Nieuwe layout

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Portretstand is normale stand van het scherm. Ik heb automatisch scerhdraaien ook ingeschakeld staan, maar die hoef ik dus niet te gebruiken.
 
Ik zie wie in beide standen 🤔
Screenshot_20230504_145053_Samsung Internet.jpg
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230504_145038_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230504_145038_Samsung Internet.jpg
    87,5 KB · Weergaven: 10
De Layout is mooi, maar ik zou graag kleinere fonts willen zien (nu lijkt het voor mij niet te werken) en minder witte ruimte. Ik heb deze site nu 80% uitgezoomed.

Misschien als bonus de banner minder hoog te maken?

Just my 2 ct's :cool:
 
Ik weet niet wat jij normaal noemt, maar ik heb even gegoogled, maar daar word ik niet veel wijzer van.
Normaal is hoe je je telefoon normaal gesproken vast houd. Dus de korte zijden van het scherm boven en onder, en de lange zijden links en rechts. Dat noemen ze portretstand. Als je je scherm kantelt en je hebt dus de lange zijden boven en onder, dat noemen ze landscape. Dat zijn gewone algemeen gebruikte termen. Daar is niets vreemds aan.
 
Niet alleen daar. Ook bij de 'subfora' (of hoe noem je dat?). De mappen zijn wel zichtbaar maar de losse topics niet:
In aanvulling hierop een verduidelijking:
Gebruikersnamen wel zichtbaar in homepage:
Screenshot_20230504-195724~2.png

Gebruikersnamen in een subforum niet zichtbaar (uitzondering de mappen die bovenin staan):
Screenshot_20230504-195741~2.png


Ik vind dat onhandig...
 
Normaal is hoe je je telefoon normaal gesproken vast houd. Dus de korte zijden van het scherm boven en onder, en de lange zijden links en rechts. Dat noemen ze portretstand. Als je je scherm kantelt en je hebt dus de lange zijden boven en onder, dat noemen ze landscape. Dat zijn gewone algemeen gebruikte termen. Daar is niets vreemds aan.
Volgens mij begrijpen we elkaar niet goed. Op de homepage zie je wel wie het laatste bericht heeft geschreven, maar niet bij nieuwe berichten.
 
Volgens mij begrijpen we elkaar niet goed. Op de homepage zie je wel wie het laatste bericht heeft geschreven, maar niet bij nieuwe berichten.
Dat is goed mogelijk, maar van die namen lig ook niet wakker. Ik vind het veel belangrijker dat er een veel discretere lay-out komt. Deze lay-out gaat gegarandeerd leden kosten.
 
Als je in een ramenbuurt loopt dan zijn er ongetwijfeld andere leden aanwezig, ik kan me voorstellen dat je dan discreet online wil kunnen zijn als je op je mobiel loopt te rommelen
 
Bij de ramen maak ik me er niet zo druk over. Daar zijn we tenslotte allemaal voor hetzelfde. Wel als ik op mijn werk in de pauze even wil checken.
 
Die afbeelding is best klein. Ze moeten dan echt komen gluren om hem te herkennen. Als ze gewoon in het voorbij gaan zien dat ik op Girlsreview zit, of een ander forum, kunnen ze natuurlijk wel vragen wie ik ben. Daar heb ik minder problemen mee dan dat mijn collega's kunnen zien dat ik op een prostitutieforum zit te kijken.
 
Ik zag het nog niet gemeld, maar het roze in de safe for work lay-out is nog niet weg bij:
- User header boven post
- Achtergrond reply box
- "klik om te vergroten" bij quotes

Die vielen me op iig.

Verder vind ik het heel mooi geworden.

Edit: als wens zou ik graag een lay-out in een neutrale kleur hebben, maar zonder de rest van de safe for work aanpassingen. Dus gewoon forum naam, plaatjes etc.
 
Laatst bewerkt:
Als je in een ramenbuurt loopt dan zijn er ongetwijfeld andere leden aanwezig, ik kan me voorstellen dat je dan discreet online wil kunnen zijn als je op je mobiel loopt te rommelen
Bij de instellingen zit de 'safe for work' modus. Die zat ook al de vorige versie. In die modus zijn alle avatars weg en is de naam van het forum op de vlakte gehouden.
 
Wat mij opvalt is dat de rode teksten van nieuwe berichten in de donkere stijl niet zo lekker leesbaar zijn (PC) Kan natuurlijk in mij zitten maar in de lichte stijl versie is het veel duidelijker
Screenshot_20230504-195741~2.png


Afbeelding even schaamteloos gekopieerd maar daar waar het vraagteken achterstaat bedoel ik dus. Meer mensen hier last van?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan