Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze liegen over alles maar een dvp zal nooit tegen je zeggen dat ze te weinig klanten heeft, want daarmee maakt ze zichzelf niet populair. Een dvp zal juist tegen je zeggen dat ze populair is en veel klanten heeft zodat je vaker terugkomt bij haar.
Niet 100% mee akkoord. Mijn klanten betalen juist het hoog bedrag omdat ze weten dat ze de enige zijn die dag.
Begrijp uw insteek Rimon. Maar alles is redelijk negatief tegenover DVP's. Als je er geen plezier meer in hebt of je vertrouwd ze niet meer. Laat het dan voor wat het is
 
Mijn voorkeur gaat ook naar de eerste of enige van de dag en daar wil ik ook wel wat meer voor uitgeven ;)
Benieuwd waar het verschil ligt tussen de eerste of de enige. Als "de eerste" me 300 euro kost per 2 uur. En de enige 500/2 uur mits dezelfde service. Dan is de keuze snel gemaakt.
Had eens een afspraakje met een dame die me eerlijk zei dat ze 2 uur na mijn date met haar nog ene had staan, en savonds nog ene.
De meest geweldige seks gehad!
Ze hield zich heus niet in omdat er nog 2 "langskwamen"
 
Klant 6 niet. Maar klant nummer 1 van de 6 maakt me niet uit. Die prijs gaat sowieso beter meevallen dan klant 1 van 1.
Je gaat ook niet altijd klant nr 1 zijn dat hoeft ook niet. Maar als je bv klant nr 4 bent zal ze ook al want meer uitgeput zijn. Voor mij moet een dvp niet zo goedkoop mogelijk zijn. Maar het moet vooral goed en leuk zijn. En kost wat ik wil/verwacht meer geen probleem.

Zo als lisa zegt het is een extratje. Dat betekend niet dat ik geen limit heb.
 
Benieuwd waar het verschil ligt tussen de eerste of de enige. Als "de eerste" me 300 euro kost per 2 uur. En de enige 500/2 uur mits dezelfde service. Dan is de keuze snel gemaakt.
Had eens een afspraakje met een dame die me eerlijk zei dat ze 2 uur na mijn date met haar nog ene had staan, en savonds nog ene.
De meest geweldige seks gehad!
Ze hield zich heus niet in omdat er nog 2 "langskwamen"
Verschil is 200 euro in dit geval .
Is inderdaad een keuze die je maakt .
Vooraleer je hoge bedragen uit gaat geven heb je denk ik ook al wat research gedaan naar de service.
 
Je gaat ook niet altijd klant nr 1 zijn dat hoeft ook niet. Maar als je bv klant nr 4 bent zal ze ook al want meer uitgeput zijn. Voor mij moet een dvp niet zo goedkoop mogelijk zijn. Maar het moet vooral goed en leuk zijn. En kost wat ik wil/verwacht meer geen probleem.
Als ik weet dat ze bvb nog 2 a 3 klanten ontvangt vraag ik wel welke dag ik de eerste kan zijn en pas me daar wel op aan qua datum. Bij raamdames of privehuizen gaat dat natuurlijk niet.
Verder moet een dvp voor mij ook niet zo goedkoop mogelijk zijn , maar ik kijk wel kritisch naar advertenties vooraleer ik wat boek.
In wezen ga ik liefst tot 200/uur en per uitzondering (lees, extremely wanna have) tot 300 ofzo . Maar dit valt amper voor.
Ik heb bvb dinsdag volgende week een date voor 250 euro / 2 uur
Verschil is 200 euro in dit geval .
Is inderdaad een keuze die je maakt .
Vooraleer je hoge bedragen uit gaat geven heb je denk ik ook al wat research gedaan naar de service.
Ik doel wel op ietwat dezelfde service. Research is altijd nodig idd. Maar dames van minder dan 200 euro per uur niet op voorhand cancelen . Er witten echt pareltjes tussen.
 
Als het nog nat is van mijn voorganger liever niet
Wat maakt het verder nou uit, of een dvp een of meerdere klanten per dag ontvangt, het blijft uiteindelijk toch een prostituee, een dame die je deelt met andere mannen.
Als ze een vreemd smaakje heeft tijdens het zoenen is rimmen een optie
Dat rimmen spreekt Jimmy denk wel aan :sneaky:
 
Wat maakt het verder nou uit, of een dvp een of meerdere klanten per dag ontvangt, het blijft uiteindelijk toch een prostituee, een dame die je deelt met andere mannen.
Ik kan wel begrijpen dat het idee je misschien niet aanspreekt dat als je haar passievol zoent net eerder die dag een man zijn zaad in haar mond heeft geloosd. Afspreken met een DVP die maximaal maar 1 klant per dag ziet, of zelfs nog minder vaak afspreekt, voelt toch net even wat anders. Maar, iedereen staat er anders in.
 
Ik kan wel begrijpen dat het idee je misschien niet aanspreekt dat als je haar passievol zoent net eerder die dag een man zijn zaad in haar mond heeft geloosd. Afspreken met een DVP die maximaal maar 1 klant per dag ziet, of zelfs nog minder vaak afspreekt, voelt toch net even wat anders. Maar, iedereen staat er anders in.
Dat klopt inderdaad, iedereen staat daar anders in, ik zie daar niet de meerwaarde van in, temeer omdat je nooit zeker kan weten, of je daadwerkelijk de enige klant van de dag bent, dvp staan nou niet bekend om hun eerlijkheid.
Ik zelf ben geen voorstander van tongzoenen of beffen, ik vind dat meer iets wat je doet met een " gewone " vrouw. Maar daar zal je mij wel een rare in vinden.
Het is wellicht een beetje grof om te zeggen, maar ik bezoek ze meestal voor een snelle zaadlozing, romantiek en passionele sex, zoek ik ergens anders.
Misschien dat als ik iets ouder bent, dat ik er anders over denkt.
 
Ik kan wel begrijpen dat het idee je misschien niet aanspreekt dat als je haar passievol zoent net eerder die dag een man zijn zaad in haar mond heeft geloosd. Afspreken met een DVP die maximaal maar 1 klant per dag ziet, of zelfs nog minder vaak afspreekt, voelt toch net even wat anders. Maar, iedereen staat er anders in.
Want een dvp neukt buiten de "werkuren" nooit ? ;)
 
ik denk dat je niet mag onderschatten hoe energieverslindend een date van 3-4 uur is voor een dvp indien er een goede service wenst te geven.
Lijkt me heel moeilijk om dat 2 keer per dag te geven aan dezelfde intensiteit.

Dus indien je langere dates als klant prefereert met een dvp die de volle focus op jou heeft voor die dag dan boek je best zo'n dame. En dat is daarom niet altijd omgerekend naar uurprijs duurder of zoveel duurder.

Als je natuurlijk eerder houd van kortere dates en geen behoefte heeft aan zoenen, knuffelen, beffen dan zie ik idd de noodzaak niet in om de enige of 1 vd weinige klanten van de dag te zijn.

Alles hangt af van wat je als klant precies zoekt denk ik dan.

Wat voor de ene klant misschien heel belangrijk is, is voor de andere misschien totaal onbelangrijk
 
Ik heb ook wel eens na 20 minuten buiten gestaan terwijl ik voor een uur betaald had, ik kwam vroeg klaar en daarna had ik d'r geen zin meer an

Als het jóuw keuze was vroegtijdig te vertrekken, dan is daar niets mis mee hé. ;) Een ander geval zou het zijn als iemand ánders je verplicht had na twintig minuten te vertrekken, terwijl je voor een uur betaald had.
 
ik denk dat je niet mag onderschatten hoe energieverslindend een date van 3-4 uur is voor een dvp indien er een goede service wenst te geven.
Lijkt me heel moeilijk om dat 2 keer per dag te geven aan dezelfde intensiteit.

Dus indien je langere dates als klant prefereert met een dvp die de volle focus op jou heeft voor die dag dan boek je best zo'n dame. En dat is daarom niet altijd omgerekend naar uurprijs duurder of zoveel duurder.

Als je natuurlijk eerder houd van kortere dates en geen behoefte heeft aan zoenen, knuffelen, beffen dan zie ik idd de noodzaak niet in om de enige of 1 vd weinige klanten van de dag te zijn.

Alles hangt af van wat je als klant precies zoekt denk ik dan.

Wat voor de ene klant misschien heel belangrijk is, is voor de andere misschien totaal onbelangrijk
Goed verwoord!!
Dat is het verschil.
Sommige dvp's doen liever 1 (dure) lange kwaliteit date, en de andere doet in diezelfde tijd 4 vluggertjes. De verdiensten zijn ongeveer gelijk. Voor de klant is er voor ieder wat wils.
 
Ze liegen over alles
sommige liegen over alles.
Sommige zijn heel eerlijke en goedhartige dames die vertrouwen kunnen schenken als je het verdiend.

Er zal terug een groot verschil zijn tussen dvp die hier via een booker voor enkele weken zit en van hot naar her wordt getransfereerd en die amper Engels spreekt of snapt.
Deze dame heeft zelf geen enkele inkijk of inspraak in haar advertentie en communicatie verloopt niet via haar.

Een binnenlandse dvp die hier een carrière en vast klantenbestand wil uitbouwen heeft er geen belang bij om over alles te liegen.
Natuurlijk zal een dvp uit bescherming niet onder haar eigen naam adverteren maar dat is geen liegen.

Ik denk dat er evenveel gelogen wordt aan de kant vd klanten. Aparte gsm's gebruiken om te wandelen, echte naam niet gebruiken, vrouw/vriendin bedriegen met dvps, …
 
Terug
Bovenaan Onderaan