Recensie Olivia Schippersstraat 41 raam 2 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flandrien

Stamgast
296
29/01/22
333
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vorig weekend op een avond bij Olivia binnen gegaan. Ze was maar net terug uit vakantie zij ze. Tevens begon ze maar net aan haar shift zij ze evengoed dat zeggen ze allemaal hoor als je rond 20 u 00 binnen komt maar soit ongeveer zal het wel waar zijn. Haar mooi gezichtje en haar sexy kontje sprongen wel in mijn ogen. Ook was ik redelijk geil wegens al een tijdje celibatair. Eigenlijk weet ik wel van mijn eigen als ik te geil sta dus als mijn bloed in mijn penis zit mijn brein wel een beetje droog staat en ik niet meer in staat ben om te nuanceren. Niet dat het helemaal verkeerd was bij Olivia hoor maar ze paste niet in de modus wat ik van haar verwachte. Zoals ik zei ik was geil met daarbij in een nogal romantische bui. Olivia heeft ook een lief snoetje dus ik was eigenlijk al verloren voor we een akkoord hadden. Dus toen we over de prijs onderhandelde ( dit was ook al boven op haar kamer dus ja te laat ). Kwamen we overeen sex, pzc en French kiss voor een half uur aan 150 €. Ik had zelf wel beter moeten weten in het SKW is dit zeker niet gebruikelijk of je moet de dame toch al wat beter kennen of echt meer betalen. Dus eraan begonnen kussen dat werden kleine kusjes op de wang of lippen waarbij Olivia er zeker niet aan dacht om aan tongzoenen te beginnen daarvoor hield ze haarlippen te stijf op elkaar. Het pzc was ook van bedenkelijke kwaliteit eigenlijk nam ze hem in haar vuist en deed dan of ze mij pijpte maar daar voelde ik echt niets van dus zei ik achter een tweetal minuten we zullen gauw neuken en daarbij deed ze wel goed mee zodanig dat ik dan toch nog goed kwam. Moraal van het verhaal volgens mij is Olivia goed te doen voor een snelle wip voor haar uiterlijk en lichaam zonder al teveel opties. D.w.z. dus pmc en snel neuken want eigenlijk zit haar poes nog strak en voor de liefhebbers bij mij gebruikte ze geen glijmiddel wat ik eigenlijk toch wel heel positief vind met als bonus dat ze wel heel hygiënisch is. Nadien direct op de bidet haar poes goed wassen. Tot slot kan ik er nog aan toevoegen dat het na de daad best wel een sociaal meisje is waar best wel een interessant gesprek mee kan hebben zonder dat ze u onmiddellijk buiten stuurt. Ik veronderstel dat hier ook wel een aantal mannen van houden.
 
Is dat dame met piercing vlakbij mond en wat kleine tatoeages over lichaam verspreid....blanke (ongebruinde/ongezonnebankte) huid???? Zit beetje te twijfelen over pandnummer 41/2 of 43/2....kan er hier verder niks over vinden
 
Is dat dame met piercing vlakbij mond en wat kleine tatoeages over lichaam verspreid....blanke (ongebruinde/ongezonnebankte) huid???? Zit beetje te twijfelen over pandnummer 41/2 of 43/2....kan er hier verder niks over vinden
Ik denk het wel ze heeft een mooi sweet gezichtje en een mooi sexy kontje haar borsten daar in tegen zijn niet te groot. Zeker niet meer dan een klein B cupke.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan