Algemeen Mabuhay, Helchteren 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Twee praktische vragen:

1) Kunnen we op de binnenplaats parkeren (zichtbaar op google-maps, satellite-view)?

2) Is de ingang aan de straatkant of aan de achterkant van het huis?

Dank U.
 
Twee praktische vragen:

1) Kunnen we op de binnenplaats parkeren (zichtbaar op google-maps, satellite-view)?

2) Is de ingang aan de straatkant of aan de achterkant van het huis?

Dank U.
1. Je kunt parkeren op de parking van de club die zich aan de achterkant bevindt. Gewoon langs het huis naar achter rijden.

2. Ingang is ook aan de achterkant.
 
Ik ben deze week ook eens langsgeweest voor de eerste keer. Ik houd van dames met grote billen (waarbij de rest van het lichaam wel slank is), en dan maak je bij latina's natuurlijk de meeste kans.

Ik vind het wel een afwerkplek hoor. Het doel is zo snel mogelijk je te laten klaarkomen. Had half uur gepakt en binnen 15 min waren we al klaar, en dan tel ik het wassen mee.

Je mag ook niet douchen, want ze hebben geen handdoeken.

Kost ook maar 50 euro voor half uur. Ik vergelijk het eigenlijk met de ramen, alleen is dit dan in een huis. Als je er van houdt en het is je ding prima, maar ik zoek toch vaak wat meer erotische spanning. En dan ga je toch al vaak richting de 100 voor een half uur of 150 per uur.
 
Het is voor mij over het algemeen toch beter dan de ramen. Geen beperking op standjes, pzc, beffen, (tong)zoenen. Volledig douchen wordt er inderdaad niet gedaan, maar ik heb me toch steeds kunnen opfrissen en de dames hebben dat ook steeds gedaan.
Inderdaad. De ene dame is ook beter dan de andere en respecteert ook meer het half uur. Ligt misschien ook aan de drukte en dan word je sneller buitengewerkt. Ik heb ook al gehad dat ik binnen het kwartier buiten was, maar regelmatig was het ook wel 25 à 30 minuten.
 
Vandaag ben ik nog eens naar dit huis gereden. Er was veel keuze zo omstreeks 12.50u, wat de keuze soms moeilijk maakt. Er stonden wel 6 of 7 dames in de rij. Aan de trap zag ik ook nog een paar schoenen staan. Zie recensie over Jenny uit Bolivia.

Op hun parking was ik de enige auto, maar meestal ga ik ook wel ergens anders parkeren.
 
Vandaag ben ik er nog geweest. Ik had vrij veel tijd en ik heb gebruik gemaakt van het happy hour en dat was zeer lang geleden.
Twee nagenoeg perfecte ervaringen waarin de dames erg goed waren en de tijd ook netjes volmaakten.
De eerste was Susi, maar van de tweede weet ik haar naam niet meer. Susi is van Ecuador, vertelde ze mij. De andere dame komt uit Colombia en in eerste instantie voelde ik bij die tweede wat meer afstand, maar dat bleek later niet echt zo te zijn. Susi vertelde me dat ze 46 jaar is en ik denk dat die tweede dame nog net iets ouder is. Ervaren dames dus. Nu vind ik dat er veel dames niet goed pijpen, maar die 2 konden er heel wat van. Van de vrouw uit Colombia heb ik nog geen recensie gelezen. Als ik een beoordeling zou geven qua punten, geef ik mijn uurtje Mabuhay aan 75 euro zeker een 19/20.
 
Vandaag ben ik er nog geweest. Ik had vrij veel tijd en ik heb gebruik gemaakt van het happy hour en dat was zeer lang geleden.
Twee nagenoeg perfecte ervaringen waarin de dames erg goed waren en de tijd ook netjes volmaakten.
De eerste was Susi, maar van de tweede weet ik haar naam niet meer. Susi is van Ecuador, vertelde ze mij. De andere dame komt uit Colombia en in eerste instantie voelde ik bij die tweede wat meer afstand, maar dat bleek later niet echt zo te zijn. Susi vertelde me dat ze 46 jaar is en ik denk dat die tweede dame nog net iets ouder is. Ervaren dames dus. Nu vind ik dat er veel dames niet goed pijpen, maar die 2 konden er heel wat van. Van de vrouw uit Colombia heb ik nog geen recensie gelezen. Als ik een beoordeling zou geven qua punten, geef ik mijn uurtje Mabuhay aan 75 euro zeker een 19/20.
Deed Orianna aan TZ?
 
Vandaag ben ik er nog geweest. Ik had vrij veel tijd en ik heb gebruik gemaakt van het happy hour en dat was zeer lang geleden.
Twee nagenoeg perfecte ervaringen waarin de dames erg goed waren en de tijd ook netjes volmaakten.
De eerste was Susi, maar van de tweede weet ik haar naam niet meer. Susi is van Ecuador, vertelde ze mij. De andere dame komt uit Colombia en in eerste instantie voelde ik bij die tweede wat meer afstand, maar dat bleek later niet echt zo te zijn. Susi vertelde me dat ze 46 jaar is en ik denk dat die tweede dame nog net iets ouder is. Ervaren dames dus. Nu vind ik dat er veel dames niet goed pijpen, maar die 2 konden er heel wat van. Van de vrouw uit Colombia heb ik nog geen recensie gelezen. Als ik een beoordeling zou geven qua punten, geef ik mijn uurtje Mabuhay aan 75 euro zeker een 19/20.
Een koopje...
 
Zou met Suzy wel eens willen een uurtje willen afspreken. Ik ben al jaartje of 5 niet meer daar geweest. Iemand een idee of Suzy er nog is. En zou ik kunnen bellen om een afspraak te maken? Of werkt het daar alleen met een line-up?
 
Dit weekend bezoekje gebracht.

Was voor mij een nieuw gezicht daar. Iets kleiner en geverfd rood haar.
Ik dacht dat ze een mooi taille had, maar de jurk verbloemde dat.
Heeft een minder mooie buik doordat ze een verticale keizersnede heeft gehad.
Maar dat vind ik nog helemaal geen ramp, als je wil beginnen met de vraag of het milieuvriendelijk mag of PMC. Ik kies voor milieuvriendelijk, en dan zeggen dat er een lichter plekje bovenaan de rand van de schachgt van mijn eikel zit waardoor ze dit niet doet, is bij mij de zin al over. Dit zit er al dan zolang ik mezelf kan herinneren.
Heel soms heb je die erbij die deze rotsmoes gebruiken.
Ik meen dat Isabella haar naam was. Spreekt en 10tal woorden nederlands rest spaans.

Deze dame word de volgende keer mooi over geslagen.
 
Dit weekend bezoekje gebracht.

Was voor mij een nieuw gezicht daar. Iets kleiner en geverfd rood haar.
Ik dacht dat ze een mooi taille had, maar de jurk verbloemde dat.
Heeft een minder mooie buik doordat ze een verticale keizersnede heeft gehad.
Maar dat vind ik nog helemaal geen ramp, als je wil beginnen met de vraag of het milieuvriendelijk mag of PMC. Ik kies voor milieuvriendelijk, en dan zeggen dat er een lichter plekje bovenaan de rand van de schachgt van mijn eikel zit waardoor ze dit niet doet, is bij mij de zin al over. Dit zit er al dan zolang ik mezelf kan herinneren.
Heel soms heb je die erbij die deze rotsmoes gebruiken.
Ik meen dat Isabella haar naam was. Spreekt en 10tal woorden nederlands rest spaans.

Deze dame word de volgende keer mooi over geslagen.
Jammer van je slechte ervaring. Dank om ze te delen!
 
Morgen na vele jaren hier nog eens een bezoekje wagen. Iemand nog tips qua tijd om wat aanbod te krijgen? Ochtend, middag, avond? Met voorliefde voor de 40-50 jarige ervaren dames, hoop ik Susy of Daniela te zien.
 
Gisteren na jaren dan maar eens naar Helchteren gereden. Het huis is niets veranderd, je moet geen smetvrees hebben. Maar goed, er hoeft voor mij maar één plekje schoon te zijn 😉.

Vooraf gebeld en uurtje gekamerd met Susy. Geen spijt van gehad. Beetje gekke doos, 47 lentes uit Ecuador. Lekker lichaam, rondingen op de juiste plaats.
Ze gaat volgende week terug naar huis.

Uurtje kost 100 euro met één dame. Happy hour is 75, beetje vreemd maar nog steeds zeer scherp geprijsd.
 
Is PZC hier standaard of moet je daar extra voor betalen ?
Als je voor het happy hour gaat lijkt mij dat de 1ste dame je dan zsm wilt laten klaarkomen ? Moet je bij aanvang al meteen aangeven welke dames je wilt of hoe gaat dat ?
 
Is PZC hier standaard of moet je daar extra voor betalen ?
Als je voor het happy hour gaat lijkt mij dat de 1ste dame je dan zsm wilt laten klaarkomen ? Moet je bij aanvang al meteen aangeven welke dames je wilt of hoe gaat dat ?
PZC is inderdaad standaard hier.
Je gaat eerst met de eerste dame naar boven, en na een half uurtje vraagt ze of je happy hour wil, en dan komen de andere dames zich voorstellen zodat je nog eens mag kiezen. Je doet het op je eigen tempo, als je geen tweede keer kan dat heb je toch een extra half uur plezier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan