Algemeen Mystique Thai Thai, Den Haag, Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie dat veel hier vragen om een recensie van Pim.
Ik zocht een adress en dit is meteen een goede rede om naar Pim te gaan. Als ik iets kan boeken zal ik zeker een review schrijven.

Ik doe zelf niet aan extras bij een eerste afspraak als het niet door de dame zelf worden aangeboden.
Dus de gewoonlijke "doet ze aan extras" vraag zal nog even een vraag blijven.
 
Ik ben bij Pim geweest, schat van een vrouw en ze ziet er goed uit.

Persoonlijk heb ik liever wat meer vlees aan de achterkant maar verder een leuke dame. Massage is oke verder, teasen doet ze wel goed ;)
Ik ben er ook geweest en had hier een review geplaatst, maar die is verwijderd omdat ik een aparte review topic had moeten maken…
Anyway, ik onderschrijf bovenstaande ervaring. Qua uiterlijk is het een plaatje om te zien.
 
Ik zie Anna bij MTT op de kinky site staan, links boven .. is ze terug daar?
blijft toch een mooie en heerlijke vrouw.. :love::love::love:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag aanwezig volgens MTT pagina op Kinky:
NAT, KARIN, SOM, EVA, WAY, JENNY, SATANG, MANOUW, ROOS, JASMIN, MALEE, NIEUW bij ons is PIM, en ANNA terug.

13 Dames zal wel wat worden met te weinig kamers ;-)

Maar mijn serieuze vraag: Welke de kleinste van de beste dames? evt 2 samen.

Dank!
 
Vandaag aanwezig volgens MTT pagina op Kinky:
NAT, KARIN, SOM, EVA, WAY, JENNY, SATANG, MANOUW, ROOS, JASMIN, MALEE, NIEUW bij ons is PIM, en ANNA terug.

13 Dames zal wel wat worden met te weinig kamers ;-)

Maar mijn serieuze vraag: Welke de kleinste van de beste dames? evt 2 samen.

Dank!
Ik ben er begin van de avond geweest, zonder reservering.
Had de keuze uit 5 of 6 dames. Ik wilde voor Karin gaan, maar stond er niet. Het werd Anna. Ik kwam voor een uur, afrekenen, douchen en naar de kamer. Werd het 45 min. i.v.m. reservering. Had niet genoeg voor extra's, maar kreeg prostaatmassage kado omdat ze het uur niet vol kon maken.
Maar die Pim en Jenny hebben ook mijn aandacht getrokken.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag aanwezig volgens MTT pagina op Kinky:
NAT, KARIN, SOM, EVA, WAY, JENNY, SATANG, MANOUW, ROOS, JASMIN, MALEE, NIEUW bij ons is PIM, en ANNA terug.

13 Dames zal wel wat worden met te weinig kamers ;-)

Maar mijn serieuze vraag: Welke de kleinste van de beste dames? evt 2 samen.

Dank!

Bedoel je kwa lengte of klein in de zin van krap.. 😂
 
Vandaag aanwezig volgens MTT pagina op Kinky:
NAT, KARIN, SOM, EVA, WAY, JENNY, SATANG, MANOUW, ROOS, JASMIN, MALEE, NIEUW bij ons is PIM, en ANNA terug.

13 Dames zal wel wat worden met te weinig kamers ;-)

Maar mijn serieuze vraag: Welke de kleinste van de beste dames? evt 2 samen.

Dank!
Ik heb je vraag 3 keer gelezen en kan hem op 88 manieren interpreteren... de kleinste kamer, kleinste dame, van de beste dames de kleinste 2, de kleinste dame in de kleinste kamer etc etc ... Met andere woorden, wat wil je weten? Wat bedoel je?
 
Ik bedoelde gewoon wie van de dames zijn niet alleen klein van statuur/lengte maar ook het meest aanbevolen. En als het moeilijk zou zijn om te kiezen dan kan ik ook met de 2 meest aanbevolen tevreden zijn. ;)

Ik sta al te trillen om wat ik nu weer verkeerd heb in structuur en semantiek :ROFLMAO:
 
Ligt er aan wat je zoekt. Goede massage of extra's. Dat is allemaal persoonlijk. Daarom kun je het beste de reviews hier over de dames lezen.

Je kunt de zoekfunctie gebruiken om te zoeken op het woord Mystique, met de optie zoek in titels. Dan vind je alle recensies die er van de dames zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoelde gewoon wie van de dames zijn niet alleen klein van statuur/lengte maar ook het meest aanbevolen. En als het moeilijk zou zijn om te kiezen dan kan ik ook met de 2 meest aanbevolen tevreden zijn. ;)

Ik sta al te trillen om wat ik nu weer verkeerd heb in structuur en semantiek :ROFLMAO:
Nou, het zijn allemaal bepaald geen reuzen. Dus ik zou even de reviews bekijken van de dames om te bepalen welke service het beste aansluit bij jouw wensen/verwachtingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan