt in één keer goed geraden.
Dat klopt. Die reputatie heeft ze al enkele jaren en ik denk dat iemand die elke week in het SKW komt, hier geen verrassing zal lezen.
Buiten dat ik ze niet superslank, maar gewoon graatmager vind, wat uiteraard mijn persoonlijke mening is, is dat ook een belangrijke reden om haar nooit te bezoeken.
Met enige voorzichtigheid valt ze te bezoeken, en dan krijg je prima service. Maar sinds de coronatijd voorbij is en er weer volop keuze is, heb ik haar ook niet meer bezocht om twee persoonlijke redenen: ze is ook naar maar smaak echt te mager, en er zijn er (weer naar mijn smaak) veel mooiere die netjes mc werken. Maar dat moet ieder voor zich uitmaken.
Ze heeft in mijn ogen ook al heel wat van haar glans en schoonheid verloren. Ik zag haar vorige week op straat lopen in burgeroutfit, en toen vond ik haar gezicht ronduit lelijk. Maar ook dat is mijn persoonlijke mening.
Ook dat klopt. Er zijn twee soorten meiden. Degenen die er na enkele jaren behoorlijk afgeleefd beginnen uit te zien en degenen die er jaar na jaar even fris en knap blijven uitzien als in het begin. Dat kan in de genen zitten en het kan ook te maken hebben met hoe ze hun werk doen en/of hun lichaam soigneren. Dat laat ik weer in het midden. Zo zijn er dus wel meer die in gewone kleren op straat slechts een schim zijn van hun alterego in het raam, goed geplamuurd en in de gekleurde lichtjes. Maar ik ken er ook heel wat die op straat dezelfde frisse indruk nalaten dan in hun raam.
 
Jasmine is een lieve meid.
En ja, ze leest hier mee.
Dus alles wat je hier zegt, kan tegen je gebruikt worden haha.
Helaas een beetje druk deze week , maar het SKW roept.
Fijnste straatjes van Antwerpen, zonder twijfel.
 
Werkt wel in de dag. Ze pakt het eind van de dagshift mee. Ik zie haar regelmatig staan. Ik denk dat ze meestal rond 16u00 begint.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Onlangs met veel genoegen haar nog eens bezocht. Als ze wat vroeger zou beginnen zou ik dit vaker doen.
Ik ga reeds jaren naar haar en kom er steeds erg tevreden buiten.
Een wat speciale meid maar ik mag haar wel en de service is er dik in orde.
Ze neemt rustig de tijd om je te ontvangen en je te bedienen.
Vooral leuk om mijn orale verlangens door haar te laten bevredigen.
Binnenkort heeft ze vakantie, hopelijk kan ik haar nog eens bezoeken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Met niet veel tijd maar veel goesting in de broek naar het skw getrokken. 1 van mijn favoriete meisjes was aanwezig dus de keuze was snel gemaakt.
Jasmin zag er zonder haar blonde pruik veel beter uit.
Ons Jasmintje is wel een specialeke maar best een toffe meid.
Tijdens haar opfrisbeurt mijn harde vriend al wat tegen haar rug geschuurd.
Begin van de aktie was een pijpbeurt waarvoor ik haar voor me liet knielen.
Ook een leuke positie om haar mondje lekker te neuken. Ze laat dit graag doen met heerlijke opwindende geluiden bij.
Het verlangen om haar poesje te neuken was groot. Haar op bed gelegd en rechtstaand beginnen neuken. Lekker diep, zalig.
Met veel voldoening klaargekomen.
Van 18/07 heeft ze vakantie, geniet ervan J.
 
Is er bekend of ze extra vraagt voor nzc?
En zo ja, hoeveel?
Gisteravond was ik nog bij Jasmine , haar nieuwe borsten bewonderd. En uiteraard een prima date , 1 van de beste van service in de straat , en een heel aardige meid.
Inderdaad sprak ze ook nog over een Pieter, en niet zo positief en dat er wordt rondverteld dat ze NZC aan biedt.
Jasmine weet dat ik op het forum schrijf en ze vroeg me dan ook mee te delen dat ze NIET aan NZC doet , Dat wil ik voor haar graag doen.
Als je er naar vraagt zal je erna geweigerd worden. Dus bij deze .
 
Gisteravond was ik nog bij Jasmine , haar nieuwe borsten bewonderd. En uiteraard een prima date , 1 van de beste van service in de straat , en een heel aardige meid.
Inderdaad sprak ze ook nog over een Pieter, en niet zo positief en dat er wordt rondverteld dat ze NZC aan biedt.
Jasmine weet dat ik op het forum schrijf en ze vroeg me dan ook mee te delen dat ze NIET aan NZC doet , Dat wil ik voor haar graag doen.
Als je er naar vraagt zal je erna geweigerd worden. Dus bij deze .
Dan zul je dat ander forum ook moeten inlichten? Het staat het daar vol over haar .
 
Dat kan zijn. Maar breng slechts de boodschap over. Zo wordt er wel weer nadruk opgelegd , dus neem aan zij vraagt mij niet voor niks.
Nou geloof mij ik heb haar in al die jaren dat ik bij haar kom nog nooit iets gebruikt en ze gaat altijd lekker op haar telefoon spelletjes doen en ik mag dan doen wat ik wil.
Kwa service is ze behoorlijk slecht ze wil eigenlijk alleen maar genomen worden en niks anders.
Pijpen wil ze bijna nooit vanwege koortslip (weet niet of ik dat mag benoemen)
zoenen doet dan wel af en toe omdat ik dat echt wil maar daar is ze ook niet echt goed in.
maar omdat ik zelf er tevreden met ben dat ik mn gang kan gaan met haar vond ik dat niet zo erg.
En het dan thuis het nog eens terug kunnen kijken op de 65" tv scheelt ook weer een hoop geld
Maar ze heeft altijd iedereen wijsgemaakt dat jij de enigste bent die het zonder doet met haar.
Maar ik en velen met mij weten wel beter
 
Misschien moet de dame zelf maar een account maken.
Laten we er maar vanuit gaan dat er iets is veranderd bij haar bij de mogelijkheden als je haar nog wenst te bezoeken.
Ik begrijp het nu ook niet meer.
Anonieme accounts heeft ze overal.
Ze heeft dit al vaker geprobeerd met andere klanten van haar.
Was zelfs zo erg dat klanten niets over haar mochten posten anders mochten ze niet meer komen.
 
Anonieme accounts heeft ze overal.
Ze heeft dit al vaker geprobeerd met andere klanten van haar.
Was zelfs zo erg dat klanten niets over haar mochten posten anders mochten ze niet meer komen.
Ik geloof je direct, maar dan wel bijzonder dat zij mij tot 2 x toe vraagt , iets over haar te posten.
Ik hoop dat je mij dan ook gelooft wat dat betreft....
 
Al een paar keer langs geweest en als test gevraagd of ze NZC doet want hier in de antwoorden was wel wat onduidelijkheid hieromtrent en het antwoord was duidelijk NEE ,en ik bood wel wat geld daarvoor … maar dit was als test bedoeld . Moest het antwoord nu ja geweest zijn deed ik het natuurlijk niet !
 
Al een paar keer langs geweest en als test gevraagd of ze NZC doet want hier in de antwoorden was wel wat onduidelijkheid hieromtrent en het antwoord was duidelijk NEE ,en ik bood wel wat geld daarvoor … maar dit was als test bedoeld . Moest het antwoord nu ja geweest zijn deed ik het natuurlijk niet !
Nu zitten we hier ook al met onderzoeksjournalist !

What's next, dat hij iemand inhuurt om undercover te gaan werken als hoer ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan