Recensie Sandra, Dinxperlo 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Schorpio76

Meubelstuk
1.124
29/08/22
1.351
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1955127-sandra-&-ron
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik zit al een tijdje naar de advertentie van Ron & Sandra te kijken, je kunt met ze als koppel afspreken maar ook met Sandra alleen, ik heb gekozen voor alleen Sandra.

Na wat appjes een afspraak kunnen maken en ontving (na dit gevraagd te hebben) de straatnaam, toch wel handig voor de navi. Eenmaal aangekomen, diende ik de live locatie in WhatsApp aan te zetten (in verband met Fakers) en zou dan het huisnummer krijgen. In feite zo gezegd zo gedaan. Je hebt in eerste instantie contact met Ron, die de afspraak verder communiceert met Sandra. Eenmaal daar deed Ron de deur open en mocht doorlopen naar boven. Je merkt niet dat hij aanwezig is.

Boven aan de trap wachtte Sandra mij op, en werd verrast door een mooie vrouw, blonde haren, goed figuur (wel een buikje maar niet storend). Ze had een strak jurkje aan waarin haar borsten goed in naar voren kwamen. Op de kamer staat een groot bed, het is er lekker koel door de airco. Nadat ze zich had opgefrist (korte douche) kwam ze de kamer binnen en werd direct verblijd met een tongzoen en elkaar betasten. Merkte dat ze al aardig nat was en nadat we ons van onze kleren hadden ontdaan, hebben we een heerlijke vrij- sekspartij gehad. Ze kronkelde van genot tijdens het beffen. Heb haar heerlijk kunnen neuken en hebben nadien nog lekker kunnen kletsen.

Ik kreeg min of meer het idee dat ze dit erbij doet en niet zoveel klanten ontvangt. Ze geniet er met volle teugen van en geeft je echt het gevoel of je met je overbuurvrouw aan het neuken bent. Je weet nooit wat je moet verwachten, maar dit was echt een topdate, Sandra ziet me zeker terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan