Onlyfans tips

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb gisterenavond mijn eerste sexting-sessie gehad en ik vroeg me af of jullie nog pareltjes hebben?
Ben je bij zo'n sexting-sessie echt alleen maar aan het typen zonder dat je een beeld hebt van het model?

Ik volg op OnlyFans enkel gratis accounts en bij het merendeel van die accounts ligt het er behoorlijk dik bovenop dat je niet echt met het model aan het chatten bent. Naast dat ik persoonlijk sexting verder niet zo spannend vind, lijkt me dat ook een reden om dat niet te doen.
 
Ohw nee, als het een goede sessie is worden er regelmatig fotos en videos over en weer gestuurd... vandaar dat ik 't wel spannend vond :)

En inderdaad; bij een hoop van die gratis accounts zijn het vooringestelde bots die met je praten... Maar als je wat betaald dan zijn ze echt. Althans, mijn dame gisteren deed precies wat ik d'r vroeg :cool:
 
Ik ken dat wereldje wel een beetje, ook achter betaalde accounts zitten veel bedrijfjes die de communicatie regelen. Veel dames worden actief gerecruteerd om zo op OnlyFans te werken: hoeven zij enkel de content aan te leveren.

Mijn reden om actief te zijn op OnlyFans is overigens niet om te betalen voor content, dus mij maakt de werkwijze niet zo uit.
 
Ohw nee, als het een goede sessie is worden er regelmatig fotos en videos over en weer gestuurd... vandaar dat ik 't wel spannend vond :)

En inderdaad; bij een hoop van die gratis accounts zijn het vooringestelde bots die met je praten... Maar als je wat betaald dan zijn ze echt. Althans, mijn dame gisteren deed precies wat ik d'r vroeg :cool:
"Over en weer sturen" impliceert dat jij ook foto's aan haar stuurt. Bedoel je dat inderdaad zo? Want dat zou ikzelf nooit doen; zulke dames doen álles voor geld en als de business een beetje tegenzit zouden ze je foto's weleens kunnen gebruiken om te chanteren
 
"Over en weer sturen" impliceert dat jij ook foto's aan haar stuurt. Bedoel je dat inderdaad zo? Want dat zou ikzelf nooit doen; zulke dames doen álles voor geld en als de business een beetje tegenzit zouden ze je foto's weleens kunnen gebruiken om te chanteren
Nee, ik ben slimmer dan dat. Ik heb haar foto's van haarzelf gestuurd op haar profiel met camera-angles en andere shit die ik leuk vond.
 
En betalen om prentjes te zien, of een videootje? Het internet staat toch vol met gratis dingen. Voor hetgeen je betaalt om te 'cammen' kan je beter in een goede raambuurt naar een echt meisje gaan kijken, waar je echt mag aan zitten en die je zelfs mag neuken. Cammen is toch betalen om je zelf af te trekken op beelden? Verloren tijd, verloren moeite, verloren geld en verloren zaad.
 
Er is een niet onaantrekkelijke Engelse dame actief op OF. Je kan dan bij haar een abotje nemen, echter haar films komen vroeg of laat op een tube kanaal en zijn dan gratis te bewonderen. Mocht ik haar ooit in mijn bed aantreffen, dan mag ze blijven liggen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan