Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De meeste dames zijn die hoge prijzen niet eens waard

Het grote gros valt gewoon altijd tegen op een kleine minderheid

Wie bepaalt de prijs?

Wij de klanten

De markt wordt verpest door hoerenlopers die teveel betalen

Doubletstraat had gewoon op 30 euro moeten blijven dan was de klandizie daar nog steeds hoog geweest en de drukte ook. Als je ziet wat daar staat dan kan je toch niet voorstellen dat je daar 50 euro moet gaan betalen terwijl je gewoon naar de Geleen kan gaan.
 
Volgens mij ging het om onderstaande dame.
Maar de link openen Gerard, is op eigen risico 😛


In het kader van de kerstgedachte zal ik niets zeggen :)
 
Ik wil haar eigenlijk appen in te vragen of ze klanten heeft....maar
De meeste dames zijn die hoge prijzen niet eens waard

Het grote gros valt gewoon altijd tegen op een kleine minderheid

Wie bepaalt de prijs?

Wij de klanten

De markt wordt verpest door hoerenlopers die teveel betalen

Doubletstraat had gewoon op 30 euro moeten blijven dan was de klandizie daar nog steeds hoog geweest en de drukte ook. Als je ziet wat daar staat dan kan je toch niet voorstellen dat je daar 50 euro moet gaan betalen terwijl je gewoon naar de Geleen kan gaan.
Mijn vaste dames krijgen 50 euro. En ik zie in de geleenstraat geen dames die ik leuker vind
 
Volgens mij ging het om onderstaande dame.
Maar de link openen Gerard, is op eigen risico 😛

Ik heb deze dame trouwens niet op het forum gezet het was een andere forumlid. Straks gaat deze dame ook een account aanmaken en mij hier vertellen waarom ik zo geobsedeerd ben door haar kijk alsjeblieft uit.😅
 
Ik heb deze dame trouwens niet op het forum gezet het was een andere forumlid. Straks gaat deze dame ook een account aanmaken en mij hier vertellen waarom ik zo geobsedeerd ben door haar kijk alsjeblieft uit.😅
Dat kunnen we natuurlijk niet hebben, het blijft natuurlijk een forum voor wandelaars en hun ervaringen.
 
Ik wandel al 40 jaar en mijn ervaring is dat veel betalen geen garantie is voor goede beurt. Wel als je vaker komt (veel,) meer waarde krijgt voor je geld. Een dame die meer dan 200 vraagt is voor mij no go. Grootste misser jaren terug Naomi Blackhammer, 350 betaald en stond na 15 minuten buiten. Gespritzt, vorbei....
 
Terug
Bovenaan Onderaan