Siwa Thai massagesalon, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Teddydebeer

Vaste klant
Forumpionier
158
14/07/21
95
5
Ik las hier nog geen ervaringen mbt Siwa Thai. Wat mij betreft wel de minste in Zuid. Bij toeval hier binnen gelopen. Op de site staan 6 dames aanwezig aangegeven, waren er in werkelijkheid 2 ! Binnenkomst, ontvangstruimte, trappen e.d. wat smoezelig maar kamers zijn netjes, fris linnen, propere douche. Zara heeft me gemasseerd, lekker fris, met mondkapje op, maar niet super-enthousiast. Veel herhaaldelijk gewrijf met handen op dezelfde plekken. Net toen ik me bedacht dat ik bij een traditionele Thai ook een dergelijke of betere massage zou krijgen kwam er zo waar nog een klein beetje body to body. Na het HE geen enkele nazorg, svp douchen en naar buiten. Geen herhaling hier.
 
Ik onderschrijf bovenstaande ervaringen. Ik ben vlak voor Corona voor de eerste en mogelijk ook laatste keer bij Siwa Thai geweest. Ik kon ook maar kiezen uit 2 dames waarvan 1 totaal ongeïnteresseerd keek naar mij en de ander bij aankomst op de kamer al gauw erg gefocust leek te zien op mijn geslachtsdelen. Van een fatsoenlijke massage was totaal geen sprake. Nadat ik aangaf geen intiem te willen, was het snel heel snel klaar(komen) en wegwezen(n). Al met al de slechtste ervaring die ik heb gehad bij een Thaise erotische massagesalon!
 
Het was alweer jaren geleden maar massage salon Siwa Thai had ik ooit één keer bezocht.

Tijdens de line up was er geen enkele masseuse bij die indruk op mij maakte.

Op goed geluk koos ik Zara maar uit en het bleek achteraf een verkeerde keuze te zijn.

? Toen ze haar kleding uit deed was haar lichaam moddervet met slappe hangtieten.

Haar body to body leek ook nergens op. Het was gewoon olie op mijn pik smeren en keihard sjorren. Ze wilde dat ik zo snel klaar kwam. Nou, zo werkt het dus niet bij een man ?.

Het moge duidelijk zijn dat ik hen daarna niet meer ging opzoeken ? !
 
Laatst bewerkt:
Haar body to body leek ook nergens op. Het was gewoon olie op mijn pik smeren en keihard sjorren. Ze wilde dat ik zo snel klaar kwam. Nou, zo werkt het dus niet bij een man ?.
Dit hadden ook mijn woorden kunnen zijn, want dit is ook precies wat er ook bij mij gebeurde, ook al had ik een andere dame.
Ik had haast het gevoel dat het de straf was omdat ik geen extra's wilde afnemen. Het was nog een wonder dat ik redelijk snel klaar kwam, maar dat is bij jou niet gebeurd begrijp ik?

Ik vraag me mede hierdoor af of er überhaupt een goede keuze bestaat daar:unsure:. Enige goede keuze lijkt om weg te blijven daar.
 
Ik overwoog serieus om hier naartoe te gaan, en af te spreken met Faa. Na het lezen van de reviews hier zie ik daar maar vanaf. Ik ben op zoek naar een massagesalon met mooie en gele masseuses waarbij veel, zo niet alles, mogelijk is. Tips zijn welkom.
 
Ik ben ongeveer 4 jaar geleden bij Siwa Thai geweest, eigenlijk mijn eerste line-up... alles werd aan mij uitgelegd en ik voelde me een beetje bezwaard om te kiezen gewoon om de situatie waarin je als man kan kiezen uit verschillende dames, maar dat was na dat moment snel over omdat er één meisje verreweg de mooiste en liefste was: Pinky. Jong en heel lief en prachtig om te zien. Geen spijt van gehad. Kamer helemaal bovenin, clean, goede en nette douche op de kamer. Massage was super alleen al omdat je zo'n prachtige meid helemaal naakt voor jou alleen hebt en dan maakt het eigenlijk niet eens zoveel uit wat je samen allemaal doet.. maar alles (beffen, neuken) kon en hebben we gedaan. Voldoende extra betaald omdat ik dat haar gunde, alleen weet niet meer hoeveel exact, het is al enkele jaren geleden.
Daarna nog een paar keer geweest, maar ze was er niet meer en bij Siwa Thai nooit meer van iemand anders een massage willen hebben. Gewoon omdat toen ik er was het mijn types niet zijn. Ik ben wel naar boven gegaan en als ik dan zie dat er alleen maar dames zijn die je toch liever niet wil, dan vraag ik of Pinky er is en omdat ik dat weet ga ik gewoon weer weg.
Enige voordeel: je kan gratis parkeren in enkele straten daarachter.
 
Een paar jaar geleden kwam ik regelmatig bij ST, vanwege constante goede ervaringen met Maya en een dame die hier niet meer werkt. Vooral met de laatste had ik een speciale band. Maar sinds ik van Sara, ik denk dat dit een andere Sara is, niet een keer op de klok mocht kijken. heeft zij geprobeerd me in een negatief daglicht te plaatsen. En de Thai zijn een familie. Nadat een bijzonder mooie maar ijskoude inval dame mij heel afstandelijk behandelde, ben ik hier bijna 2 jaar niet meer geweest. Vaak zat er ook een dame in hun huiskamer die dan een afspraak had. Maar ik wil ze weer eens proberen vanwege de vroegere positieve ervaringen. De kamers bevielen me goed.
 
Laatst bewerkt:
Mijn ervaring is dat je hier een beetje mazzel moet hebben wie er aanwezig zijn. Voor de eerste coronaperikelen, dus in 2019, heb ik er eigenlijk alleen maar prima ervaringen gehad. Ook vaak met dezelfde dame(s).

Na de eerste lockdown een tijd niet geweest, ook vanwege berichten dat ze alles met mondkapje zouden doen en dat leek me niks. Na de zomer van vorig jaar wel weer diverse keren geweest en toen was het wisselend qua ervaring. Nooit heel slecht, maar ook niet om laaiend enthousiast te worden. Op één bezoek na, bij een wat jongere dame, dat was wel top. Ben alleen haar naam kwijt en de site is ook niet altijd even duidelijk.
 
Vanochtend vroeg ben ik nog naar ST getogen in de hoop dat er een aardige dame zou opduiken. Ze mogen best in de vijftig zijn, een leuk expressief gezicht vind ik belangrijk. Er was een vrouw vrij. De vriendelijke gastvrouw stelde mij een geblondeerde Thaise voor van in de 40? Ze zag er ongemotiveerd en onaantrekkelijk uit. De tweede dame was boven met een klant. Toen ik wilde weggaan bleek er toch nog een derde dame in de huiskamer te zitten. Helaas kreeg ik weer het bekende gevoel dat het niets zou worden. Ik ben niet terug gegaan voor dame die bezet was. Als die wel de moeite waard was, hoop ik dat degene die met haar gekamerd heeft dit leest en zijn ervaring opschrijft. De eventuele coronamaatregelen op de kamer heb ik dus niet meegemaakt. Op de gang staat een apparaat wat je temperatuur afleest door je hand ervoor te houden.
 
Dit hadden ook mijn woorden kunnen zijn, want dit is ook precies wat er ook bij mij gebeurde, ook al had ik een andere dame.
Ik had haast het gevoel dat het de straf was omdat ik geen extra's wilde afnemen. Het was nog een wonder dat ik redelijk snel klaar kwam, maar dat is bij jou niet gebeurd begrijp ik?

Ik vraag me mede hierdoor af of er überhaupt een goede keuze bestaat daar:unsure:. Enige goede keuze lijkt om weg te blijven daar.
Exact dit. Twee maal geweest. Eerste keer ging nog wel, tweede keer was zo snel mogelijk afhandelen en wegwezen. Nooit meer.
 
Ik ben ongeveer 4 jaar geleden bij Siwa Thai geweest, eigenlijk mijn eerste line-up... alles werd aan mij uitgelegd en ik voelde me een beetje bezwaard om te kiezen gewoon om de situatie waarin je als man kan kiezen uit verschillende dames, maar dat was na dat moment snel over omdat er één meisje verreweg de mooiste en liefste was: Pinky. Jong en heel lief en prachtig om te zien. Geen spijt van gehad. Kamer helemaal bovenin, clean, goede en nette douche op de kamer. Massage was super alleen al omdat je zo'n prachtige meid helemaal naakt voor jou alleen hebt en dan maakt het eigenlijk niet eens zoveel uit wat je samen allemaal doet.. maar alles (beffen, neuken) kon en hebben we gedaan. Voldoende extra betaald omdat ik dat haar gunde, alleen weet niet meer hoeveel exact, het is al enkele jaren geleden.
Daarna nog een paar keer geweest, maar ze was er niet meer en bij Siwa Thai nooit meer van iemand anders een massage willen hebben. Gewoon omdat toen ik er was het mijn types niet zijn. Ik ben wel naar boven gegaan en als ik dan zie dat er alleen maar dames zijn die je toch liever niet wil, dan vraag ik of Pinky er is en omdat ik dat weet ga ik gewoon weer weg.
Enige voordeel: je kan gratis parkeren in enkele straten daarachter.
Hey Licker, hoe zag zij eruit? Bijv cupmaat, tattoo's etc?
 
Hey Licker, hoe zag zij eruit? Bijv cupmaat, tattoo's etc?

Oh dat is lang geleden, maar geen tattoos toen.. kleine cupmaat, maar dat vind ik ook prima. ze was heel lief. Waarom vraag je dat? Heb je ook een pinkie ergens gezien onlangs?? Ben benieuwd

Er zit ook een pinky in België, maar nooit naartoe gegaan, misschien wanneer ik in de buurt ben. Ik geef soms de dames iets speciaals, als kado, dan weten ze me in ieder geval weer te herinneren, mocht ik ze ooit weer tegenkomen. Waarom niet denk ik dan..
 
Vraag aan de bezoekers van Siwa Thai.
Hoe is de entree? Moet je aanbellen en op straat wachten (vind ik altijd genant) of kun je meteen door de voordeur naar binnen en dan bij een binnendeur aanbellen?
Alvast bedankt.
 
Ik kom er net vandaan.
Voor wie het interesseert, je hoeft niet op straat te staan wachten tot de deur opengaat.
Voordeur is open, je komt in een halletje, daar bel je aan.
Recensie volgt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan