Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben van mening dat social media een deel van het probleem zijn. Mensen zien influncers etc met in scene gezette relatie´s. Dat iedereen als voorbeeld neemt nu.
spot on @Roxas Vergeet niet dat ook dvp's met social media nog prive socials hebben waar hun echte leventje op staat. Alles wat ze zetten op hun werkgerelateerde is business. Als ze antwoorden op je post is dat niet omdat ze je graag zien. Ze geven geen fuck om wie je bent ( en dat moet ook niet)
Het is gewoon om je te lokken ( en dat mag)
Triest om te zien hoe velen hun nuchterheid verliezen als er een blote borst wordt getoond.
 
spot on @Roxas Vergeet niet dat ook dvp's met social media nog prive socials hebben waar hun echte leventje op staat. Alles wat ze zetten op hun werkgerelateerde is business. Als ze antwoorden op je post is dat niet omdat ze je graag zien. Ze geven geen fuck om wie je bent ( en dat moet ook niet)
Het is gewoon om je te lokken ( en dat mag)
Triest om te zien hoe velen hun nuchterheid verliezen als er een blote borst wordt getoond.
het zou een goed topic zijn over feminisme en masculinisme
 
Bij mijn laatste raambezoek, aan Bonnie in Gent, vroeg de dame € 50 voor twintig minuten, maar ik ben uiteindelijk 25 minuten binnengebleven. Stel dat ik over een maand nog eens bij Bonnie binnenspring, en ik bied € 100 aan, hoe lang zou ik dan bij haar mogen binnenblijven? :unsure: Hopelijk toch wat langer dan 30 minuten, want anders zou ik het dubbele betalen voor slechts vijf minuten méér. :oops:Misschien veertig minuten?
 
Omdat we altijd kritisch zijn over prijzen. Mijn 2 laatste bezoekjes waren 260 euro voor 2 uur en 150 euro voor een uurtje . Ik heb er nu eentje op de planning van 250 voor 2 uur.
Ja, ook dit zijn de prijzen van 2023.
 
Er was hier ooit eens een topic over wandelaars die al de informatie over hun date verzamelden en in een Excel goten! Prijs/ duur/ bevinding/.... die geniale koppen hadden elkaar daarin echt gevonden. Was echt nog interessant 😅 Geen idee of Jimmy ook zo iemand is
nu met de horloges die je hartslag je calorieën enz die je verbrand bij houden zouden ze veel info kunnen verzamelen. 😅
 
Er was hier ooit eens een topic over wandelaars die al de informatie over hun date verzamelden en in een Excel goten! Prijs/ duur/ bevinding/.... die geniale koppen hadden elkaar daarin echt gevonden. Was echt nog interessant 😅 Geen idee of Jimmy ook zo iemand is
Toevallig maakte ik tegelijkertijd een grapje over bijhouden in een excel sheet maar ik ben niet zo'n data nerd, enkel met wat zaken waar ik zelf geld mee verdien, dan vind ik de statistieken wel interessant
 
Bij mijn laatste raambezoek, aan Bonnie in Gent, vroeg de dame € 50 voor twintig minuten, maar ik ben uiteindelijk 25 minuten binnengebleven. Stel dat ik over een maand nog eens bij Bonnie binnenspring, en ik bied € 100 aan, hoe lang zou ik dan bij haar mogen binnenblijven? :unsure: Hopelijk toch wat langer dan 30 minuten, want anders zou ik het dubbele betalen voor slechts vijf minuten méér. :oops:Misschien veertig minuten?
hahahaha, kende een dvp voor 30 min 50 euro zeer knappe meid , ze deed dit bijna bij elke klant (laten klaarkomen en nog 10 min een relax massage) met als gevolg na 3 weken stonden er minimum altijd 2/3 klanten te wachten voor haar raam. dikke flappen verdiend heeft ze. 2 jaar gewerkt en binnen...
 
@Jimmy80 Ik date maar 1,maximum 2 keer per maand. Voor mij is het duidelijk zo. Een beetje, zoals.....ah ik mag die kledij weer aan.....SHOWTIME!
Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik een klein jaar geleden de oude outfit heb weggesmeten na een extreem slecht wandelhoofdstuk. Die slechte vibe kan ik nu niet gebruiken bij de leuke dames die ik zie.
Maar ben dus weeral een jaar terug in 1 outfit op wandeling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan