Recensie Jessica, Maasmechelen 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doctorp

Wandelaar
28
10/01/22
24
10
Gesproken taal
Spaans
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sweet-e-sensual.html
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
De locatie is een echt afvalig huis langs de Rijksweg, je kan er voor de deur parkeren maar er is geen enkele privacy bij het naar binnen gaan.
Het appcontact ging prima, maar eenmaal aangekomen en aangebeld deed toch echt duidelijk iemand anders open.
Ik had al meteen de handrem erop en ik dacht, nope hier ga ik niet verder mee.
Normaal gesproken zeg ik dankjewel maar ik ga toch weer, deze keer had ik echt een beetje de pest in om dat hele stuk gereden te hebben.
Vervolgens kwam er een heel verhaal dat zij de enige dame was die op dat moment vrij was en dat "Jessica" bezig was met een client.
Ik geef aan dat eigenlijk niet kon want we hadden vroeg in de ochtend al een afspraak gemaakt voor 14:00 deze middag.
Uiteindelijk ben ik weg gegaan, geld gespaart....dacht ik, want daarna appte ze me weer met foto's van haar vriendin die wel vrij was, maar goed dat verhaal zet ik in een aparte recensie.
Ik weet vrijwel zeker dat de dame van foto's niet aanwezig is in het betreffende huis.
 
Laatst bewerkt:
Zij (Jessica) was daar ooit wel en zij heeft me meermaals heerlijk verwend.
Helaas, op het afgesproken tijdstip deze week deed iemand anders open als "Jessica".
Dit adres heeft definitief afgedaan.
 
Welk adres is dat dan in Maasmechelen? Toch niet naast Texaco tankstation?
Helaas wel ja. Alleen Jessica was fijn om mee te neuken. Een ander (aziatisch) meisje wat daar in 2016-2018 rondliep was agressief en onredelijk. De nieuwe meiden zijn alles behalve flexibel. Je staat gewoon met je auto bij het Texaco-tankstation, ziet dat de meiden gewoon samen aan tafel zitten te keuvelen, belt één van hen op en dan krijg je te horen dat ze niet beschikbaar zijn die avond. Ik had niets te doen en dacht... Ik wacht hier een uurtje,
Wat schetst mijn verbazing : Na dat uurtje zaten de meiden nog steeds te keuvelen. Geen enkele actie.
Ze wilden dus blijkbaar niets verdienen.
Jessica was er helemaal niet, ondanks dat iemand als "Jessica" wel een whatsappje beantwoorde. Die meid zat daar gewoon aan tafel mij terug te appen en liegend dat die foto's toch ècht klopten. Niet dus. Ik heb meermaals heerlijk met Jessica (aka Sweet Candy) geneukt en dat was toch ècht totaal iemand anders.
Oneerlijke zooi daar.
 
Ik ben paar keer daar bij Italiaanse Carmen geweest . Heel lekker mee geneukt en zij komt squirtend klaar in mijn mond en dan heerlijk bare volspuiten. Voor 100 euro voor 20 min. Zij is klein en is er van donderdag tot en met zondag , rond de eind 40 schat ik ze
 
Ik ben paar keer daar bij Italiaanse Carmen geweest . Heel lekker mee geneukt en zij komt squirtend klaar in mijn mond en dan heerlijk bare volspuiten. Voor 100 euro voor 20 min. Zij is klein en is er van donderdag tot en met zondag , rond de eind 40 schat ik ze
Carmen = Jessica!
Nieuwste oproep : https://www.redlights.nl/thuisontva...lfriend-experiance-veel-mogelijk.html?adult=1
Echter, zo gezegd... toen ik daar was bij het tankstation zat Jessica/Carmen er helemaal niet, maar ik had zichtbaar wel contact met diegene die zich als haar voordeed.
DE Carmen/Jessica/Candy is heerlijk om lekker vol te spuiten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.nl/profiel/jessica-3379/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een heerlijke date met Jessica gehad. Ontvangst in een net huis met meerdere kamers. De entree ligt aan een drukke straat, dus weinig privacy.
Heerlijke seks met een hoog GFE gehalte. Tongen, pijpen, beffen, neuken in diverse standjes. Echt lekker! We hebben allebei genoten van een geil en passioneel uurtje.
Aanrader!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sweet-e-sensual.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
2de bezoek aan deze dame.
Deze ervaring was van mindere kwaliteit. Het leek meer op een patroon dat werd afgewerkt. De passie ontbrak en het ging vrij snel allemaal.
Jammer. Op zoek naar meer passie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan