Recensie Sofia, Eindhoven (voorheen Zoetermeer, Voorburg, Nieuwegein, Almere, Amstelveen) 4,30 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dame geeft als optie klaarkomen in gezicht maar als ik de recensies hier en op kinky lees twijfel ik of dat wel echt een optie is, iemand ervaring mee?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/6335653-sofia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Visited her last Monday. Her services were good, her attitude was good as well but I didn't leave satisfied. That's primarily because she wanted sex in her way- only. There wasn't room for any flexibility at all. She is committed to her services and has her own way of spoiling you but everybody isn't the same. I wanted her to lie down so that I could french kiss her but she wanted it the other way round. I like kissing necks gently but she wanted me to literally bite her neck. I did that as it's a mutual thing but whereas I was ok with accommodating her requests, she wasn't. Taking initiative is good but not being flexible enough to listen to the customer's requests cannot be appreciated, I think. At the end of the day, it's my money. And there' s no way a DVP will respond to your WhatsApp messages if you want to drill down to this level of detail as to whether she's ok with gentle neck kissing. I wanted to rub her pussy very gently but that tickled her. She just wanted me to lick her pussy, and when I started doing that, she very abruptly requested me to stop that as she was conscious of time as well.

Also, pictures do not match reality. She has wrinkles and is indicative of probably over 40- but I'm bad at guessing ages. I found her conversational skills to be a little weird. I was kissing her and suddenly she asked, "Do you smoke?". I said, "Very rarely, why do you ask? Do you smell smoke breath?". She said, "No, I just thought of asking". You'll notice this yourself. She's a little weird with conversations.

However, please note that if you just want good sex and are fine with her ways of spoiling you, she's committed to her services. Like she starts off with a strip tease etc. Please do not expect flexibility. That might probably change if you become her regular customer, which I am at least not planning on trying anytime soon.

As always, feel free to ask questions. Happy to answer.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Had deze dame al paar keer voorbij zien komen. Maar sloeg er nooit echt op aan. Tot ik de recensies hier las. En al zaten er een paar bij van iemand die zelfs een pot jam zonder deksel volgens mij nog 5 sterren geeft, toch was het dermate positief dat ik een afspraak maakte. Dat ging soepel.
Het deur openen moment viel me ook al niet tegen. Het is een oudere dame, dat wel. Maar voor haar leeftijd - ik schat boven de veertig- ziet ze er fantastisch uit. Haar gezicht is ouder, maar je kunt zien dat het ooit een prachtig meisje was. Lichaam is heel strak.
Ze spreekt amper Engels, ondanks dat ze dat via de app wel leek te kunnen. Hou daar rekening mee, als je via de app iets specifieks afspreekt, is er kans dat ze eenmaal ter plekke - al dan niet terecht - stelt dat ze dat niet heeft begrepen en dus niet doet.
De date zelf vond ik helaas tegenvallen. Ze deed zeker haar best. Maar ik had het idee dat ik op een verjaarspartijtje beland was waar ik van het koekhappen naar het touwtrekken werd gesleept. En zeker in het begin was ze vooral bezig met zichzelf. Mijn vingers werden overal ingestopt en dan opeens er weer uitgehaald omdat ik haar pussy niet snapte. Ja, ze squirte, Op zich best eens lollig om mee te maken, maar ik ken dat inmiddels wel en raak er niet van buiten zinnen.
We waren gewoon geen match. Ze ging van hot naar her, na de kennelijk standaard opening voor de spiegel. Dan zat ze weer op de grond en moest ik erachter zitten, weer hand naar kutje geduwd. Dan zat ze weer op een stoel. Ze vroeg ook wel wat ik wilde, maar ik kwam helemaal in geen enkele stemming om daar zelfs maar over na te denken.
Misschien mijn schuld maar ik had er helemaal niets mee.
Pijpen was ook dusdanig wild dat het af en toe pijn deed.
Ik heb het idee dat ze een vast repertoire afdraait wat kennelijk velen op prijs stellen. Ik helaas niet. Ik hou meer van een soort van samenspel en samen in bepaalde flow komen. Eerder rustig, intiem en aandachtig. Dat zat er hier niet in. Het ging maar door. En wéér squirten. En weer vingers ergens induwen. En spugen.
Ik kan haar weinig kwalijk namen. Dit is hoe zij het doet en dat is wat velen kennelijk bevalt. Ze deed ook wel haar best, inzet was prima. Zij het toch ook best behoorlijk op haarzelf gericht. Had voor een uur betaald maar stond na een half uur weer buiten. Zij was verbaasd dat ik al ging, had dus best langer kunnen blijven. Maar had daar geen zin in. Zag pas toen ik weer buiten was dat er pas half uur voorbij was. Heb dus ook niet geprobeerd er met terugwerkende kracht half uur van te maken. Bovendien, op zich was haar weinig te verwijten en had ze wel een uur voor me vrijgemaakt en koos ik voor een eerder vertrek. Dus niet zeuren en weer doorgaan. :)
Geen klik, maar wel goede inzet, dus toch 3 sterren.
 
Had seen this lady pass by a few times. But it never really caught on. Until I read the reviews here. And although there were a few from someone who even gives a jar of jam without a lid 5 stars in my opinion, it was still so positive that I made an appointment. That went smoothly.
The opening moment did not disappoint me either. It's an older lady, yes. But for her age - I estimate over forty - she looks fantastic. Her face is older, but you can tell she was once a beautiful girl. Body is very tight.
She barely speaks English, despite the fact that she seemed to be able to do so via the app. Keep that in mind, if you agree on something specific via the app, there is a chance that once on the spot - rightly or wrongly - she will state that she has not understood and therefore will not do so.
Unfortunately, the date itself was disappointing. She certainly did her best. But I felt like I had landed at a birthday party where I was being dragged from eating biscuits to tug-of-war. And especially in the beginning she was mainly concerned with herself. My fingers were tucked in everywhere and then suddenly taken out again because I didn't understand her pussy. Yes, she squirted, in itself quite funny to experience, but I know that by now and don't get out of my mind.
We just weren't a match. She went from one to the other, after the apparently standard opening for the mirror. Then she would sit on the floor again and I would have to sit behind it, hand pushed to pussy again. Then she sat back in a chair. She also asked what I wanted, but I wasn't in the mood to even think about it.
Maybe my fault but I didn't care at all.
Blowjob was also so wild that it sometimes hurt.
I have the impression that she plays a fixed repertoire, which apparently many appreciate. Unfortunately I don't. I prefer a kind of teamwork and getting into a certain flow together. Rather quiet, intimate and attentive. That wasn't in here. It went on and on. And squirt again. And again fingers in something. And spit.
I can hardly blame her. This is how she does it and that is what many seem to like. She did her best, effort was fine. She's also quite focused on herself. Had paid for an hour but was out again after half an hour. She was surprised that I was already going, so could have stayed longer. But didn't feel like it. Only saw when I was outside again that only half an hour had passed. So I didn't try to retroactively make it half an hour. Moreover, in itself she could not be blamed and she had freed up an hour for me and I opted for an earlier departure. So don't whine and keep going.:)
No click, but good effort, so still 3 stars.
Terrific review. Love it. The 5 stars did entice me also and I didn't anticipate at all that disappointment was waiting for me at the door.

She's mostly about her and very little about the person who's paying for her services.
 
Nou, wellicht ter info dan. Hoorde vandaag van bevriende dvp dat ook in de lijst die de dames onderling delen, vandaag (of gister) een opmerking over mij was geplaatst dat ik alleen maar slechte reviews schrijf. Als waarschuwing dus naar de dames. Heb die vriendin gevraagd even te reageren. Ze heeft aangegeven dat ik genoeg goede reviews schrijf en alleen slechte als de service slecht is. Het is dat ik wat dames ken....
De dvp's hebben de boel hier stevig onder controle. Hulptroepen schrijven gelijk een juichende recensie... Ik krijg een slechte recensie...
Ik ga voortaan iig lang wachten met geven van recensies. Ben dit wel beetje beu. Niet dat ik deze dame nog eens zou willen bezoeken, maar om vanwege een nog relatief positieve negatieve recensie op de zwarte lijst te belanden is me ook een brug te ver. De dames worden hier langzaamaan meer in bescherming genomen dan de heren wandelaars. Laten we vooral alle Engelstalige nieuwkomers het voordeel van de twijfel geven.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
onlangs ook bij sofia langs geweest.
het programma is duidelijk en ze is inderdaad van de hardere seks.
Stuk ouder dan de foto's doen vermoeden.

met de leeftijd, uiterlijk en het programme voor mij geen herhaling gevaar.
 
Is ze daadwerkelijk aan het werk in Eindhoven nav de reactie van Stokop2? Kan iemand dit bevestigen of is een medewandelaar recent bij haar geweest? Overweeg een bezoek.
 
Gisteren bij deze dame geweest. Aanvankelijk wat hakkelig app contact, maar toen ik met specifieke tijden kwam ging het allemaal snel.
Waanzinnig geile sex met haar. Echt een lekker klein poppetje.
Review volgt nog. Alle voorgaande positieve reviews kloppen in ieder geval. Voor mij en de manier van ruige sex waar ik van houd is dit zonder twijfel een 5 sterren dame.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6335653-sofia
Totale kosten (in euro)
150
Vanochtend bij deze dame geweest. Holy shit dit is inderdaad een geile donder zeg. Een vieze geile donder zou ik bijna willen zeggen.
Supermooie borsten met dito tepels erop.
Goed werk van de dokter zou ik zeggen.

Terwijl ik stond heeft ze me lekker lang gepijpt en ook lekker nat.
Daar hou ik van.

Daarna kort dr zoete kutje gelikt maar ze wilde graag mn pik in haar hebben. Behoorlijk strak ook daar beneden.
Duurde ook niet lang voordat ik het condoom had volgeblaft.
 
Laatst bewerkt:
Heb haar ook maar eens een berichtje gestuurd maar al een paar dagen geen reactie. Vinkjes blijven grijs. Ze heeft ook geen profielfoto waardoor ik ga twijfelen of het nummer wel klopt.
Heeft iemand anders soortgelijke ervaringen met Sofia?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
  8. Voetfetish
  9. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enkele weken geleden twee keer bij deze dame geweest. De eerste ontmoeting was zo geil dat ik nog een keer terug moest voordat ze weer naar huis ging. Ik kan er bijna te voet naar toe dus was wat dat betreft ook redelijk flexibel om af te spreken. Hopelijk blijft deze dame naar het zuiden komen zodat ik er geen anderhalf uur voor hoef te rijden want ze is erg verslavend.
Haar gezicht is misschien een tikkie ouder maar dat mag de pret niet drukken. Haar kleine lichaampje is verrukkelijk! Een prachtig klein poesje, mooie sili borsten en een heerlijke kont.
Ze had mooie lange haren, zonder de krullende extensions.
De tweede keer begon ze bij binnenkomst al te zoenen. Na het douchen begint ze inderdaad altijd voor de spiegel, dat vindt ze geil en opwindend. Dat houd bij ons echter niet lang stand. Dit is een dame waar ik wederom echt een klik mee heb. Net zo geil als Nederlandse Anna destijds in Arnhem. Van een standaard programmatje afwerken is bij mij in ieder geval totaal geen sprake.
Binnen 5 minuten ligt Sofia al te squirten op het bed. Wat een geile sexmachine is zij zeg. Diep wild tongen en pijpen als een bezetene. +/-17 keiharde centimeters werkt ze weg alsof het niks is en ze drukt met haar neus tegen je onderbuik. Al het spuug wat vrij komt gaat over je pik en ballen en ze gaat tekeer als een Nilfisk. Als je haar goed vingert, neukt, of beft, blijft ze maar spuiten, helemaal over je heen. Één natte dolle bedoeling was het tijdens beide bezoeken. Na de eerste ronde had ze mijn lul binnen no time weer hard. Nog sneller dan Christina in Den Bosch. Ze heeft een heerlijk strak kutje en ze geniet ervan als je haar afwisselend hard en dan weer hartstochtelijk rustig neukt. En dan weer squirten natuurlijk. Wat een vrouw. Voor de liefhebbers van hele geile squirtsex is dit echt een topper.
Midden november komt ze weer naar Eindhoven vertelde ze me.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
  7. Voetfetish
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week weer eens bij deze heerlijke squirt queen geweest en het was weer fantastisch. Ze heeft echt een heerlijk lichaam en vanaf het moment van binnenkomst begon ze al geil te tongen.
Wat een geile bedoeling. Sofia squirt heel gemakkelijk, als je al een paar keer met je stijfe pik op haar poes en klitje slaat begint ze al te spuiten. Een hoop standjes de revu laten passeren, op de grond, tegen de muur en reverse cowgirl op bed voor de spiegel zodat ze goed kon zien hoe ze wordt gepaald. Heerlijk. Bij het moment dat ze mijn pik in haar mond nam had ze hem er meteen tot voorbij haar huig in zitten, deze gretige tante.
Wild face sitting, of eigenlijk face riding, met die drijfnatte spuitpoes en die prachtige kont. Wederom 100 punten voor deze dame.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Squirting
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
150+20kersttip
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze ontving een paar straten bij mij vandaan. Op tijd alles afgesproken, maar 's ochtends geen contact gehad. Toen ik 's middags voor een uur wilde komen zoals dag ervoor afgesproken, schreef ze: je hebt niet bevestigd. Nu kon ik nog een half uur, dat maar gedaan maar vond wel jammer dat het zo ging en voelde me wel gehaast in dat half uur.
Verder alles in orde, keurig appartement in deels ouderenflat. Zachtjes doen, vanwege buren… mmm. Voor de spiegel gestart, lekker zoenen, voelen en vingeren. Haar borsten waren iets minder vol dan ik gehoopt had. Douchen, verder voor spiegel en op bed. Was zo heet, dat pijpen snel afgeremd moest worden, toen haar gebeft, zij al snel met haar vingers over haar poes wrijvend en ja het werd er zeker nat van. Zij bovenop, duurde niet lang.
Al met al lekkere en aardige dame, zeker.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6335653-sofia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Can echo most of the comments already posted but not the +10kg. Lady is actually fit, smooth and enthusiastically eager to please. Great kissing, blowjob and sex. I'm not a fan of pussy licking so no comment about that part. You can indeed have a great mix of GFE and PSE. I liked her big blue eyes, lips and long blond hair. I only put 4 stars because unfortunately there was no possibility of pussy sliding, she's totally against direct penis contact between her legs. So if you don't mind that, I can absolutely recommend Sofia. And on the other hand, she has no problem with licking your fingers and sticking them in her vagina if you have soft and clean nails. It was nice, wet and meaty inside :) She's also great company; her English is not fluent but it's also good enough for small talks like travels, shopping, weather, etc...Oh yeah and she also gives a fantastic full body massage from head to toes, wonderful . Paid for 1 hour and was out shortly after those 60mn, so not really a clock watcher and never had the impression she was in a hurry.
 
Laatst bewerkt:
Can echo most of the comments already posted but not the +10kg. Lady is actually fit, smooth and enthusiastically eager to please. Great kissing, blowjob and sex. I'm not a fan of pussy licking so no comment about that part. You can indeed have a great mix of GFE and PSE. I liked her big blue eyes, lips and long blond hair. I only put 4 stars because unfortunately there was no possibility of pussy sliding, she's totally against direct penis contact between her legs. So if you don't mind that, I can absolutely recommend Sofia. And on the other hand, she has no problem with licking your fingers and sticking them in her vagina if you have soft and clean nails. It was nice, wet and meaty inside :) She's also great company; her English is not fluent but it's also good enough for small talks like travels, shopping, weather, etc...Oh yeah and she also gives a fantastic full body massage from head to toes, wonderful . Paid for 1 hour and was out shortly after those 60mn, so not really a clock watcher and never had the impression she was in a hurry.
Zelfde ervaring hier . Sofia doet er alles aan om naar je zin te maken . En ze heeft humor . Ik heb haar vanochtend vroeg bezocht . Geweldig uurtje gehad .
 
Vandaag had ik een afspraak gemaakt voor 1 uur met Sofia (het was mijn eerste afspraak met haar). Stipt op tijd appte ik haar nadat ik in de straat aangekomen was. 5 minuten geen reactie. Ik belde nog even. Na nog een minuut kreeg ik een voicemail "please wait 5 minutes, ok". Ik bleef in de auto wachten. Ik vermoedde toen al wat er aan de hand was en jawel, ik zag een andere wandelaar uit een van de galerijflats stappen (ik bleek mijn auto naast die van hem geparkeerd te hebben 😀). Ik kreeg na nog 'ns 5 minuten het nummer van dezelfde flat. Ik heb haar toen een beleefde en vriendelijke voicemail gestuurd dat ik niet zou komen omdat ik net een andere klant uit haar flat zag stappen en ik verwacht dat ze haar tijden beter regelt. En ben naar huis gereden. Ik kreeg nog een ☹️ terug. Ik begrijp best dat er meerdere wandelaars komen, maar bij privébezoek verwacht ik wat meer discretie en minder lopende band werk.

Ik heb Sofia dus niet bezocht en haar diensten zullen vast heel goed zijn, maar ik meld dit omdat het ook een kant van haar is, heb ik de indruk.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6335653-sofia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag een bezoek gebracht bij deze dame .in een voor mij bekend appartement.
Eigenlijk had ik al spijt bij binnenkomst.
Ze lijkt niet echt op de foto's en is absoluut ouder dan ze aangeeft in Advertentie.
Maar ja was geil dus toch naar binnen
Pijpen was matig en tongzoenen ok.
Voor squirten wou ze wat extra's maar daar had ik geen zin .
Het was zoenen , pijpen twee standjes en ik was er eigenlijk wel klaar mee.
Voor mij geen herhaling bij deze dame.terwijl ik dit schrijf zit ze nu in Eindhoven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan