Algemeen Mystique Thai Thai, Den Haag, Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karmageddon

Stamgast
Supporter
Forumpionier
354
04/07/21
458
20
Op Kinky lees ik dat MTT dicht is tot 22 juli.

Jammer voor mij aangezien ik dit weekend wilde langsgaan, maar weet iemand waarom ze de komende dagen dicht zijn; Gaan ze verbouwen of is er iets anders aan de hand?
 
Ja ik had van de week voor Som of Satang of Moeky gebeld en ze waren allemaal op/met vakantie.. Ik vroeg wanneer ze terug zouden komen en de mamasan gaf aan dat niet te weten… Beetje vreemd..
 
Gisteren 21/7 gebeld, alle dames waren bezet, "over een halfuur was Karin beschikbaar overige dames duurde iets langer"
Had geen tijd om te wachten, ben doorgereden.
 
Dit gaat weer is niet goed, slechte service.
Had een keer voor een dame geboekt op 1600. En op het moment dat ik 10min ervoor ben. Zegt mama San heel leuk. Sorry ik heb niet goed gekeken.. wil je een andere dame.. uiteindelijk wel gedaan ik vond het zonde om weer in de drukte naar huis om voor niks te komen.
 
Dit gaat weer is niet goed, slechte service.
Had een keer voor een dame geboekt op 1600. En op het moment dat ik 10min ervoor ben. Zegt mama San heel leuk. Sorry ik heb niet goed gekeken.. wil je een andere dame.. uiteindelijk wel gedaan ik vond het zonde om weer in de drukte naar huis om voor niks te komen.
Ja dat kan een keer gebeuren..
Maar je hebt dus ook een mooie opportunity gehad met een andere dame. Wie was dat en zou je dat willen delen? We zijn altijd nieuwsgierig om dat soort ervaringen te horen. Het kan soms heel goed uitpakken toch? ?
 
Een geweldig salon MTT met geweldige dames. Eén dame is er alleen niet meer. Vraag me af of zij wellicht elders actief is. Het gaat om Uza. Iemand die dit misschien weet?
 
Ik kan mij aansluiten bij Ryomichio.
Inmiddels heb ik bij MTT al 3 keer gehad dat de dame die ik boek niet beschikbaar was of zelfs die dag helemaal niet werkt.
Dit was allemaal in de afgelopen 3 maanden :mad:.
Eén keer heeft dit geresulteerd in een leuke andere sessie met Jenny die inmiddels gestopt is (lees ik).
Daw is helaas ook gestopt is mij door de mamasan verteld.
Als iemand weet waar zij terecht komt: pm s.v.p.

Ik ken MTT al een tijdje maar heb geen idee wie Uza is/was?
 
Erg jammer dat Uza weg is. Is alweer een jaar weg. Na de eerste lockdown was ze er niet meer. Dat was een van mijn favoriete masseuses. Doordat uza er niet meer was bij satang terecht gekomen. Ook een topper.
 
Het is onduidelijk wat je bedoelt met de vraag of Karen de enige is in die categorie. Als het betekent of de dames meer doen dan alleen massage en handmatig hoogtepunt, is Karen de enige die het op Kinky meldt. Bij de rest is het afhankelijk of ze je leuk vinden en als dat zo is, kan er meer. Uiteraard heeft dat een prijs.
 
Goedemiddag vrienden van het goede leven!

Vraagje: ik heb nog nooit een massage gehad, is MTT een goede aanrader voor een eerste ervaring? Wat kan ik verwachten/ wat zijn evt. jullie tips?

Alvast bedankt(y)
 
Mijn eerste massage was bij MTT en heb daar nooit spijt van gehad. Vriendelijke ontvangst van de gastvrouw.
Bij binnenkomst wordt je gevraagd of je een afspraak hebt en of je er weleens eerder geweest bent. Gewoon zeggen dat het je eerste keer is, daar is helemaal niks mis mee.
Ik zou je wel aan willen raden om op een moment te gaan dat het niet te druk is. Volgens mij zijn de weekenden altijd wel druk, maar andere forumleden weten dat vast wel iets preciezer
 
@RyanH: Zeker weten. Qua sfeer en aanbod van leuke Thaise dames is MTT onovertroffen als je het mij vraagt. Let er wel op dat niet alle dames dezelfde services bieden. Als je puur voor een erotische massage gaat dan zou ik in ieder geval niet Karin of Jenny kiezen, want die zijn meer gefocust op extra's (lees sex). Voor de rest maakt het niet zo gek veel uit en is het ook een beetje hopen op een leuke klik. Zelf ben ik de eerste keer voor Som gegaan en dat was achteraf een prima keuze.

Houd er verder rekening mee dat MTT een zeer druk bezochte salon is, dus als je spontaan binnenloopt kan het aanbod wel eens heel beperkt zijn. Ik zou daarom vlak van tevoren even bellen als ik jou was en vragen hoeveel dames er op dat moment beschikbaar zijn. Mogelijk dat je dan ook kunt aangeven dat het voor jou de eerste keer is zodat de dame er rekening mee kan houden. Zo niet, dan kun je het ook op het moment dat je met een dame de kamer op gaat nog aangeven. Laatste tip, kies voor een V.I.P. kamer, die een douche op de kamer hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ja, jongens. Ik moet toch even wat kwijt, want ik had vandaag een kutervaring bij MTT dankzij een misser van Daw.

Eerst even:
  1. dames --> uitstekend aanbod, zonder meer. Of het nergens beter is, wil ik zo niet zeggen. Er zijn meer tenten waar hele leuke meiden lopen. Denk aan Stevelsweg R'dam. Daar is het bestand flink verjongd en kan prima concurreren met MTT.
  2. Service --> verschilt van dame tot dame.
  3. entourage --> heel mooi, zonder meer.
  4. Kosten --> hoog, en wil je extra dan zit je zomaar aan de 150 of meer.
Nou de ervaring van vandaag:

Keurig gebeld met de vraag als ik er om 5 uur ben, wie zijn dan vrij? Nou, Karin, en Mora. Omdat ik Mora al heel lang wilde daten, vroeg ik om een afspraak met Mora. Nou, keurig afgesproken en genoteerd. Dus, ik naar De Haag, half uur rijden. Kom ik daar keurig om 5 uur, net parkeergeld betaald, staat Daw daar als gastvrouw moeilijk te kijken. Oh, oh, had u gebeld, oh... Er komt namelijk nog een klant voor Mora. En er zijn geen kamers meer. Vaag verhaal. Of ik even wilde gaan zitten in dat huiskamertje. Nou, ok. Komt daar een leuke meid met krullend haar vragen of ik tien minuten wil wachten. Nou, prima, geen probleem. Zou die andere klant niet komen, dan mag ik, zoniet dan - vaag verhaal. Ik vraag daarop: nou, als het met Mora niet kan, kan het dan met u? Maar zij WAS Mora. En ja, hoor, the happy man kwam blijkbaar want daarop komt die Daw weer vanchter het gordijn tevoorschijn. Of ik tot tien voor zes wil wachten. Dan is Mora weer klaar. Kijk, dat vind ik nou kut, hè. Bel je voor een afspraak, maak je keurig netjes een afspraak, krijg je dit.

Ze bood wel sorry aan, en dat is heel netjes, maar ik was niet blij en ik ben nog steeds niet blij. Zo ga je toch niet met klanten om?

Toen ben ik weer weggegaan en doorgegeven dat ik niet meer terugkwam om tien voor zes. Ik ben toen naar Dawrung gelopen aan de overkant. Zie recensie.
 
@RyanH Als je binnenkomt en ze zijn met een gordijn in het gangetje aan het kutten, dan is dat omdat er een andere klant voorbij komt en ze willen zorgen dat jullie elkaar niet zien. De eerste keer kan dat een beetje vreemd en knullig overkomen, maar het is eigenlijk best netjes geregeld op die manier.
In het begin snapte ik het niet helemaal, vandaar dat ik het nog even zeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan