Nieuwe layout

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Welke menu's bedoel je exact?
Alle pulldown menu's. Die bleven in de oude dichtgeklapt
Dit hier bv. staat bij herinloggen weer open.
1682533948135.png
 
Ben werkzaam bij een bedrijf wat websites maakt maar voor geen enkele website die wij maken wordt een dergelijke layout gebruikt. En mijn mening is dat het nergens naar lijkt (op de classic interface na) tenzij iedere lezer van dit forum problemen heeft met kleine letters maar dat lijkt me sterk. Zit al sinds het begin van het internet in de IT maar zoiets raars - ik kan het niet anders zeggen -ben ik nog niet tegen gekomen. Als de classic interface verdwijnt vanwege technische reden dan vind ik dat zeer merkwaardig.

N
 
De letters zijn wat kleiner op desktop, die mogen 1 of 2 punten groter. De avatar neemt onnodig veel ruimte in. Die kan kleiner. Dat bespaart dan ruimte kunnen er meer de 2 berichten op 1 pagina.
De letters van de berichten zijn kleiner,dat leest niet prettig op een smartphone,en zeker niet op een gekleurde achtergrond,ze zouden wat groter en dikker moeten.
 
Ik vind de nieuwe layout geen verbetering, wel dank voor de inzet.
De avatars en wat aan rechterzijde staat vraagt veels te veel ruimte van de webpagina. Waardoor waar het om gaat, de teksten die geschreven worden, niet fijn leesbaar zijn.
Al met al veels te druk.

Ik hoop dat de classic versie alsnog kan blijven bestaan dan kan eenieder kiezen wat hijzelf prettig vindt.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan