Jonge wandelaars

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jean-louis

Wandelaar
26
01/01/22
8
1
Zijn er andere jonge wandelaars of wandelaars die jong begonnen zijn die wat ervaring en kunnen delen?
Ikzelf bezocht een meisje van plezier op m'n 20ste (nu 23) en vaak kijken de dames raar op als ze m'n leeftijd vragen. Dit komt vrij oncomfortabel over voor mij.
Ben zelfs al 1x geweigerd geweest omdat ik te jong was.
Ben ik de enige die dit mee maakt?
 
Het "probleem" van een te jonge wandelaar te zijn lost zich van zelf op, mettertijd. Je kan het misschien niet voorstellen maar ik ben ooit voor te jong geweigerd. Ondertussen zit ik aan de andere kant van t spectrum.
Ik zou wel adviseren zoveel mogelijk jonge DVP te kiezen. Oudere kan altijd nog.
 
Niets van aantrekken, ik dacht ook een lange tijd dat er maar weinig jonge wandelaars waren. Ben zelf 28 en vroeg laatst aan één van mijn vaste dames van: ik ben zeker één van je jongste vaste klanten? Ze zei: nee hoor, sommigen zijn van begin 20 of nog jonger.

Verder is mijn advies ook echt dit: als je milfs geil vindt, ik bedoel dus de wat oudere dames, ga dan bij zoveel mogelijk van die naar binnen. Hoe jonger je bent, hoe geiler dat is. Tijd vliegt snel voorbij.
 
Ik heb altijd een heel aantrekkelijke partner gehad. (nu nog) Dus nooit het "wereldje" ingestapt. Tot we 3 jaar geleden ons hebben gewaagd aan swingen . En dan ff volledig losgegaan ook. Tot verslaving aan toe. Nu afgekickt wel.
 
vaak kijken de dames raar op als ze m'n leeftijd vragen. Dit komt vrij oncomfortabel over voor mij.

Je hoeft niet eerlijk je leeftijd op te biechten.
De dames pingelen ook jaren van hun daadwerkelijke leeftijd op hun advertenties.
Just saying...


Ben zelfs al 1x geweigerd geweest omdat ik te jong was.
Ben ik de enige die dit mee maakt?

In mijn beginjaren geen last van gehad, Ik liet toen mijn baard staan. Komt wat ouder over.
 
Op mijn 17e ben ik begonnen.

Zoveel dames, zoveel smaken natuurlijk. Zoals er dames zijn die liever geen hele oude klanten hebben, zijn er ook dames die weinig op hebben met heel jong grut.
 
Sinds mijn 16e met dit hobby bezig.
Nooit geweigert, al helemaal niet ivm mijn leeftijd.
Al waren er af en toe dames, die vroegen waarom ik naar de DVP ging, ik zou toch iedere vrouw kunnen hebben.
Maar waarschijnlijk was dat meer een soort PST of AST - want zo goddelijk zag er er echt niet uit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan