Nieuwe layout

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Of een adblocker gebruiken. Ik log dagelijks uit en zie die reclames alleen als ik een browser zonder adblocker gebruik.
 
Nooit meer uitloggen.
Je mag toch wel eens je cookies verwijderen?
Als je dan weer wilt inloggen op je telefoon ziet het er tegenwoordig vaak zo uit. De enige manier om dan te kunnen inloggen, is net zo vaak verversen tot er een kleinere advertentie komt.
 

Bijlagen

  • 827DE770-75A3-472C-A997-2D52E608A012.png
    827DE770-75A3-472C-A997-2D52E608A012.png
    614,7 KB · Weergaven: 18
Door rechts in de rechterbovenhoek net naast de advertentie te klikken verschijnt er een kruisje. Klik je vervolgens daar op dan verdwijnt de advertentie en kun je normaal inloggen.

 
Let hierbij ook nog even op het volgende. Een regel hoger als waar H. aangeeft zie je: 'Navigatiegegevens verwijderen'. Hier kun je aanvinken wat er dan bij het afsluiten allemaal verwijderd wordt. Let er even op dat de donwloads niet aangevinkt staan. Het is mij al eens gebeurd dat de downloads ook botweg gewist waren.
 
Ik wordt schijtziek van die reclame die bij de mobiele versie over de inlogpagina valt, kan dat niet anders.
sowieso begrijp ik niet dat er reclame 'geaccpteerd' wordt van andere, maar gelijksoortige aard.. je wilt toch dat de leden op je site blijven? tenzij dat naar dubieuze sites gaat die ook van dezelfde eigenaar/belanghebbende zijn.. kunnen anderen (misschien onze dvp's?? haha) hier ook andverteren? lijkt mij een beter plan, dan Karin die 300m bij je vandaan woont en lekker met je wilt neuken.. echt waar??
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan