kamerverhuurbedrijf deelt telefoonnummer met dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roba

Meubelstuk
2.837
17/08/21
4.924
2
liep hier een tijd geleden tegenaan, ik reserveer bij de gastvrouw van een kamerverhuurbedrijf, en even later krijg ik een appje van de dame waar ik bij heb gereserveerd... zocht er destijds niet te veel achter, maar wat vinden jullie van deze gang van zaken? je zou toch niet verwachten dat zo'n gastvrouw een telefoonnummer gaat delen?
 
Laatst bewerkt:
En wat is het probleem? je krijgt een appje van de dame die je toch zou bezoeken, de gastvrouw heeft je nummer niet met onbekenden gedeeld.
sommige mensen (ik niet) gebruiken toch wel hun privenummer... verder heb ik er niet echt schade aan hoor, maar ik merk toch dat ik het niet zou verwachten en ben benieuwd wat andere vinden
 
Als ze het deelt met de dame die je wilde bezoeken zie ik geen probleem, deelt ze het nou met de tien dames van het huis en word je out of the blue door die dames benaderd dan is het wat anders.

Zelf wel gehad dat een maatje mijn nummer had doorgegeven aan beveiligingsbedrijf omdat ik misschien interesse had in alarminstallatie, die belde mij dus ik gevraagd hoe ze aan mijn nummer kwamen. Daar ben ik dus niet van gediend. Die maat wel even toegesproken om dat in het vervolg achterwege te laten.
 
liep hier een tijd geleden tegenaan, ik reserveer bij de gastvrouw van een kamerverhuurbedrijf, en even later krijg ik een appje van de dame waar ik bij heb gereserveerd... zocht er destijds niet te veel achter, maar wat vinden jullie van deze gang van zaken? je zou toch niet verwachten dat zo'n gastvrouw een telefoonnummer gaat delen?
Apte jij dan met de gastvrouw?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan