Recensie Rose, Deurne 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Retsina

Newbie
21
06/04/22
6
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week nog eens, na een jaar, een bezoekje aan Rose in Deurne gebracht. Netjes per sms afgesproken. Ik had gevraagd om iets sexy aan te doen, wat ze ook had gedaan. Geen betaling vooraf, geen afspraken vooraf, gewoon het bed op en in plaats van happy ending was het happy beginning. Ze had er duidelijk zin in. Kortom, na 10 minuten had ze me al gepijpt, afgetrokken en had ik haar al mogen beffen. Het werd me dan ook al snel teveel, en kwam snel klaar. Daarna nog 3 kwartier zalig ontspannende massage, met een leuke babbel. Ik hoopte stiekem op een tweede aftrekbeurt, maar heb er ook niet achter gevraagd, het was fijn zo, wederzijds respect, weet je wel.
 
Vorige week nog eens, na een jaar, een bezoekje aan Rose in Deurne gebracht. Netjes per sms afgesproken. Ik had gevraagd om iets sexy aan te doen, wat ze ook had gedaan. Geen betaling vooraf, geen afspraken vooraf, gewoon het bed op en in plaats van happy ending was het happy beginning. Ze had er duidelijk zin in. Kortom, na 10 minuten had ze me al gepijpt, afgetrokken en had ik haar al mogen beffen. Het werd me dan ook al snel teveel, en kwam snel klaar. Daarna nog 3 kwartier zalig ontspannende massage, met een leuke babbel. Ik hoopte stiekem op een tweede aftrekbeurt, maar heb er ook niet achter gevraagd, het was fijn zo, wederzijds respect, weet je wel.
Linkje?
 
Vorige week nog eens, na een jaar, een bezoekje aan Rose in Deurne gebracht. Netjes per sms afgesproken. Ik had gevraagd om iets sexy aan te doen, wat ze ook had gedaan. Geen betaling vooraf, geen afspraken vooraf, gewoon het bed op en in plaats van happy ending was het happy beginning. Ze had er duidelijk zin in. Kortom, na 10 minuten had ze me al gepijpt, afgetrokken en had ik haar al mogen beffen. Het werd me dan ook al snel teveel, en kwam snel klaar. Daarna nog 3 kwartier zalig ontspannende massage, met een leuke babbel. Ik hoopte stiekem op een tweede aftrekbeurt, maar heb er ook niet achter gevraagd, het was fijn zo, wederzijds respect, weet je wel.
Je vermelde intiem maar schrijft er niets over?
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/pleasure-massage-with-me-in-deurne.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Yep, in de Waasdonk, waar vroeger Sai Thai was. Nee geen intiem. Dat is een foutje Van mij, ik kan de vorige recensie niet bewerken…
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand of deze dame nog steeds ontvangt (op dit adres) want haar link werkt op dit moment niet en ik ben benieuwd of dit tijdelijk is of wellicht definitief?
 
Eerder deze week zalige b2b met hemelse handjob gehad in Maria-Ter-Heide bij Patty. Superlieve meid, wat n lijf, amper te geloven dat ze 47 is. Een pareltje. Enige waarover ze klaagde waren klanten die moeilijk deden omdat ze niet per kerende antwoordde, terwijl ze bezig was. Stelletje ongelikte beren. Toon respect voor deze schat en ze zal je zalig verwennen. Betalen pas bij t vertrek, nooit eerder meegemaakt.

Patty, als ik nog is in de buurt ben kom ik zeker terug langs.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ga hier kort over zijn: lekkere dame met een mooi figuur
Massage vond ik iets te zacht maar het erotische deel was top. Ik ga zeker terug
 
Terug
Bovenaan Onderaan