Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Op een vorig forum nog een review geschreven over deze dame. Eén van mijn slechtste ervaringen ooit. Dienstverlening nihil en doet alles opzettelijk slecht om je zo snel mogelijk buiten te krijgen. Stond gekend als Mayara Bum Bum (de Braziliaanse wedstrijd waar ze zogezegd aan mee gedaan heeft). Voor diegenen die denken ze heeft tenminste een mooi lichaam bespaar je de moeite, haar lichaam is zeker niet zo mooi in het echt.

Maakte ook valse profielen aan om klanten te lokken nadat anderen haar ook slechte reviews hadden gegeven. Een gewaarschuwd man is er twee waard.

Jan
 

Op een vorig forum nog een review geschreven over deze dame. Eén van mijn slechtste ervaringen ooit. Dienstverlening nihil en doet alles opzettelijk slecht om je zo snel mogelijk buiten te krijgen. Stond gekend als Mayara Bum Bum (de Braziliaanse wedstrijd waar ze zogezegd aan mee gedaan heeft). Voor diegenen die denken ze heeft tenminste een mooi lichaam bespaar je de moeite, haar lichaam is zeker niet zo mooi in het echt.

Maakte ook valse profielen aan om klanten te lokken nadat anderen haar ook slechte reviews hadden gegeven. Een gewaarschuwd man is er twee waard.

Jan
In mijn thuisstad enkele maanden geleden ook een barslechte ervaring gehad met een latina,die neem ik nooit meer !
 
Ja daar stel ik mij toch ook soms wel vragen bij.
Je hebt zo een categorie heel jonge vrouwen, meisjes nog, super mooi en die er nog eens heel lief uitzien en al helemaal geen hoerige types, waarvan je denkt "Wat doen die op een prostitutie site?"
Anderzijds heb je zo een minderheid van ma-Flodder-types waarvan ik mij afvraag "Zou er wel iemand zijn die daar wil naartoe gaan?"
En ook wel een aantal die hier op de site met de grond gelijk gemaakt worden maar die steevast blijven adverteren, al dan niet met meerdere namen.
En je hebt dan ook nog de Hot Marijkes en consoorten.
Tja, dan kom je misschien wel aan 60%.
Vandaar de praktijkproeven met wisselend succes zeker.
Het zal je mss nieuw in de oren klinken maar er zijn nu eenmaal verschillende smaken, noden ed. De ene date liever een jonge strakke meid en de andere met zijn oedipus complex valt dan weer op een oude dame van 60. Denk je trouwens dat dvp's hun klanten zo aantrekkelijk vinden? mss gemiddeld 1 op 50 van hun klanten ofzo. Persoonlijk val ik op slanke dames tussen 18 en 50. Maar ik heb ook al gehad dat ik gewoon dikke billen wou bekijken. En das nu eenmaal het leuke.....het variabele aanbod.
 
Ik heb ook echt goeie momenten gekend met Nayara/Mayara. Dit was nog van voor 2020. Vrij zeker dat ze toen al geen 26 meer was, laat staan nu. Maar echt enorm geil lijf vond ik persoonlijk en toen helemaal niet iemand die je snel probeerde buiten te werken. Kan mij inbeelden dat het nu allemaal iets minder strak staat, maar perfect normaal dat dit gebeurt met de jaren.
 
Ik meen me te herinneren dat er al iets geschreven is over Bruna


Maar ik vind het niet meteen terug.
 

Iemand ervaring mee of is deze meid al besproken hier?

Thx
 
Iemand ervaring met katy uit stekene
Hey ik wou ook weten hoe katy uit stekene goed is of niet want ik heb morgen een afspraak met haar iemand die het mij kan zeggen zij doet recent prive ontvangst in stekene ik denk dat ze nieuw is iemand die mij kan zeggen hoe goed ze is
 
  • Leuk
Waarderingen: Gan
Iemand ervaring met deze colombiaanse sylvie in gent-brugge
 
Hey ik wou ook weten hoe katy uit stekene goed is of niet want ik heb morgen een afspraak met haar iemand die het mij kan zeggen zij doet recent prive ontvangst in stekene ik denk dat ze nieuw is iemand die mij kan zeggen hoe goed ze is
Heb ook al eens een afspraak gemaakt zou me adres geven 1 uur van te voren geen reactie en al een paar keer gebeurd dus hopelijk heb jij prijs succes 🤞🏻
 
Iemand ervaring met deze colombiaanse sylvie in gent-brugge
 

Op een vorig forum nog een review geschreven over deze dame. Eén van mijn slechtste ervaringen ooit. Dienstverlening nihil en doet alles opzettelijk slecht om je zo snel mogelijk buiten te krijgen. Stond gekend als Mayara Bum Bum (de Braziliaanse wedstrijd waar ze zogezegd aan mee gedaan heeft). Voor diegenen die denken ze heeft tenminste een mooi lichaam bespaar je de moeite, haar lichaam is zeker niet zo mooi in het echt.

Maakte ook valse profielen aan om klanten te lokken nadat anderen haar ook slechte reviews hadden gegeven. Een gewaarschuwd man is er twee waard.

Jan
Vraagt ondertussen ook €250 per uur en €250 extra voor anaal.
 
Karla. Ik dacht dat er al een recensie was maar vindt die niet terug. Ben op zoek naar meer info. Alvast bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan