Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat heb ik gedaan, en ook andere bijdragen van hem. Dat, en zijn reactie naar mij, geeft een bepaald beeld van hem.

Laat ik voorzichtig concluderen dat hij en ik een totaal ander beeld, verwachting én gedrag hebben in de omgang met dvps.
Maar even een vraag wat als jij voor 15 minuten kiest en de dame zegt na één minuut je moet nu spuiten geef jij haar dan achteraf een kus op de wang? Ik vind het namelijk niet kunnen dat dvp's zo vals met hun klanten omgaan, zeg je er namelijk niks van dan zal zo'n dvp doorgaan met haar oplichtingspraktijken.
 
Maar even een vraag wat als jij voor 15 minuten kiest en de dame zegt na één minuut je moet nu spuiten geef jij haar dan achteraf een kus op de wang? Ik vind het namelijk niet kunnen dat dvp's zo vals met hun klanten omgaan.
Ik heb geen behoefte aan dates van 15 minuten. Die duren bij mij minimaal 2 uur. En we maken vantevoren duidelijke afspraken, zeker bij de eerste keer.

Ieder zijn plezier hoor, maar als ik voor 15 minuten naar een dvp moet gaan kan ik beter een paar minuten langer onder de douche blijven staan en mezelf een handje helpen. Just my opinion.
 
Ik heb geen behoefte aan dates van 15 minuten. Die duren bij mij minimaal 2 uur. En we maken vantevoren duidelijke afspraken, zeker bij de eerste keer.

Ieder zijn plezier hoor, maar als ik voor 15 minuten naar een dvp moet gaan kan ik beter een paar minuten langer onder de douche blijven staan en mezelf een handje helpen. Just my opinion.
Jij mist de punt het gaat hier ook om van tevoren gemaakte afspraak of je nu voor 15 minuten of 2 uur kiest afspraak is afspraak.
 
Nog even en we betalen 250 euro voor een uurtje… Bij Yab Yum mocht je vroeger naar boven voor vierhonderd gulden voor een uur en dat was een absoluut megabedrag voor een wip. Ik heb inmiddels al heel wat keren 200 euro neergelegd voor een uurtje. Waar gaan we naartoe, jongens?
 
Ik heb geen behoefte aan dates van 15 minuten. Die duren bij mij minimaal 2 uur. En we maken vantevoren duidelijke afspraken, zeker bij de eerste keer.

Ieder zijn plezier hoor, maar als ik voor 15 minuten naar een dvp moet gaan kan ik beter een paar minuten langer onder de douche blijven staan en mezelf een handje helpen. Just my opinion.
hahahahahahahahahahahahah
 
nou tijd word gewoon bij mij volgemaakt en anders vraag ik mn geld terug een gedeelte. Ik ging toen is een keer in de nacht naar de wallen.Er staan dan echt poppetjes daar is alles mee gezegd. Ik ben toen naar binnen gegaan. Was wel paar jaar geleden dame zei 15 min 50 euro dacht deze moet ik neuken. echt mn pik zat er 1 min in en ik moest spuiten. ik werd toen echt gek heb haar echt keihard geneukt als een drilboor en toen ik klaar kwam deed ik het condoom eraf en spoot expres haar vloer onder. wat was ze pist off je had haar kop moeten zien. Nu moest ze alles schoonmaken. Ik ben zo omgaan kleden en ben hem zo gepeerd. volgens mij heb ik dit verhaal eerder geschreven in Adam algemeen.

Jij mist de punt het gaat hier ook om van tevoren gemaakte afspraak of je nu voor 15 minuten of 2 uur kiest afspraak is afspraak.
Ik dat geval begrijp ik het. Maar ik lees in zijn bijdrage toch echt niet dat hij duidelijke afspraken heeft gemaakt, alleen "dat meneer op springen stond en dacht deze moet ik neuken". En bij het klaarkomen opzettelijk op de vloer heeft gespoten, zijn kleren heeft aangetrokken en is vertrokken. Echt het gedrag waarmee je een dame kan overtuigen voor nog een ronde :rolleyes:
 
Alle 30 recensies staan nog steeds online, door mij geschreven maar dan als 'voormalig lid x'.
Ik snap niet zo goed waarom ik die nog een keer zou moeten plaatsen. Als je behoefte hebt aan een dame en ik heb haar gerecenseerd dan staat die nog steeds online hier.
Waarom moet ik aan iets beginnen wat ik al gedaan heb?
Oh, dat wist ik natuurlijk niet, ik bezit, in tegenstelling tot anderen, over geen bovennatuurlijke gaven.

En jij was " voormalig lid hoeveel " ?
Zo kan ik die recensies even lezen.
 
Een dame die fulltime DVP speelt en op kinky staat is sowieso al geen "high class". hooguit betaalbaar of te duur. En nee dat heeft NUL te maken met respectloos.
High class = high standard quality or social class.
Er is geen enkele DVP die tot de hogere sociale klasse behoren dus dan zou de DVP die claim enkel kunnen maken als ze meer bieden dan een standaard uurtje neuken. De term wordt in praktijk misbruikt om een hoger tarief te verantwoorden. Thats it. Niets meer of minder.

You can't polish a turd!
 
High class 50€ extra.:ROFLMAO:

Doet ze dan een intelligent leesbrilletje op ofzo?
Dat is tegenwoordig wel een hype bij de dames.
Ik zag laatst ook al een Roemeens dametje met leesbril. Het moet niet gekker worden
Verschrikkelijk...ziet er toch niet uit..al kreeg ik geld bij..dan nog niet

Ongeschoren kut...borst verkleining..buikwand correctie En dan die prijzen durven te vragen
sterker nog, ze ziet er uit als of ze het syndroom van down heeft.
Maar volgens de kenners zijn die altijd wel lekker nat 🫢
 
Heren, een brilletje dient voor verhoging van deftigheid en decorum. Het straalt ook intelligentie uit, of men dat is, is de grote vraag. Ik -bijvoorbeeld - ben absoluut niet slim, maar draag soms een brilletje. Aan de andere kant ben ik wel zo slim om niet van die knetterhoge prijzen te betalen.
 
Natuurlijk, een dvp die haar vak verstaat, laat elke klant met een grote smile op zijn gezicht vertrekken, maar dat heeft eerder met een stukje professionaliteit te maken dan met een klik.

Mee eens, maar of ze het echt met passie doet, of dat ze daar ook een act opvoert zullen we nooit weten.

Maar ik probeerde te zeggen, dat er vaak te pas en ten onpas het woord klik in de mond wordt genomen, terwijl het meer waarschijnlijker is, dat het eerder een dvp is, die haar vak verstaat, en de klant een goede tijd wil geven met inzet dan een daadwerkelijke klik.

Maar het is natuurlijk een compliment naar de dame toe, als dat zo door de klant wordt ervaren.
Er zijn heel veel mannen op het forum die enorm aan die klik hechten. Die ook denken dat het echt is. Dat beide partijen genieten.

Er zal wel een verschil zijn tussen een klant graag mogen of niet, maar de klik wordt enorm overschat. Het is idd de professionaliteit van de dame die bepalend is of iets als een klik ervaren wordt.

Weet wel: Een dame die een klik met iemand heeft/zegt te hebben/die emotie opwekt gaat daar extra aan verdienen met een klant die ze graag mag/die makkelijk is.
Als je heel populair bent als dame kun je zo het kaf van het koren scheiden.

Alleen nog mannen die nooit moeilijk doen over geld, niet een vol uur sex willen, vriendelijk of grappig zijn, er niet slecht uit zien en binnen de leeftijd 30-50 vallen......voor ieder ander hoef je nooit meer de telefoon op te nemen als je het slim speelt allemaal.
 
Heren, een brilletje dient voor verhoging van deftigheid en decorum. Het straalt ook intelligentie uit, of men dat is, is de grote vraag. Ik -bijvoorbeeld - ben absoluut niet slim, maar draag soms een brilletje. Aan de andere kant ben ik wel zo slim om niet van die knetterhoge prijzen te betalen.
Maar als ook de Roemeense dames al zo'n brilletje gaan dragen, blijft er weinig over van die verhoging van de deftigheid en decorum.
 
Je hebt afdingen en afdingen. En ik heb niet gezegd dat klanten het ALTIJD moeten doen. Maar check deze dame?
Die vraagt echt OVERAL extra voor. Logisch dan toch dat je gaat afdwingen? En als ze dan debiel reageert... next!

Bekijk bijlage 183067
Deze dame heeft zich omhoog gewerkt doormiddel van video's heeft ze wel slim gedaan net als die andere oost europese dame die mannen op video's rimt die vraagt 350 euro voor een uur. Door video's op kinky te plaatsen krijgen ze meer klanten en kunnen ze steeds hogere prijzen vragen.
 
Deze dame heeft zich omhoog gewerkt doormiddel van video's heeft ze wel slim gedaan net als die andere oost europese dame die mannen op video's rimt die vraagt 350 euro voor een uur. Door video's op kinky te plaatsen krijgen ze meer klanten en kunnen ze steeds hogere prijzen vragen.
omhoog gewerkt? Ze heeft gewoon slim gebruik gemaakt van kinky en de video optie. Dat is alles. OMHOOG? Nee
 
Nog even en we betalen 250 euro voor een uurtje… Bij Yab Yum mocht je vroeger naar boven voor vierhonderd gulden voor een uur en dat was een absoluut megabedrag voor een wip. Ik heb inmiddels al heel wat keren 200 euro neergelegd voor een uurtje. Waar gaan we naartoe, jongens?

Gewoon de richting op die je zelf uitkiest? Bij een bepaalde voorkeur hoort tegenwoordig een flink bedrag, dus misschien eens je horizon verbreden? Misschien valt het wel mee als je het eens probeerd 😏
 
meerdere keren de politie gehaald voor de dvp's omdat ze hem slechte service gaven wraakzuchtig
Voor een slechte servive....? Ik geloof het haast niet.

Ik bedoel, daar laat je toch niet belachelijk om maken.

Denk de politie niet meer bij komt van het lachen.

Het enigste wat ze zeggen is : wegblijven daar.
 
Voor een slechte servive....? Ik geloof het haast niet.

Ik bedoel, daar laat je toch niet belachelijk om maken.

Denk de politie niet meer bij komt van het lachen.

Het enigste wat ze zeggen is : wegblijven daar.
Volgens mij ging het niet om aangifte van een slechte service maar tippen dat er illegaal dvp's werkzaam zijn in een bepaalde woning
 
Terug
Bovenaan Onderaan