Nymfomaan

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Goldensiggie

Vaste klant
Forumpionier
112
04/07/21
103
12
Site
Heeft iemand ooit sex gehad met een echte nymfomaan? Ik bedoel, ik merk best snel wanneer een vrouw acteert en sommige prostituees genieten ook wel echt van de sex…maar ik wil wel een keer sex met een echte sex-verslaafde vrouw. Iemand die helemaal gek is op sex, iedere seconde. Heeft iemand tips?

graag niet ouder dan begin 30 en hou van slank. Een beetje mollig knap ik al meteen van af.

alvast bedankt!
 
Heeft iemand ooit sex gehad met een echte nymfomaan? Ik bedoel, ik merk best snel wanneer een vrouw acteert en sommige prostituees genieten ook wel echt van de sex…maar ik wil wel een keer sex met een echte sex-verslaafde vrouw. Iemand die helemaal gek is op sex, iedere seconde. Heeft iemand tips?

graag niet ouder dan begin 30 en hou van slank. Een beetje mollig knap ik al meteen van af.

alvast bedankt!
Mijn ex-vriendin was nymfomaan. Telt dat ook? Maar nee in het wandelwereldje niet meegemaakt.
 
In de wereld van de betaalde sex nog geen echte nymphomane ontmoet. Wel dames die het werk met veel plezier deden en waar het enthousiasme vanaf droop tijdens onze sexpartijen.

In de wereld van de onbetaalde liefde heb ik het wel een paar keer meegemaakt. Dames die zich tijdens sexfeesten door alle aanwezige mannen lieten neuken, die elke pik in hun mondje namen en dat een hele avond lang. Ik denk dat de kans op een echte nymphomane vinden groter is als je zoekt via SDC.com, dan wanneer je op zoek gaat naar een hoertje.

Ik sluit me aan bij de mening van @Basko : in de wereld van de betaalde sex gaat het de dame om het geld, niet om haar sexuele genot. De handelingen zijn volledig gericht op de man. Hij wil beffen, het is niet dat zij graag gelikt wordt om zo klaar te komen. Voordeel van beffen is dat ze niet hoeft te pijpen of te neuken. Als hij gepijpt wil worden, doet ze dat niet omdat ze het zo graag wil, nee, omdat het zijn wens is. Een echte nymphomane is veel meer op haar eigen plezier uit en dat vind je als vrouw volgens mij moeilijk(er) als je als prostituee werkt.
 
Minnie Spuistraat 17 in Amsterdam is een nymfomane. Rijpe dame die echt geniet en meerdere keren spuitend kan klaarkomen. Een echte liefhebster.

Verder heb ik nog Nikkie meegemaakt in de Haagse Doubletstraat, ook een rijpe dame die het vocht rijkelijk liet stromen. Helaas is ze vorig jaar zomer gestopt.

Nymfomanes zijn schaars achter de ramen, je moet geluk hebben er een te treffen.
 
Wanneer ben je nymphomaan?

Als een dame voor de klant er is al met zichzelf bezig is? Als de klant weggaat en de dame nog even verder gaat met de vibrator? Komt weinig voor maar wel meegemaakt.

Als de dame er nog een gratis uurtje aan vastplakt? Is me ook overkomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan